White Sesame سفید تل seeds benefits and side effects

تل کے پودے سے ماخوذ سفید تل، صحت کے لیے بہت سے فوائد کا حامل ہے۔ کیلشیم، میگنیشیم، فاسفورس، آئرن اور فائبر جیسے ضروری غذائی اجزا سے بھرے، یہ چھوٹے بیج مجموعی طور پر تندرستی میں اہم کردار ادا کرتے ہیں۔ سیسامول اور سیسمین جیسے اینٹی آکسیڈنٹس سے بھرپور، تل کے بیج آکسیڈیٹیو تناؤ اور سوزش سے لڑنے میں مدد کرتے ہیں۔ ان کی monounsaturated اور polyunsaturated چربی، سیسمین جیسے مرکبات کے ساتھ، کولیسٹرول کی سطح کو کم کرکے دل کی صحت کو سہارا دے سکتی ہے۔ مزید برآں، میگنیشیم کا مواد بلڈ پریشر کو کنٹرول کرنے میں مدد کرتا ہے۔ کیلشیم کی خاصی مقدار کے ساتھ، تل کے بیج ہڈیوں کی صحت میں اہم کردار ادا کرتے ہیں اور آسٹیوپوروسس کو روکنے میں مدد کر سکتے ہیں۔ پودوں پر مبنی پروٹین کے ایک اچھے ذریعہ کے طور پر، وہ پٹھوں کی صحت اور وزن کے انتظام کی حمایت کرتے ہیں۔ تل کے بیجوں میں موجود فائبر ہاضمے کی صحت کو فروغ دیتا ہے، قبض کو روکتا ہے۔ مزید برآں، ان کا زنک مواد کولیجن کی پیداوار اور زخموں کو بھرنے میں حصہ ڈال کر جلد کی صحت کو فائدہ پہنچاتا ہے۔ کچھ مطالعات سے پتہ چلتا ہے کہ فائبر اور میگنیشیم کی وجہ سے خون میں شکر کی سطح پر مثبت اثر پڑتا ہے۔ جب کہ تل کے بیج متعدد صحت کے فوائد پیش کرتے ہیں، خاص طور پر ان کی کیلوری کی کثافت کو مدنظر رکھتے ہوئے اعتدال پسندی کا مشورہ دیا جاتا ہے۔ مخصوص صحت سے متعلق خدشات رکھنے والے افراد کو غذائی تبدیلیاں کرنے سے پہلے صحت کی دیکھ بھال کرنے والے پیشہ ور افراد سے مشورہ کرنا چاہیے۔

 سفید تل

تل کھانے کا راز کیا ہے؟

تل کھانے کا راز اس کی مزیدار ذائقہ اور مخصوص خوشبو سے ہوتا ہے جو اسے مختلف زیادہ مقبول بناتا ہے۔

تل کا زیادہ استعمال ہندوستانی اور پاکستانی خوراک میں کیا جاتا ہے اور اس کے مختلف انواع ہیں جیسے کہ تلوں کا تیل (مصرفی تیل)، مکھن، گھی، زیتون کا تیل وغیرہ۔

یہ چیزیں اپنے طبیعی ماہر خوشبوداری کے ساتھ کھانوں کو بہت مزیدار بناتی ہیں اور مخصوص خوراک کو انتہائی لذیذ بناتی ہیں۔ اس کے علاوہ، تل کا صحت کے لحاظ سے بھی کئی فوائد ہیں، جیسے کہ مختلف غذائی عناصر کے حامل ہونا اور مخصوص مواد جو صحت کو بہتر بناتے ہیں۔

اس طرح سے، تل کھانے کا راز اس کی مزیدار ذائقہ، خوشبودار خوشبو، اور صحت کے لحاظ سے فوائد ہیں جو اسے مختلف طریقوں سے استعمال کرنے کے لئے مقبول بناتے ہیں۔

White Sesame Seeds benefits
White Sesame Seeds benefits and Side Effects

سردیوں میں تل کھانے کے فائدے 

سردیوں میں تل کھانے کے کئی فائدے ہیں جو آپ کی صحت کو بہتر بناتے ہیں:

حرارت پہنچانے والا: تل، اگرچہ چکنائی والا اور مزیدار ہوتا ہے، مگر وہ بھی اپنی حرارت کے لئے مشہور ہوتا ہے۔ سردیوں میں، تل کھانا جسم کی گرمائیں قابو رکھنے میں مدد فراہم کرتا ہے۔

انسانی جسم کی حفاظت: تل میں موجود فیٹ ، انسانی جسم کو سرد موسم میں رکھتا ہے اور سردی کے موسم میں اس کو زخمات سے بچاتا ہے۔

سردیوں میں تل کھانے کے فائدے 
White Sesame Seeds benefits

وٹامن اور معدنیات: مختلف تیل میں وٹامن اور معدنیات پائے جاتے ہیں جو صحت کو بہتر بناتے ہیں۔ زیتون کا تیل مثلاً، ایک صحت بخش مواد ہے جس میں اینٹی آکسیڈینٹس، اومیگا 3 فیٹ اسید اور وٹامن E شامل ہوتے ہیں۔

خوبصورت جلد: تل، خوشبودار جلد کے لئے بھی فوائد رکھتا ہے۔ یہ جلد کو نرم اور موجودہ سے جلد کو محفوظ رکھنے میں مدد کرتا ہے۔

دماغی صحت: کچھ تیل، مثلاً چکنائی، دماغی صحت کو بہتر بناتے ہیں۔ ان میں موجود اومیگا 3 فیٹ اسید دماغ کی صحت کو بہتر کرتا ہے اور دماغی کمی کا خطرہ کم کرتا ہے۔

اندرونی آرام: سردیوں میں تل کھانے سے جسم کی سکون میں بہتری آتی ہے اور شدید سرد موسم میں روزمرہ کام کرنے میں مدد فراہم کرتا ہے۔

یہاں پر ذکر کر دوں کہ تل کھانے کے بھی کچھ محدودیتیں ہو سکتی ہیں اور یہ صحت کے لحاظ سے مخصوصیات رکھتا ہے۔ بہتر ہوتا ہے کہ آپ اپنے ہیلتھ کیر ماہر سے مشورہ کریں اور اپنی خود کی صحتی حالت کے مطابق تل کا استعمال کریں۔

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top