مونگ پھلی کے فوائد

مونگ پھلی یا مونگ دال چھوٹی سی سبزی ہے جو مونگ پھلی کے پھل سے حاصل کی جاتی ہے۔ یہ ایک مفید اور صحت بخش مختلف معزز کھانوں کا حصہ ہے۔ مونگ پھلی میں مختلف غذائی عناصر اور طاقتور فوائد پائے جاتے ہیں۔

مونگ پھلی کے فوائد میں شامل ہیں:

غذائیت: مونگ پھلی میں پروٹین، فائبر، وٹامنز (وٹامن A، وٹامن C، وٹامن K)، معدنیات (فولیک ایسڈ، پوٹاشیم، میگنیشیم، آئرن) اور انٹی آکسیڈنٹز پائے جاتے ہیں جو صحت بحال کرنے میں مدد فراہم کرتے ہیں۔

دل کی صحت: مونگ پھلی میں موجود پوٹاشیم اور فائبر دل کے صحت کو بہتر بناتے ہیں اور بلڈ پریشر کو کنٹرول کرنے میں مدد فراہم کرتے ہیں۔

چولیسٹرول کم کرنے میں مدد: مونگ پھلی میں موجود فائبر اور سیٹوسٹرول ایسڈ چولیسٹرول کو کم کرنے میں مدد فراہم کرتے ہیں۔

موٹاپے کا کم ہونا: مونگ پھلی کھانے سے بھوک کم لگتی ہے اور جس سے وزن کم کرنے میں مدد ملتی ہے۔

ہڈریشن: مونگ پھلی میں پانی کی بہتر مقدار موجود ہوتی ہے، اس لئے یہ بدن کو ہیڈریٹ کرنے میں مدد فراہم کرتی ہے۔

چین بھڑن: مونگ پھلی میں پروٹین کا زیادہ سے زیادہ حصہ ہوتا ہے جو اثراتی ہارمونز کے اسطرح کو کنٹرول کرتے ہیں جو چین بھڑن اور ریلیکسیشن کے لئے مفید ہوتے ہیں۔

چکنگونی کو کم کرنا: مونگ پھلی میں پروٹین اور فائبر کا استعمال چکنگونی کو کم کرنے میں مدد فراہم کرتا ہے۔

جلد کی صحت: مونگ پھلی میں پایے جانے والے وٹامن A اور وٹامن C جلد کے لئے بہتری فراہم کرتے ہیں اور جلد کو صحیح رنگت دیتے ہیں۔

یہ کچھ مونگ پھلی کے فوائد ہیں جو اس کو ایک مفید اور صحت بخش خوراک بناتے ہیں۔ البتہ، آپ کی صحتی حالت اور ضروریات کے مطابق ہمیشہ اپنے ڈاکٹر یا نیوٹریشنسٹ سے مشورہ کریں پھلی کھانے سے پہلے۔

مونگ پھلی کے فوائد

مونگ پھلی کے وہ نقصانات جن سے آپ لاعلم ہیں

جی ہاں، میں آپ کو مونگ پھلی کے کچھ نقصانات بتا سکتا ہوں جن سے آپ لاعلم ہوں:

مثبت واکھو: مونگ پھلی میں ایک مواد “لیکٹن” پایا جاتا ہے، جو مخصوص مشینری کو کم کرنے میں مدد فراہم کرتا ہے۔ یہ خصوصاً مونگ پھلی کو کھانے والے افراد کے لئے خطرے کی بنیاد ہوسکتا ہے جیسے کہ آلوپیتھک دوائوں لیتے ہیں جو موقع پر ایک دوسرے کے ساتھ بغیر جان لے لیں۔

زچوٹ: مونگ پھلی میں پھولے ہوئے بیجوں میں “ساپوننز” کہلاتے ہیں جو ایک نارمل حالت میں ہارمون کے اشارات کو خراب کر سکتے ہیں، اس سے زچوٹ ہو سکتا ہے۔ لیکن عموماً کچھ عدد اندازوں کے استعمال کے بعد یہ نقصان خودبخود ختم ہو جاتا ہے۔

آلرجی: کچھ لوگوں کو مونگ پھلی کھانے سے آلرجی کی ممکنہ خدشہ ہوتا ہے۔ اگر آپ نے کبھی بھی مونگ پھلی کھانے سے پہلے آلرجی کا تجربہ نہیں کیا تو اسے اپنے ڈاکٹر سے مشورہ کرنا ضروری ہوتا ہے۔

