آنکھوں کی الرجی کا علاج

آنکھوں کی الرجی کو معمولاً آلرجک کونجنکٹوائٹیس (Allergic Conjunctivitis) کہتے ہیں۔ یہ آنکھوں کے کنجنکٹیوا (conjunctiva) نامی پردے کی سطح پر وقوع پذیر ہوتی ہے جو آنکھوں کو بطور تہیہ چھپاتا ہے۔ آلرجک کونجنکٹوائٹیس کا سب سے بڑا سبب الرجی ہوتا ہے جو آب و ہوا کی خرابی یا خارش پیدا کرنے والے عنصر کے ساتھ ردعمل کی صورت میں نظر آتا ہے۔ اس میں آنکھوں کا سفید حصہ سرخ ہو جاتا ہے، خارش محسوس ہوتی ہے اور آنکھوں سے پانی آتا ہے۔

Allergic Conjunctivitis

آنکھوں کی الرجی کا علاج درج ذیل طریقہ عملوں سے کیا جا سکتا ہے:

ٹھنڈے پانی کے پتے: آنکھوں کو راستہ کرنے کے لئے ٹھنڈے پانی کے پتے بند کریں اور آنکھوں پر رکھیں۔ اس سے آنکھوں کی سکین کی ٹھنڈک پیدا ہوتی ہے اور الرجی کی خارش کم ہوتی ہے۔

آنکھوں کو صاف کریں: آنکھوں کو ہلکے گرم پانی سے دھویں تاکہ آنکھوں میں موجود زہریلے مواد کا اخراج ہو سکے۔

آنٹی ہسٹامن ادویات: آنٹی ہسٹامن ادویات آلرجی کے علامات کو کم کرنے میں مدد فراہم کر سکتی ہیں۔ آپ کے ڈاکٹر کے مشورے سے مخصوص آنٹی ہسٹامن دوائیں استعمال کریں۔

آنکھوں کے قطرے: الرجی سے متعلق آنکھوں کے قطرے بھی آرام فراہم کر سکتے ہیں۔ آپ کے ڈاکٹر کی مشورے سے مناسب قطرے استعمال کریں۔

اپنی ہائیجین کا خیال رکھیں: اپنے ہاتھوں کو صاف رکھیں، آنکھوں کو اچھی طرح دھوئیں اور ناخنوں کو میل کریں۔

ماسک پہنیں: بیرونی ماحول کے زہریلے عنصرات سے بچنے کے لئے آپ باہر ماسک پہن سکتے ہیں۔

اگر الرجی کے علامات بہت زیادہ ہیں یا آنکھوں کے درمیان درد ہو رہا ہے، تو آپ کو فوراً اپنے ڈاکٹر سے رجوع کرنا چاہئے۔ انہیں درست تشخیص دینے کے لئے اور مناسب علاج کے لئے ڈاکٹر کے مشورے سے استعمال کریں۔

آنکھوں کی الرجی کا علاج

آنکھوں کی الرجی کی دعا

آنکھوں کی الرجی کے علاج کے ساتھ-ساتھ دعا بھی کرنا بہتر ہوتا ہے کہوں۔ دعا اللہ کے حضور ہمارے مشکلات کا حل کرنے میں مدد فراہم کرتی ہے اور صحتیابی کے لئے امید کی کرند ہوتی ہے۔ یہاں آپ کے لئے آنکھوں کی الرجی کے لئے ایک دعا پیش کی جاتی ہے:

بِسْمِ اللّٰہِ الَّذِی لَا یَضُرُّ مَعَ اسْمِہٖ شَیْءٌ فِی الْاَرْضِ وَ لَا فِی السَّمَآءِ ۚ وَ ہُوَ السَّمِیعُ الْعَلِیمُ

انگریزی ترجمہ: “In the name of Allah, with whose name nothing can cause harm on earth or in the heavens, and He is the All-Hearing, the All-Knowing.”

آنکھوں کی بیماریوں کا روحانی علاج

آپ اس دعا کو اپنی آنکھوں کی الرجی کے وقت زیادہ سے زیادہ مرتبہ پڑھ سکتے ہیں اور اللہ سے آنکھوں کی صحتیابی اور رفعِ الرجی کی دعا کر سکتے ہیں۔ یہ دعا انشاءاللہ آپ کے لئے بہتری اور آرام دے گی۔

یہ ضرور ہے کہ آپ اپنے معمولی الرجی کے لئے بغیر ڈاکٹر کے مشورے کے کوئی دوائیں یا علاج استعمال نہ کریں۔ اگر آپ کو آنکھوں کی الرجی کی شدت یا علامات زیادہ ہیں، تو ڈاکٹر سے رجوع کرنا ہر صورت ضروری ہے۔

آنکھوں کی الرجی کی دعا

آنکھوں کی بیماریاں

آنکھوں کی بیماریاں انسانی آنکھوں کے مختلف اجزاء جیسے کنجنکٹیوا (Conjunctiva)، کرنیا (Cornea)، قزحیہ (Iris)، ماکولا (Macula)، ریٹینا (Retina)، لینس (Lens)، پُردہ آنکھ (Vitreous Humor)، اور آنکھ کے اندر کی مختلف ڈبے جیسے قزحیہ کی کمی، آنکھ کی موتی، گلوکوما (Glaucoma)، کٹراکٹ (Cataract)، ایجی میترپیا (Age-related Macular Degeneration)، آنکھ کے پتوں کی سوزش (Conjunctivitis)، اور دیگر مختلف بیماریوں کی شکل میں پیش آتی ہیں۔

آنکھوں کی بیماریاں آنکھوں کی مختلف حصوں میں تبدیلیاں پیدا کرتی ہیں جو عام طور پر نظر کے مسائل، دیکھنے کی کمی، آنکھوں میں خارش، سردی یا گرمی میں پانی آنا، دھبے ہونا، اور درد وغیرہ کے روپ میں ظاہر ہوتی ہیں۔

چند عام آنکھوں کی بیماریوں کے نام درج ذیل ہیں:

کٹراکٹ (Cataract)

– آنکھ کے لینس کی دھندلی ہو جانا

گلوکوما (Glaucoma)

– آنکھ میں اندھاپن کا احساس ہونا

ایجی میترپیا (Age-related Macular Degeneration)

– ماکولا کی کمی سے نظر کا فیلہ ہو جانا

آنکھ کی موتی (Myopia)

– دور دیکھنے میں مشکل ہونا (نیچی نظر)

آنکھ کی دوستی (Hyperopia)

– قریب دیکھنے میں مشکل ہونا (اوپری نظر)

آنکھ کی موتی کا کوریکشن (Astigmatism)

– کوریکشن کی غلطی کی بنا پر نظر کی کمی

قزحیہ کی کمی (Aniridia)

– آنکھ کے قزحیہ کی عدم موجودگی

قزحیہ کے پتوں کی سوزش (Conjunctivitis)

– آنکھ کے قزحیہ کے پتے کی سوزش

آنکھ کی خارش (Allergic Conjunctivitis)

– آنکھوں کی الرجی

ریٹینا کی کمی (Retinal Degeneration)

– ریٹینا کی تباہی کی بنا پر نظر کی کمی

یہ آنکھوں کی بیماریوں میں سے صرف چند عام بیماریوں کے نام ہیں۔ آنکھوں کی صحت کو مد نظر رکھتے ہوئے بہتر ہوتا ہے کہ ہم روزانہ آنکھوں کی صحت کی دیکھ بھال کریں اور ممکنہ بیماریوں کے علامات کو نظر انداز ن

آنکھوں کی بیماریاں

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top