ساگ

ساگ ایک پنجابی خوراک ہے جو اردو زبان میں بھی واضح ہوتی ہے۔

ساگ کا مطلب ہوتا ہے سبزی، اور یہ پنجاب کی خصوصیت ہے جو مختلف پتے دار سبزیوں سے تیار کی جاتی ہے۔ عموماً ساگ میں پالک (ساغو)، سرسوں کے پتے، بتوا، میتھی، سوئی کے پتے، بتوے کے پتے وغیرہ شامل ہوتے ہیں۔

ساگ کو عموماً دھوکر میں پکایا جاتا ہے یا پانی میں اُبال کر تلنے سے بھی تیار کیا جا سکتا ہے۔ اس کے بعد تھوڑا سا گھی یا تیل میں بھونکر تھوڑی سی مرچ اور نمک کے ساتھ پیش کیا جاتا ہے۔ ساگ عموماً مکئی کے روٹی، چاول یا مکئی کی روٹی کے ساتھ کھائی جاتی ہے۔

ساگ کو پنجاب کے علاوہ مختلف اقوام اور صوبوں میں بھی مشتہر خوراک مانا جاتا ہے اور اس کا ذائقہ بہت مزیدار ہوتا ہے۔

ساگ

 سرسوں کا ساگ

سرسوں کا ساگ ایک مشہور پنجابی خوراک ہے جو سرسوں کے پتے سے تیار کی جاتی ہے۔ یہ ایک پرمن کھانے کی دستورِ غذا ہے جو غالب طور پر سردیوں میں تیار کیا جاتا ہے۔ اس میں سرسوں کے پتوں کے علاوہ اور بھی مختلف سبزیوں کو شامل کیا جاتا ہے جیسے پالک، بتوے، میتھی، گندنی، سوئی کے پتے، چولائے، مکئی، ادرک، لہسن، ادرک اور مکئی کے دانے وغیرہ۔

سرسوں کا ساگ عموماً دھوکر میں پکایا جاتا ہے۔ اس میں سبزیوں کو پانی میں ابالا جاتا ہے اور پھر دھوکر یا کڑھائی میں تل کر تیار کیا جاتا ہے۔ اس میں گھی یا تیل میں بھوننے سے اس کا ذائقہ مزیدار بن جاتا ہے۔

سرسوں کا ساگ عموماً مکئی کی روٹی، چاول یا مکئی کے روٹی کے ساتھ سرو کی شکل میں پیش کیا جاتا ہے۔ اس کا ساتھ لمبے چاول یا مکئی کے روٹی، مکئی کے بریانی، مکئی کے پکوڑے، چاول کے پکوڑے، روٹی یا پارنٹھے کا مزیدار میٹھا ساتھ دیا جاتا ہے۔

سرسوں کا ساگ معمولاً پاکستان، هند اور بنگلہ دیش کے پنجاب ریجن میں بہت مشہور ہے اور لوگوں کو اس کے مزیدار ذائقے کا لطف اٹھانے کا موقع ملتا ہے۔

 سرسوں کا ساگ

ساگ صحت کے لیے کس قدر مفید؟

ساگ ایک مفید اور صحت بخش غذائی خوراک ہے جو انسانی صحت کو مختلف طریقوں سے فائدے مند ثابت ہوتا ہے۔ یہ ایک خوشبودار اور مغذی سبزی ہے جو کئی غذائی عناصر کو فراہم کرتی ہے۔

ساگ میں موجود اہم عناصر شامل ہیں:

وٹامنز: ساگ وٹامنز کی ایک خوبصورت خزانہ ہے، جو انسانی جسم کے لئے بہترین صحت کیلئے ضروری ہوتے ہیں۔ وٹامن اے (وٹامن A)، وٹامن سی (وٹامن C)، وٹامن کے (وٹامن K) اور وٹامن ای (وٹامن E) ساگ میں پائے جاتے ہیں۔

معدنیات: ساگ میں مختلف معدنیات مثلاً کیلشیم، آہار، میگنیشیم، پوٹاشیم اور فاسفورس شامل ہوتے ہیں جو ہڈیوں، دانتوں، عضلات اور دل کے صحت کے لئے اہم ہیں۔

