فالج کی علامات

فالج کا مطلب ہوتا ہے کہ جسم کا کسی حصے کا ایک سمتی حرکت کی قدرت کم ہو جاتی ہے یا مکمل طور پر ختم ہو جاتی ہے۔ یہ عموماً دماغی رگوں کی کمی، رگوں کا پھٹ جانا، یا ایک خونی رگ کی رکاوٹ کی وجہ سے واقع ہوتا ہے۔ فالج کی علامات عموماً نمایاں ہوتی ہیں اور مندرجہ ذیل ہوسکتی ہیں:

ایک طرف کی حرکت کی کمی: فالج کی ایک عام علامت ہے کہ شخص کا ایک ہاتھ یا پاؤ ایک طرف کی حرکت کرنے میں کمی کا احساس کرتا ہے یا مکمل طور پر حرکت کرنے سے قاصر ہوتا ہے۔

نمائی یا حسی حرکت کی کمی: فالج کے مریض کو اکثر اوقات نمائی یا حسی حرکت کی کمی محسوس ہوتی ہے، یعنی وہ اپنی جلد پر لگنے والے چھونے کو محسوس نہیں کرتے۔

کمیوشن کا تاثر: شخص کے چہرے کی کمیوشن میں تبدیلی رونما ہوسکتی ہے، جس سے وہ ایک طرف جھک جاتا ہو یا چیکنا مووم کی طرح نظر آتا ہو۔

بولنے یا بولنے کی مشکلات: فالج کے مریض کو بولنے میں مشکلات ہوتی ہیں، اور وہ کئی الفاظ کو صحیح طریقے سے بول نہیں پاتے۔

درد یا سکنہ: کبھی کبھار، فالج کے مریض کو متاثرہ حصے میں درد یا سکنہ کی شکایت ہوتی ہے۔

بلندی میں مشکلات: کئی مریضوں کو ایک طرف کی بلندی میں مشکلات ہوتی ہیں، جیسے کہ مستوی پر کھڑا ہونے میں مشکل ہو جاتی ہے۔

معمولی مواقع پر گرنا: فالج کے مریضوں کو معمولی مواقع پر گرنے کی اشکال ہوتی ہے، کیونکہ ان کی حرکت کی کمی ہو جاتی ہے۔

فالج کی علامات کسی بھی علامت کی واضحیت اور شدت پر منحصر ہوتی ہیں۔ اگر آپ کو یا کسی دوسرے کو فالج کی شبہیت محسوس ہوتی ہے، تو فوراً طبی مدد حاصل کریں کیونکہ

فالج کی صورت میں جلدی علاج کی ضرورت ہوتی ہے تاکہ اثرات کم سے کم ہوں۔

فالج کی علامات

فالج کی ورزش

فالج کے بعد ورزش کا اہم کردار ہوتا ہے تاکہ متاثرہ حصے کی مضبوطی بڑھائی جا سکے اور ان کی حرکتی صلاحیت میں اضافہ ہو۔ اس کے ساتھ-ساتھ ورزش معالجہ کے اہم حصے میں شامل ہوتی ہے تاکہ فالج کی مختلف تراکیب کی فعالیتیں بڑھائی جا سکیں۔

ورزش کا انتخاب اور شروع کرنے سے پہلے اپنے ڈاکٹر سے مشورہ کرنا بہت اہم ہے تاکہ آپ کی حالت کے مطابق مناسب ورزشیں کی تشخیص کی جا سکے۔ ورزشیں کچھ یوں ہو سکتی ہیں:

حرکتی مشابہت: یہ ورزشیں متاثرہ جسم کی حرکتوں کی مشابہت کو بڑھانے کیلئے کی جاتی ہیں۔ مثلاً اگر آپ کا ایک ہاتھ متاثر ہوا ہو، تو آپ اسے صحیح ہاتھ کی مشابہت میں آنے کی کوشش کریں۔

مضبوطی بڑھائیں: متاثرہ جسم کی مضبوطی کو بڑھانے کے لئے ورزشیں کی جاتی ہیں، مثلاً وزن اٹھانا یا ورزشیں جو مضبوطی کو بڑھاتی ہوں۔

رواں رہنے کی ورزشیں: ورزشیں جو متاثرہ جسم کی حرکتوں کو بہتر بنائیں، مثلاً چلنا یا دوڑنا۔

بازو اور ٹانگ کی ورزشیں: فالج کے متاثرہ حصوں کی مشکلات کو دور کرنے کیلئے بازو اور ٹانگ کی مخصوص ورزشیں کی جاتی ہیں۔

