بچوں کی خشک کھانسی کا علاج

بچوں کی خشک کھانسی کے لئے درج ذیل علاجات اثر انداز ہوسکتی ہیں:

  1. گرم پانی کا استعمال: بچے کو گرم پانی پلانا خشک کھانسی کو کم کرنے میں مددگار ہوسکتا ہے۔ آپ گرم پانی میں شہد یا نیمبو کے چند قطرے شامل کرکے بچے کو پلا سکتے ہیں۔ یہ آرام بخش اور طبعی طریقہ ہے جو بچے کو آرام پہنچا سکتا ہے۔
  2. ہوا گرم کرنا: بچے کی کمر کو گرم رکھنا خشک کھانسی کو آرام دے سکتا ہے۔ آپ اس کے لئے بچے کو گرم لباس پہنا سکتے ہیں اور ایک ہیٹر یا ایکسپوزر کے قریب بھی رکھ سکتے ہیں۔ یہ گردے کو گرم رکھے گا اور خشک کھانسی میں آرام پہنچائے گا۔
  3. ٹھنڈی بھاپ لینا: بچے کو ٹھنڈی بھاپ لینا آرام دے سکتا ہے اور خشک کھانسی کو کم کر سکتا ہے۔ آپ بچے کو بھاپ کے قریب لے جا سکتے ہیں یا ایک ہاٹ واٹر کی بوتل کو بچے کے سریا پہنچا سکتے ہیں تاکہ وہ اس سے نمی اندر سانس لے سکے۔
  4. رطوبت کا استعمال: رطوبت خشک کھانسی کو کم کرنے میں مددگار ہوسکتی ہے۔ آپ بچے کو استیمر میں بھیٹھا سکتے ہیں جس سے رطوبتی ہوا نکلتی ہے اور خشک کھانسی کو آرام ملتا ہے۔
  5. نمک کے پانی سے گراری کرنا: نمک کے پانی سے گراری کرنا خشک کھانسی کو آرام دے سکتا ہے۔ آپ ایک گلاس گرم پانی لیں اور اس میں چھوٹی مقدار میں نمک مکس کریں۔ اس کو بچے کو گراری کریں۔ یہ آرام دے گا اور گلے کی سوزش کو کم کرے گا۔
کھانسی کا علاج

کھانسی کا علاج طب نبوی

خشک کھانسی کے علاج کے علاوہ، بچے کو مناسب آرام اور حفاظت بھی فراہم کریں۔ اگر بچے کی خشک کھانسی بہت زیادہ یا طویل عرصے تک جاری رہتی ہے یا دیگر علامات بھی موجود ہیں، تو بہتر ہوتا ہے کہ آپ ڈاکٹر سے مشورہ کریں تاکہ مناسب تشخیص اور علاج کیا جا سکے۔

کھانسی کا علاج

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top