شوگر کے مریض کی خوراک کا چارٹ

درج ذیل ایک عام شوگر کے مریض کے لئے خوراک کا چارٹ ہے. یہ صرف عام مشورہ ہے اور ہر شخص کے لئے مناسب خوراک کے بارے میں ماہر ماہر تجویز کرنے والے ڈاکٹر کی مشورہ کی ضرورت ہوتی ہے.

سحری:

  • ایک گلاس پانی کے ساتھ ایک کھانے کا چمچ سیراٹال یا ایک ٹیسپون سیراٹال کھائیں.

ناشتہ:

  • ایک پیٹے کی روٹی یا براؤن بریڈ کا ایک پیس یا ایک سلاس بریڈ
  • ایک چھوٹا کپ چاہ یا کافی بغیر چینی کے (اگر ممکن ہو تو سٹیویا یا ہیلتھی سویٹنرز استعمال کریں)
  • ایک براﺅن بریڈ سینڈوچ میں سلاد اور لیفٹی سبزیاں شامل کریں۔

دوپہر کا کھانا:

  • ڈال، سبزیاں اور چاول کا ہلکا سا پلاؤ یا براﺅن رائس
  • ایک مٹر روٹی یا براؤن بریڈ کا ایک پیس
  • ایک مٹر پٹھڑ یا دو مٹر کے کباب یا ایک گلاس دال
  • سبزیوں کا سلاد

دوپہر کی دوپہری نیشتہ:

  • ایک چھوٹا کپ چاہ بغیر چینی کے (اگر ممکن ہو تو سٹیویا یا ہیلتھی سویٹنرز استعمال کریں)
  • ایک پٹھڑ یا دو مٹر کے کباب یا ایک گلاس دال
  • ایک کھانے کا چمچ سیراٹال یا ایک ٹیسپون سیراٹال

شام کا کھانا:

  • دوپہر کے کھانے کی مکمل تشریعات دوبارہ استعمال کریں
  • چاول یا روٹی کے ساتھ سبزیاں یا دال

رات کا کھانا:

  • چاول یا روٹی کے ساتھ سبزیاں یا دال
  • ایک چھوٹا کپ چاہ بغیر چینی کے (اگر ممکن ہو تو سٹیویا یا ہیلتھی سویٹنرز استعمال کریں)

منتہی خوراک چارٹ ہر شخص کے لئے مختلف ہو سکتا ہے، لہذا مندرجہ بالا صرف ایک عام رجحان ہے۔ ہر صورت میں ڈاکٹر کی مشورہ کرنا بہتر ہوتا ہے تاکہ آپ کو اپنے صحت کے خاص ضروریات پر توجہ دی جا سکے۔

شوگر کے مریض کی خوراک کا چارٹ

شوگر کے مریض کی غذا

شوگر (مدرن طبی زبان میں ‘دائیبیٹیس’) کے مریضوں کے لئے صحیح غذائی کنٹرول کرنا اہم ہے تاکہ ان کے خون میں شوگر کی سطح کا انتظام کیا جا سکے۔ ان مریضوں کو اپنے خوراک کو خوبصورتی سے منظم کرنا چاہئے تاکہ ان کا شوگر کنٹرول رہے اور صحتیابی کی حد میں رہیں۔

کچھ غذائی تراکیب کے حوالے سے منصوبہ بنائیں:

کاربوہائیڈریٹس کا انتخاب:
شوگر کے مریضوں کے لئے کاربوہائیڈریٹس کا انتخاب کرنا اہم ہے کیونکہ یہ خون میں شوگر کی مقدار پر اثرانداز ہوتے ہیں۔ مصرف کریں: ہلکے آٹے کے روٹی، دلیہ، اناج، براؤن چاول اور پھلوں کا مصرف کرنا بہتر ہوتا ہے۔

مصرف سکیم ملکھیت سے پرہیز کریں:
چینی، شکر اور میٹھی چیزوں کا مصرف شوگر کے مریضوں کے لئے حد سے زیادہ نہیں ہونا چاہئے۔ ان کی بجائے قدرتی شکر کے مصرف کی کوشش کریں جیسے کہ فواکہ، کھجور یا شہد کا استعمال کریں۔

