بچوں کی الٹی کا علاج

شیر خوار بچے کی الٹی کا علاج

الٹی یا قے، جو کے عموماً بچوں کو زیادہ تر عمر کے پہلے سالوں میں ہوتی ہے، ایک عام صحت کا مسئلہ ہے۔ یہ بچوں کے جسم میں موجود بدضمامتی، غذائی ضرورتوں کی عدم پوری اور دیگر کئی وجوہات کی بنا پر ہو سکتی ہے۔ اگرچہ الٹی عموماً خطرناک نہیں ہوتی، لیکن یہ کمزوری، سوکھاپن، پانی کی کمی اور بدبو کی وجہ بن سکتی ہے۔ اگر آپ کا بچہ الٹی سے پیچیدہ ہو رہا ہے یا اس کی حالت مزید خراب ہو رہی ہے، تو آپ کو اپنے بچے کو ڈاکٹر کے پاس لے جانے کی تجویز کی جاتی ہے۔

بچوں کی الٹی کا علاج

Bacchon Mein ulti ka ilaa

 

الٹی کی وجوہات:

الٹی کا بنیادی کارکن ومسببات کچھ عرضی یا ذاتی ہو سکتی ہیں۔ درج ذیل کچھ اہم وجوہات الٹی کی ممکنہ ہیں:

1. بچوں کی بیماریاں: بچوں کی بیماریاں الٹی کا بنیادی سبب بن سکتی ہیں، جیسے کہ زکام، معدہ یا ٹھکری کی سوزش، انفیکشن یا دانے وغیرہ۔

2. خوراکیات: خوراکیات ایک اہم جزو ہیں جو بچوں کے جسم کو ضروری غذائی عناصر فراہم کرتے ہیں۔ غلط غذائی عادات، بیرونی کھانے کا زیادہ استعمال، ناصواب کھانے کی وجہ سے بچوں کو الٹی کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔

3. بچوں کے پیٹ میں اذیت یا خرابی: کچھ دوسری صحت کی مسائل مثلاً ڈائجیسٹیو مشکلات یا پیٹ میں اذیت بچوں کو الٹی کی شکایت کرنے کے لئے مجبور کرسکتی ہیں۔

4. بچوں کی حساسیت: بچوں کی جسم حساس ہوتی ہے، اور ان کے جسم میں کچھ خوراکیات یا مادوں سے حساسیت ہو سکتی ہے، جو الٹی کا سبب بن سکتی ہیں۔

5. بچوں کی گرمی یا دماغی تناؤ: بچوں کی گرمی یا دماغی تناؤ بھی الٹی کا سبب بن سکتے ہیں۔

بچوں کی الٹی روکنے کا طریقہ

الٹی کے علاج کے چند طبی اور گھریلو تراکیب:

الٹی کے علاج کے لئے چند طبی اور گھریلو تراکیب درج ذیل ہیں:

1. بچے کو ہیدریٹیٹ رکھیں: الٹی کے وقت بچے کے جسم سے زیادہ پانی نکلتا ہے، لہٰذا بچے کو ہیدریٹیٹ رکھنا اہم ہے۔ پانی یا بچوں کو الٹی کے لئے مخصوص الیکٹرولائٹ سالوشن بھی دیا جا سکتا ہے۔

2. چھوٹے پیٹوں کو چھوٹی رات کی طرف خوراک بھیجیں: بچوں کو باریک چیزیں، جیسے کہ رس، چا

نے، سوپ، یا خشک روٹی کی سٹکس، چھوٹی رات کی طرف خوراک کے طور پر دی جا سکتی ہیں۔ اس سے بچوں کے پیٹ کو سکت کا احساس ہوگا اور الٹی کی تعداد کم ہوگی۔

3. بچوں کو چھوٹی منٹوں کے لئے چھٹی کروائیں: الٹی کے دوران بچے کو کچھ منٹوں کے لئے چھٹی کرنے دیں۔ اگر بچے کو الٹی کا دورانیہ بڑھتا ہے، تو چھٹی دینے کی ضرورت ہوسکتی ہے۔

4. بچوں کو مناسب خوراک دیں: بچوں کو مناسب غذائی عناصر فراہم کرنے والی غذا دیں۔ خوراک میں ٹھیک پوشیدہ پھل اور سبزیاں، پروٹین، کاربوہائیڈریٹس، اور غذائی تحفیز کار عناصر شامل ہونے چاہئیں۔

5. بچوں کو عرضی خوراکیں دیں: الٹی کے وقت بچوں کو عرضی خوراکیں متناول کرانی چاہئیں۔ سخت یا زیادہ تلخ چیزوں کو کم استعمال کریں۔

6. چھٹی چٹی راتوں کی نیند میں بچے کو لیٹائیں: الٹی کے دوران، بچوں کو چھٹی چٹی راتوں کی نیند میں لیٹانے سے بھی فائدہ ہوسکتا ہے۔

7. طبی ڈاکٹر کا مشورہ: اگر بچے کی الٹی بہت تکلیف دہ ہو رہی ہے یا بچے کی حالت مزید خراب ہو رہی ہے، تو آپ کو طبی ڈاکٹر کی مشورہ لینا چاہئیے۔ ڈاکٹر بچے کے صحتی مسائل کی تشخیص لگائیں گے اور مناسب علاج کی تجویز کریں گے۔

8. چھوٹے بچوں کو برستی کرائیں: چھوٹے بچوں کو الٹی کے دوران برستی کروانا بھی مفید ثابت ہوسکتا ہے۔

بچوں کی الٹی روکنے کا طریقہ

الٹی کا روحانی علاج

یہاں تک کہ بچے کی الٹی کی صورت میں، طبی ڈاکٹر ہرگز خود سے دوائی کی تجویز نہیں کریں گے۔

الٹی کو روکنے اور علاج کرنے کے علاوہ، بچے کو مناسب نیم کا تیل مساج دینا بھی فائدہ مند ثابت ہوسکتا ہے۔ یہ تیل بچے کے پیٹ کو ٹھنڈا کرکے الٹی کو کم کرتا ہے۔

الٹی کا روحانی علاج

اگرچہ بچوں کی الٹی عموماً نہایت خطرناک نہیں ہوتی، لیکن اگر الٹی ہونے کی صورت میں بچے کی صحت مستقر نہ ہوتی ہو یا الٹی بہت لمبے عرصے تک جاری رہتی ہو، تو ضروری ہے کہ آپ بچے کو طبی ڈاکٹر کے پاس لے جائیں تاکہ وہ مناسب تشخیص لگا کر مناسب علاج کرسکیں۔

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top