آنٹی آکسیڈنٹس: ساگ میں آنٹی آکسیڈنٹس بھرپور مقدار میں پائے جاتے ہیں جو جسم کو آزاد ریڈیکلز سے بچانے میں مدد فراہم کرتے ہیں اور موجودہ بیماریوں سے بچا سکتے ہیں۔

فائبر: ساگ میں فائبر کی بھرمار پائی جاتی ہے جو ہاضمہ نظام کو بہتر بناتی ہے، قبض کا علاج کرتی ہے اور دل کی بیماریوں کے خطرے کو کم کرتی ہے۔

فولیک ایسڈ: ساگ میں فولیک ایسڈ کا اچھا ذرائقیہ پایا جاتا ہے جو حاملہ عورتوں کے لئے بہترین صحت کے لئے اہم ہوتا ہے اور اجناسی کے نچلے حصے کو محفوظ رکھتا ہے۔

ساگ کو اپنے غذائی اور صحت بخش خواص کی بنا پر ایک مفید اور موزوں سبزی تصور کیا جاتا ہے، اور یہ مختلف عمریں اور صحت کی حالتوں کے لئے بہترین خوراک ہے۔ اسے روزانہ اپنی دائیں کاج کا حصہ بنائیں تاکہ آپ کی صحت میں بہتری آئے۔


ساگ صحت کے لیے کس قدر مفید؟

سرسوں کا ساگ بنانے کا آسان طریقہ

سرسوں کا ساگ بنانا بہت آسان ہے۔ نیچے دیے گئے اساسی طریقہ اور ترکیب کو مد نظر رکھتے ہوئے آپ اس مزیدار سبزی کو آسانی سے تیار کر سکتے ہیں:

سرسوں کا ساگ بنانے کی اشیاء:

سرسوں کے پتے: 1 کلوگرام

پیاز: 1 بڑا (کٹا ہوا)

ٹماٹر: 2 چھوٹے سائز کے (کٹے ہوئے)

لہسن: 4 سے 5 جوئے (کٹے ہوئے)

ادرک: 1 انچ کا ٹکڑا (کٹا ہوا)

سرسوں کا تیل یا گھی: 2 کھانے کے چمچ

نمک: ذائقے کے مطابق

لال مرچ پاؤڈر: ذائقے کے مطابق

ہلدی پاؤڈر: ذائقے کے مطابق

سرسوں کا ساگ بنانے کی ترکیب:

سرسوں کے پتے کو دھو کر چھوٹے ٹکڑوں میں کاٹ لیں۔

ایک بڑے کھلونے یا پینٹھ پر پانی اور نمک ڈال کر اس میں سرسوں کے پتے ڈال دیں اور بھگو دیں۔

ایک بڑے پینٹھ میں پانی اور نمک ڈال کر اس میں سرسوں کے پتے اور بھگوئے ہوئے پانی کو ہلا لیں۔ اب اس میں سرسوں کے پتوں کو 5 سے 7 منٹ تک ابل لیں۔

پانی کو چھڑک کر سرسوں کے پتے کو چھان لیں اور ایک طبقے میں رکھ دیں۔

ایک کڑاہی میں گھی یا تیل گرم کریں اور اس میں کٹی ہوئی پیاز، لہسن اور ادرک ڈال کر ہلکا سا بھون لیں۔

اب ٹماٹر، نمک، لال مرچ پاؤڈر، اور ہلدی پاؤڈر شامل کر کے تمام مصالحے کو مکس کر لیں۔

اس مکسچر کو تھوڑی دیر تک پکائیں تاکہ ٹماٹر نرم ہو جائیں اور تیار مصالحہ بن جائے۔

اب پکے ہوئے سرسوں کے پتے کو اس مصالحہ میں مکس کر دیں اور 3 سے 4 منٹ تک پکائیں۔

مزیدار سرسوں کا ساگ تیار ہے! اسے گرما گرم نان یا چاول کے ساتھ پیش کریں اور لطف اُٹھائیں۔

مزید طریقہ بھی موجود ہوسکتا ہے، لیکن یہ ایک آسان اور مشہور طریقہ ہے جو سرسوں کے ساگ کو مزیدار بناتا ہے۔ امید ہے کہ آپ کو یہ ترکیب پسند آئے گی اور آپ اپنے گھر میں اس مزیدار سبزی کا لطف اٹھا سکیں گے۔

سرسوں کا ساگ بنانے کا آسان طریقہ

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top