گیس اور پیٹ درد: مونگ پھلی میں فائبر کی بڑی مقدار پائی جاتی ہے جو کچھ لوگوں کو گیس اور پیٹ درد کا باعث بن سکتی ہے۔ اس لئے اگر آپ کو پیٹ کے مسائل ہیں، تو مونگ پھلی کا استعمال محدود رکھیں یا اس کو بلکل چھوڑ دیں۔

میٹابالک سنڈروم: مونگ پھلی میں پروٹین کی بڑی مقدار پائی جاتی ہے جو میٹابالک سنڈروم کے مریضوں کے لئے ناگوار ہوسکتا ہے۔ ان لوگوں کو اسے محدود رکھنا چاہئے۔

سیاہ دھبے: مونگ پھلی کا روزانہ استعمال آپ کے دانتوں کی سیاہ دھبوں کی بناوٹ کو بڑھا سکتا ہے۔

مذکورہ بالا نقصانات مختلف افراد کو مختلف حدود تک متاثر کر سکتے ہیں۔ اگر آپ کو مونگ پھلی کے استعمال سے کوئی مسئلہ ہوتا ہے یا آپ کو اس سے متعلق کوئی شکایت ہوتی ہے، تو بہتر ہوتا ہے کہ آپ اسے استعمال نہ کریں اور اپنے ڈاکٹر سے مشورہ کریں۔

مونگ پھلی کے وہ نقصانات جن سے آپ لاعلم ہیں

روزانہ مُٹھی بھر مونگ پھلی کھانے سے آپ کے جسم میں کیا حیران کن تبدیلی آئے گی؟ 

روزانہ مُٹھی بھر مونگ پھلی کھانے سے آپ کے جسم میں کئی حیران کن تبدیلیاں ہو سکتی ہیں، چونکہ مونگ پھلی ایک مخصوص سبزی ہے جو انسانی صحت کو مثبت طریقے سے متاثر کرتی ہے۔ یہاں کچھ حیران کن اثرات بتائے گئے ہیں:

وزن کمی: مونگ پھلی خاص طور پر وزن کم کرنے کے لئے مفید ہوتی ہے۔ اس میں موجود فائبر کم خوراک کا احساس دیتا ہے اور اپنے وزن کو کم کرنے میں مدد فراہم کرتا ہے۔

چین بھڑن: مونگ پھلی کھانے سے دماغی تنش کم ہوتی ہے اور انسان کو ریلیکس محسوس ہوتا ہے۔

پٹھے کی صحت: مونگ پھلی میں پایے جانے والے فولیک ایسڈ پٹھوں کے صحت کو بہتر بناتے ہیں اور آنتوں کی کارکردگی کو بہتر بناتے ہیں۔

دل کی صحت: مونگ پھلی میں پایے جانے والے پوٹاشیم دل کی صحت کو بہتر بناتے ہیں اور بلڈ پریشر کو کنٹرول کرتے ہیں۔

ہڈریشن: مونگ پھلی میں پانی کی بہتر مقدار موجود ہوتی ہے جس سے بدن کو ہیڈریٹ رکھنے میں مدد ملتی ہے۔

زودباد: مونگ پھلی میں پایے جانے والے پروٹین اور وٹامن B6 دماغ کو زودباد کرتے ہیں اور مثبت انرجی فراہم کرتے ہیں۔

جلد کی صحت: مونگ پھلی میں پائے جانے والے وٹامن A اور وٹامن C جلد کے لئے بہتری فراہم کرتے ہیں اور جلد کو صحیح رنگت دیتے ہیں۔

مونگ پھلی کے فوائد اور تاثرات شخص سے شخص تک مختلف ہوتے ہیں، لہٰذا آپ کو اسے اپنے داخلے کی شکل میں اپنے خوراک کے معمول پر لانے سے پہلے اپنے ڈاکٹر یا نیوٹریشنسٹ سے مشورہ کرنا بہتر ہوتا ہے۔

روزانہ مُٹھی بھر مونگ پھلی کھانے سے آپ کے جسم میں کیا حیران کن تبدیلی آئے گی؟ 

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top