قبض کا فوری علاج

معذرت کے ساتھ، میرے پاس کوئی قانونی یا طبی تربیت نہیں ہے۔ قبض کے علاج کے لئے بہت سارے طبی تربیت ہیں جو ایک طبی ماہر سے مشورہ کر سکتے ہیں۔

constipation

قبض (constipation) کی صورت میں درج ذیل چند عام تراکیب اندازاً مدد فراہم کر سکتے ہیں:

پانی کا زیادہ استعمال: روزانہ کم از کم 8 سے 10 گلاس پانی پئیں۔

خوراک میں فائبر کا استعمال: پھل اور سبزیوں کو زیادہ شامل کریں، جیسے کے گاجر، کھیرے، سوکھے میوے، انار اور بہت سارے فائبر والے گرمی کھانے۔

روزانہ ورزش کریں: مخصوص طرح کی ورزشیں جیسے چلنا، جوگنگ، یوگا، اور بیک سائیکلنگ وغیرہ کرنا بھی معدوم قبض کو کم کر سکتی ہیں۔

خود مخصوص دوائیں استعمال کریں: بغیر طبی مشورہ کے ادویات استعمال کرنا مضر ہوسکتا ہے، لہٰذا طبی ماہر سے رجوع کریں اور وہ آپکو موزوں دوائیں تجویز کر سکتے ہیں۔

یہ صرف عمومی مشورے ہیں۔ اگر آپ کو طویل عرصے سے قبض کی شکایت ہے یا کسی اور طبی حالت کا شکار ہیں، تو فوراً اپنے مقامی ڈاکٹر یا ماہر علاج سے رجوع کریں۔ انہیں آپ کے معائنہ کریں گے اور آپ کو مناسب علاج فراہم کریں گے۔

قبض کا فوری علاج

چھوٹے بچوں کی قبض کا فوری علاج

چھوٹے بچوں کی قبض کو عموماً بڑے لوگوں کی طرح علاج کیا جاتا ہے، لیکن بچوں کیلئے خصوصی اہمیت ہوتی ہے کہ آپ کسی ماہر طبیب کے مشورے پر عمل کریں۔ کچھ عام تراکیب جو بچوں کی قبض کا علاج میں مدد فراہم کر سکتی ہیں درج ذیل ہیں:

constipation in children

پانی کی بڑھتی ہوئی مقدار: بچوں کو روزانہ کم از کم 8 سے 10 گلاس پانی پلا کر رکھیں۔

فائبر کی غذائیں: بچوں کے خوراک میں فائبر کی غذائیں شامل کریں، جیسے کہ پھل اور سبزیاں (کھجور، کیلا، چکندر، گاجر وغیرہ)۔

دودھ کا استعمال کم کریں: کبھی کبھی بچوں کو زیادہ دودھ یا دودھ سے بنی چیزیں نہ دیں کیونکہ دودھ قبض کا باعث بن سکتا ہے۔

مخصوص ورزش: بچوں کے لئے مناسب ورزش کی مدد سے ان کے جسم کا نظام درست ہوتا ہے، جو قبض کو روکتا ہے۔

مسمار کے استعمال سے پرہیز کریں: مسمار کا روزانہ استعمال بچوں کے لئے مفید نہیں ہوتا ہے، اس سے ان کے جسم کے نظام پر برا اثر ہو سکتا ہے۔

طبی دوائیں: بچے کی قبض کے مخصوص مسائل کے لئے طبی دوائیں استعمال کی جا سکتی ہیں، لیکن ان کا استعمال صرف طبیب کے رہنمائی سے کریں۔

قبض کے مسئلے کی صورت میں بہتر ہوتا ہے کہ آپ اپنے بچے کو کسی ماہر طبیب کے پاس لے جائیں تاکہ ان کا دوری علاج حاصل کریں۔ انہیں بچے کے صحتی معائنے کر کے بہترین اقدامات کی جانچ پڑتال کر سکتے ہیں اور موزوں علاج فراہم کر سکتے ہیں۔

چھوٹے بچوں کی قبض کا فوری علاج

عبقری قبض کا علاج

“عبقری قبض” کا مطلب معمولی قبض سے مختلف ہوتا ہے۔ اس کا مطلب ہوتا ہے کہ قبض کی صورت میں عادت سے زیادہ وقت دریافت ہوتا ہے اور اس کا علاج آپ کے معمولی طریقہ علاج سے مختلف ہوسکتا ہے۔

عبقری قبض کے علاج کے لئے آپ کو اپنے مقامی ماہر طبیب کے ساتھ مشورہ کرنا ضروری ہوتا ہے۔ ان کے دوران، وہ آپ کے بچے کی مخصوص حالت کو تشخیص لگا کر موزوں علاج کی تجویز کر سکتے ہیں۔

عموماً، عبقری قبض کا علاج درج ذیل ممکن ہے:

تغذیہ کی بہتری: ماہر طبیب بچے کی غذائیں چیک کریں گے اور فائبر کے غذائیں اور پانی کی مقدار میں بڑھوتری کی مشورہ دیں گے۔

دوائیں: مختلف دوائیں مثلاً لیکوسلیز، پولی ایتھلین گلائیکول، اور مختلف لوزنگز وغیرہ کو عبقری قبض کے علاج کے لئے استعمال کیا جاتا ہے۔ یہ دوائیں عام طور پر بچوں کی جسم کو مدد فراہم کرتی ہیں تاکہ قبض کے علاج کو آسان بنائیں۔

خود مخصوص علاج: بعض اوقات ماہر طبیب بچے کو مخصوص علاج مثلاً مخصوص ورزش، مساج، یوگا، یا دوسرے مشغولیوں کی مشورہ دیتے ہیں جو بچے کی صحت کو بہتر بناتے ہیں۔

یہاں پر ذکر کر دوبارہ ضروری ہے کہ مندرجہ بالا علاج صرف عمومی مشورے ہیں۔ بچے کی عبقری قبض کے مسئلے کے لئے آپ کو ماہر طبیب سے رابطہ کرنا ہوگا تاکہ ان کا مشورہ حاصل کریں اور بچے کو درست علاج دیا جاسکے۔

عبقری قبض کا علاج

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top