سیدھی چیزوں کی ترجیح دیں:
پراٹین کی مصرف کرنا اہم ہے، اس سے شوگر کی رفتار کم ہوتی ہے اور احساس طلسمی ہوتا ہے۔ مصرف کریں: لیمز، مچھلی، دالیں، چکن اور پنیر وغیرہ۔

غذائی بھرپور تیار کریں:
پراٹین، فائبر اور کم کاربوہائیڈریٹس کے ساتھ تیار کردہ غذائیں ان کے لئے بہتر ہوتی ہیں۔ ان میں سلاد، سبزیوں کی سوپ، دال، سبزی کی دیگ وغیرہ شامل ہو سکتے ہیں۔

مصرفیت کی تعیین کریں:
شوگر کے مریض کو دنیا بھر میں مختلف حسب ضرورت کے پلان اور نصائح دستیاب ہیں، جن کے مطابق وہ اپنے لئے مناسب غذائی رجیم تعین کر سکتے ہیں۔

خود کو صحت مند اور مستحکم رکھنے کے لئے ماہر علاج کی مشورہ بھی لینا اہم ہے۔ وہ آپ کے مختلف جوانیوں میں تبدیل ہونے والے صحتی مسائل کا بھی مد نظر رکھتے ہیں اور ان کی مشورہ بھی سن کر منظم عمل کرتے ہیں۔

شوگر کے مریض کی غذا

شوگر کے لیے وظیفہ

شوگر (دائیبیٹیس) کے لئے وظیفے یا غذائی رجیم کا انتخاب کرتے وقت یہ اہم ہے کہ اس میں غذائیت، مقدار، اور وقت کا خصوصی خیال رکھا جائے تاکہ شوگر کے مریض کے خون کی شوگر کی مقدار کا بہتر انتظام ہو سکے۔ اگر آپ کو شوگر کے مریض کے لئے وظیفے یا غذائی رجیم تیار کرنا ہے، تو درج ذیل نکات کو مد نظر رکھیں:

شوگر کے لیے وظیفہ

کاربوہائیڈریٹس:
شوگر کے مریض کے لئے کاربوہائیڈریٹس کا مناسب انتخاب بہتر ہوتا ہے۔ ان کو کم کرنے کی کوشش کریں اور ہلکے آٹے کے روٹی، دلیہ، اناج، براؤن چاول وغیرہ کا استعمال کریں۔

پراٹین:
پراٹین کے مصرف کا موقعہ کریں۔ اندرونی پراٹین کے مصرف سے شوگر کی رفتار کم ہوتی ہے اور احساس طلسمی ہوتا ہے۔ لیمز، مچھلی، دالیں، چکن اور پنیر وغیرہ اندرونی پراٹین کے مثالیں ہیں۔

فائبر:
فائبر کے مصرف سے بھی شوگر کے مریض کے لئے فائدہ ہوتا ہے۔ فواکہ، سبزیاں، چھلکے والے پھل اور مختلف سلادیں فائبر کے اچھے ذرائع ہیں۔

مصرف کم کریں:
شوگر کے مریض کو شکر، چینی، میٹھی چیزیں اور میٹھی بھوریں سے پرہیز کرنا چاہئے۔

منظم عمل:
شوگر کے مریض کو اپنے خوراک کو وقت پر منظم کرنا چاہئے۔ انہیں چھوٹے ماہنامہ یا ہفتہ وارہ کے خوراک کے پلان کے لئے تیاری کرنی چاہئے تاکہ خون کی شوگر کی رفتار کو بہتر انتظام کیا جا سکے۔

یہ وظیفے یا غذائی رجیم کی چنائی کرتے وقت ذہن نشین رہے کہ ہر شخص کی صحت اور حالات مختلف ہوتے ہیں، اس لئے بہتر ہوتا ہے کہ شوگر کے مریض کے لئے ماہر علاج سے مشورہ لیا جائے تاکہ ان کی مخصوص ضروریات کو مد نظر رکھتے ہوئے وظیفے یا رجیم تیار کی جا سکے۔

شوگر کے لیے وظیفہ

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top