الٹی کا علاج – قے کا علاج

الٹی (Vomiting) یکساں علل کی وجہ سے پیدا ہونے والا ایک عارضہ ہے جس میں پیٹ کا متن سائے کے ساتھ بیرونی جانب نکلتا ہے۔ یہ عام طور پر بیماریوں، غذائیں، یا جسمی تنش سے جڑی ہوتی ہے۔ الٹی کی صورت میں آپکو نیچے دیئے گئے علاجی تراکیب اور طبی توصیات کی ضرورت ہو سکتی ہے:

1. سوائے پانی کے چھوٹے چھوٹے ٹکڑوں کا چبانا: الٹی کے دوران پانی کا چبانا بہت مفید ثابت ہوتا ہے۔ پانی کے چھوٹے چھوٹے ٹکڑے چبائیں اور اس کو آہستہ آہستہ نگلیں۔ یہ عمل جسم کو آرام پہنچاتا ہے اور الٹی کو روکتا ہے۔

2. سوکھی ٹکیاں کھانا: الٹی کے دوران سوکھی ٹکیاں (Crackers) کھانا بہت مفید ثابت ہوتا ہے۔ ٹکیاں آہستہ آہستہ کھانے سے الٹی کم ہوتی ہے اور پیٹ کو ٹھنڈک پہنچتی ہیں۔

قے کا روحانی علاج – حمل کے دوران الٹی کا علاج

3. جلدی اور چھوٹے مہینے کے خوراک کا استعمال: الٹی کے دوران مہینے کے خوراک کا استعمال بہتری کرتا ہے۔ آپ تازہ سوکھی خوراک مثل ٹوسٹ، کھمیری، یا سادہ بسکٹس کھا سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ، چھوٹے مہینوں کا خوراک بھی الٹی کو روکتا ہے۔ آپ مقطر خوراک جیسے انگور، کھیرے، ٹماٹر، یا سبزیاں کھا سکتے ہیں۔

4. پانی کا آہستہ آہستہ استعمال: الٹی کے دوران پانی کا آہستہ آہستہ استعمال کرنا مفید ثابت ہوتا ہے۔ آپ چھوٹی مقداروں میں پانی پی سکتے ہیں، لیکن تیزی سے پانی نہ پیں۔

5. پودینے کا چائے پینا: الٹی کے دوران پودینے کا چائے پینا مفید ثابت ہوتا ہے۔ پودینے کا چائے جسم کو ٹھنڈک پہنچاتی ہے اور الٹی کو روکتی ہے۔

6. زنجبیل کا استعمال: الٹی کے دوران زنجبیل کا استعمال مفید ثابت ہوتا ہے۔ آپ تازہ زنجبیل کا رس یا چائے بنا سکتے ہیں یا زنجبیل کی ٹکیاں چبا سکتے ہیں۔ یہ جسم کو ارام پہنچاتا ہے اور الٹی کو کم کرتا ہے۔

بچوں کی الٹی کا علاج – الٹی اور دست کا علاج

7. سخت یا تیز خوراک سے اجتناب: الٹی کے دوران سخت یا تیز خوراک سے اجتناب کریں۔ آپ پرانی، مکھن دار، تلے ہوئے، چیزوں، سیب، مکھن، سینڈوچز یا دھاتوں کو اجتناب کریں۔

8. ڈاکٹر کی رہنمائی: اگر الٹی طوی

ر رہتی ہے یا زیادہ دنوں تک جاری رہتی ہے، تو آپکو ڈاکٹر سے رجوع کرنا چاہئے۔ الٹی کا عارضہ ممکن ہے کہ کسی مزید خطرناک صحتی مسئلے کی نشانی ہو یا کسی دوسری بیماری کا علامت ہو۔

9. الٹی سے باز رہنا: الٹی کے دوران باز رہنے سے آپکی صحت کو بہتری محسوس ہو سکتی ہے۔ آرام سے لیٹیں یا بیٹھیں اور سکون سے ہوشیار رہیں۔ الٹی کے دوران بھوک اور پیاس کو مدیر کریں اور سخت یا تیز خوراک سے پرہیز کریں۔

الٹی کا علاج

10. طبی توصیات کی پیروی: الٹی کے دوران طبی توصیات کی پیروی کرنا بہت ضروری ہے۔ آپ اپنے ڈاکٹر کی رہنمائی پر عمل کریں اور دی گئی تجویزات کو پیروی کریں۔

11. ہائیڈریشن کا خیال: الٹی کے دوران اپنی ہائیڈریشن کا خیال رکھیں۔ الٹی سے جسم میں پانی کی کمی ہو سکتی ہے۔ آپ کو پانی کے ساتھ ساتھ الیکٹرولائٹس جیسے گلوکوز، نمکین پانی، یا ٹکڑے حاصل کرنے کی ضرورت ہو سکتی ہے۔

12. استراحت کا وقت دیں: الٹی کے دوران اپنے جسم کو پوری آرام دیں۔ جب تک الٹی کم نہ ہو جائے، سخت کاموں یا جسمی تنش سے پرہیز کریں۔

13. ڈاکٹر کی مشورہ: اگر آپ کو الٹی بار بار ہوتی ہے، مستقل رہتی ہے یا اور غیر معمولی علامات کے ساتھ آتی ہے، تو آپکو فوراً اپنے ڈاکٹر سے رجوع کرنا چاہیے۔ آپکا ڈاکٹر آپکی صحت کا تشخیص کریں گے اور مناسب علاج کا مشورہ کریں گے۔

ختامی باتیں

الٹی ایک عام مسئلہ ہے جو عام طور پر بیماریوں یا غذائیں کی وجہ سے پیدا ہوتا ہے۔ آپ الٹی کو کچھ علاجی تراکیب اور طبی توصیات کی مدد سے کم کر سکتے ہیں مثلاً پانی کا چبانا، سوکھی ٹکیاں کھانا، مہینے کا خوراک استعمال کرنا، زنجبیل استعمال کرنا، وغیرہ۔ الٹی کے دوران آپکو ڈاکٹر کی رہنمائی پر عمل کرنا چاہیے اور اپنی صحت کا خیال رکھنا چاہیے۔ اگر الٹی باقی رہتی ہے یا علامات خطرہ ناک ہوں، تو فوراً ڈاکٹر کی مشورہ لیں۔

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top