ماں کا دودھ بڑھانے کا طریقہ

ماں کا دودھ بڑھانے کے لئے درج ذیل طریقے استعمال کر سکتے ہیں:

ماں کا دودھ بڑھانے کا طریقہ
  1. اپنی طاقت کو محفوظ رکھیں: ماں کا دودھ بڑھانے کے لئے ضروری ہے کہ وہ خوبصورت طور پر غذائیت سے بھرپور اور صحت مند رہے۔ ایک صحتمند دائیں خوراک لیں جو ضروری معدنیات، وٹامنز اور پروٹینز کی بھرپور مقدار فراہم کرے۔ اس کے علاوہ، ایک برطرف خواب کی حاصلی، آرام دہ ماحول اور پرسکون ماں کو مدد کر سکتے ہیں تاکہ وہ طاقتور اور تندرست رہ سکے۔
  2. زیادہ سے زیادہ پانی کا استعمال کریں: پانی پینا ماں کے لئے بہت اہم ہے، چونکہ وہ اسے اپنے بچے کیلئے دودھ کے طور پر استعمال کرتی ہیں۔ روزانہ کم از کم 8-10 گلاس پانی کا استعمال کریں تاکہ آپ کے جسم کو کافی مقدار میں پانی دستیاب ہو سکے۔
  3. دودھ کی تعداد بڑھائیں: بچے کی پیدائش کے بعد، ماں کو ممکنہ حد تک اپنے بچے کو دودھ پلانا چاہیے۔ اس کے لئے، ماں کو اپنے بچے کو روزانہ کم از کم 8-10 بار سینے لگانے کی کوشش کرنی چاہیے۔ آپ کے بچے کے طمانچے کو زیادہ کھچڑ کرنے سے آپ کا دودھ بڑھ سکتا ہے۔
  4. صحتمند خوراک لیں: ماں کو ایسی غذائیں کھانی چاہیے جو دودھ کی پیداوار کو بڑھا سکتی ہیں۔ دودھ بڑھانے والی غذائیں میں سفید زیرہ، چھوٹی الائچی، سونف، پودینہ، زنجبیل، برگد بنجری، انجیر اور دھتورہ شامل ہو سکتی ہیں۔ اپنے حکیم سے مشورہ کریں یا معقول غذائیں استعمال کریں جو دودھ بڑھانے کے لئے مفید ہو سکتی ہیں۔
  5. ٹیکنیکل مدد: کچھ ماں کو اس ٹیکنیک کی ضرورت ہوتی ہے جو دودھ بڑھانے میں مدد کر سکتی ہے۔ مثلاً، بچے کو مکمل طور پر خواب کی حاصلی نہیں ہو رہی ہوتی ہو، تو انفیلڈ ماساج کرکے دودھ بڑھانے میں مدد مل سکتی ہے۔
ماں کا دودھ بڑھانے کا طریقہ

یہاں رکھنے والی بات یہ ہے کہ ہر ماں کا جسم مختلف ہوتا ہے اور ہر ماں کا دودھ بھی مختلف ہوتا ہے۔ آپ کے جسم کے معیار اور صحت کو مد نظر رکھتے ہوئے، مناسب اور مضبوط خوراک، آرام دہ ماحول، اور بچے کی پیدائش کے دوران ٹھیک سے استراحت کرنا، دودھ کی پیداوار میں مدد دے سکتے ہیں۔

ماں کا دودھ بڑھانے کا طریقہ

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top