بازو کی مضبوطی بڑھانے کی ورزشیں: متاثرہ بازو کی مضبوطی کو بڑھانے کے لئے بازو کی مخصوص ورزشیں کی جاتی ہیں جیسے کہ بازو کو اوپر اٹھانے یا اس کی کمی کو پورا کرنے کی ورزشیں۔

قدرتی ترین ورزشیں: باغ کنارے چلنا، سوا ریکھنا، اور دوڑنا وغیرہ قدرتی طریقوں سے موجود جسم کی حالت کو بہتر کرنے کیلئے مدد فراہم کرتی ہیں۔

یاد رہے کہ ورزش کو کرتے وقت بہت ہوشیاری کی ضرورت ہوتی ہے۔ متاثرہ حصے کو زیادہ زور دینے سے اور غلط طریقوں سے کرتے وقت نقصان بھی پیدا ہوسکتا ہے۔ اپنے ڈاکٹر کی مشورہ کے بغیر کسی قسم کی ورزش نہ کریں، اور مناسب ورزشیں منظور کرانے کیلئے ان کی مشورہ لیں۔

فالج کی ورزش

فالج کی دعا

فالج کے مریضوں کے لئے دعا کرنا ایک اہم امر ہوتا ہے جو ان کی صحت کی بہتری اور شفاء کے لئے مدد فراہم کرتا ہے۔ آپ دعا کرتے وقت خدا سے اپنی آراء، تمناؤں اور مخلصی سے گزارش کر سکتے ہیں۔ یہاں ایک عام فالج کے مریضوں کیلئے دعا دی گئی ہے:

“یا الله، مجھے اپنی رحمت سے شفاء دے، میری بیماری کو دور کر دے اور مجھے مکمل طور پر صحتیاب کر دے۔ تو ہی شفاء دینے والا اور صحتیاب کرنے والا ہے۔ اے رحمتوں والا رب، مجھے اپنے انعام سے نواز دے اور میرے جسم کو مضبوط کر دے تاکہ میں دوبارہ نیک کاموں کو کر سکوں اور زندگی کے ہر پہلو میں تیری مدد کر سکوں۔ آمین.”

یہ دعا صرف روحانیت کو مدد فراہم کرنے کے لئے دی گئی ہے اور اس کا کوئی طبی موثر اثر نہیں ہوتا۔ فالج کے مریض کو اپنے ڈاکٹر کی مشورہ لینی چاہئے اور ان کی مشورہ کے مطابق علاج کرنا چاہئے۔ دعاؤں کے ساتھ ساتھ انعامات کا شکریہ ادا کرنا بھی بہت اہم ہوتا ہے۔

فالج کے مریضوں کے لئے دعا کرنا ایک بہت اہم امر ہے جو ان کی صحت کی بہتری اور شفاء کے لئے مدد فراہم کرتا ہے۔ آپ خدا سے اپنی آراء اور تمناؤں کو آزادی سے اظہار کریں۔ مندرجہ ذیل ایک عام فالج کے مریضوں کے لئے دعا ہے:

“بسم اللہ الرحمن الرحیم، اللہمَّ رَحمتَك أرجو، فَلا تَكِلنِی إلی نفسِی طَرفَةَ عَین، وَ أصلِح لِی شَأنِی كُلَّهُ، لَا إلهَ إلَّا أنتَ۔”

یہ عربی دعا ہے جس کی تشریح مندرجہ ذیل ہے:

“بسم اللہ الرحمن الرحیم، اللہ کے نام سے شروع کرتا ہوں جو بڑا مہربان اور رحمت والا ہے۔ اے اللہ، تجھ سے میری رحمت کی امید ہے، تو میرے معاملات کو اپنی طرف مت موڑ دینا، اور میری تمام حالات کو درست فرما دینا، کیونکہ تیرے سوا کوئی معبود نہیں ہے۔”

یہ دعا صرف روحانیت کو مدد فراہم کرنے کے لئے دی گئی ہے اور اس کا کوئی طبی موثر اثر نہیں ہوتا۔ فالج کے مریض کو اپنے ڈاکٹر کی مشورہ لینی چاہئے اور ان کی مشورہ کے مطابق علاج کرنا چاہئے۔ دعاؤں کے ساتھ ساتھ انعامات کا شکریہ ادا کرنا بھی بہت اہم ہوتا ہے۔

 فالج کی دعا

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top