واٹر

واٹر کی بنیادی معلومات:

واٹر، جو کہ پانی کے علمی نام سے بھی جانا جاتا ہے، زندگی کی نمائندہ اور اہم اصول ہے۔ پانی زمین پر موجود سب سے اہم مادہ ہے جو زندگی کے لئے ضروری ہے۔ اس کے بغیر زندگی نہیں ممکن ہے کیونکہ پانی کے بغیر جیوگرافیائی، بائیولوجیائی، اور اشیائی عمل نہیں ہوتے۔

واٹر کی اہم خصوصیات:

دوسرے مواد کے ساتھ موازنہ: پانی نے ایک عجیب خاصیت دیکھائی ہے کہ وہ دوسرے مواد کے ساتھ موازنہ کرتا ہے۔ یہ گرمائی اور سردائی تبادلوں کو مدد دیتا ہے اور زندگی کی خوشبوداری کے لئے ضروری ہوتا ہے۔

حیاتیت: پانی کا ذراع زندگی کیلئے اہم ہے۔ پیشہ ورانہ علماء کا خیال ہے کہ منشاء کے نظام کی بناوٹ، خون کی دوری اور دوسرے حیاتی پروسس میں پانی کا کردار اہم ہوتا ہے۔

حفاظت اور تنقید کیلئے مواد: پانی ایک عجیب مواد ہے جو بے انتہائی مشکل حفاظت کیلئے بھی مواد بنتا ہے، کیونکہ یہ بے نمک، گیسی، اور کئی دوسرے مواد کے ساتھ موازنہ کرتا ہے۔

زمین پر موجودیت: زمین پر تقریباً 70٪ سطح پر پانی کی موجودگی ہے، جو مختلف شکلوں میں جیوسفیروس لیکن سلیکٹ براؤنیئن میں ہوتی ہے۔

توانائی کا ماخذ: برقی اور حرارتی توانائی کے ماخذ کی طرح، پانی بھی توانائی کا ماخذ ہو سکتا ہے۔

یہ تھی واٹر یعنی پانی کی بنیادی معلومات. پانی کی اہمیت زندگی کے لئے بے تشہیر ہے اور ہمارے جسم کے لئے بھی ضروری ہے۔

واٹر

منرل واٹر کی بوتلوں میں پلاسٹک کے ذرات

ستمبر 2021 کے پہلے کے وقت تک کئی مواد مخصوص طریقوں سے پلاسٹک کی بوتلوں میں موجود ہونے والے معدنی پارٹیکلز کی خبریں آئی ہیں۔ اس پروسے کو “مائیکروپلاسٹکس” کہا جاتا ہے جو مختلف عوامی مصروفیتوں سے پیدا ہوتے ہیں، مثلاً پلاسٹک کی تخلیق، استعمال شدہ پلاسٹک کی دوبارہ تدوین، یا دریافت شدہ پلاسٹک کے ذرات کی پائیداری نے پیئر واٹر اور دیگر مائنرل واٹر کی بوتلوں میں داخل ہونے کا خدشہ پیدا کیا ہے۔

یہ مائیکروپلاسٹکس غیرقابل نظر انداز حدود کے ذرات ہوتے ہیں جن کی سائز عموماً مائیکرومیٹرز (µm) میں ہوتی ہے، یعنی ایک ملی میٹر کے ہزارواں حصہ تک کی۔

یہ ذرات مائیکروپلاسٹکس کے بنیادی سورس ہوتے ہیں جن کا اصل ذرائع تشکیل پلاسٹک کی پیداوار، پلاسٹک کی زبالہ کی تدوین اور عوامی مقامات پر پلاسٹک کے مختلف استعمالوں کے ضائعات سے ہوتے ہیں۔ یہ ذرات مائیکروپلاسٹکس کے راستوں کو آبی ماحول، جیسے سمندروں، دریاؤں، اور دریاؤں کی پانی کی راہوں کے ذریعے سفر کرتے ہیں اور ان کی درمیان فیلٹر کی تشکیل کرتے ہیں۔

یہ آبی مائیکروپلاسٹکس، مختلف زندگی کے موجودات تک بھی پہنچتے ہیں اور ان کے خوراکی نظام میں شامل ہوتے ہیں۔ اس کے علاوہ، ان کا علم اب بہتری سے بڑھ رہا ہے، جس سے یہ بھی معلوم ہوتا ہے کہ یہ ذرائع زندگی کے لئے پتھوں پر بھی اثر انداز ہوتے ہیں۔

یہ مسئلہ اہم ہونے کے باوجود، اب تک کے تجزیات میں پلاسٹک کی بوتلوں میں مائیکروپلاسٹکس کے ذرات کی بناوٹ کی کسی قسم کی مسلمہ تصدیق نہیں کی گئی ہے، اور اس کا دائرہ تاثر اور ان کی صحت پر مکمل اثرات کی درست تشخیص کرنے کی خبر نہیں ہے۔

منرل واٹر کی بوتلوں میں پلاسٹک کے ذرات

جنڈالہ واٹر فال

“جنڈالہ واٹر فال” پاکستان میں واقع ایک خوبصورتی کاشتکاری علاقہ ہے جو مورنگ چتھہ اضلاع میں واقع ہے۔ اس علاقے میں پہاڑوں کی سرسبزی، پانی کے جھیلوں اور پینے کے پانی کی طاقت خوش آمدید کرنے والوں کے لئے بنائے گئے یہ جگہ بہت مشہور ہے۔

جنڈالہ واٹر فال کا منظر خوش آمدید ہے جہاں ایک پانی کا سلسلہ نیچے جا رہا ہے اور پہاڑوں کی سرسبزی کو اور بھی خوبصورتی دیتا ہے۔ اس جگہ پر زائرین کو فیملی تفریحات، پکڑھ تھانیاں، پانی کی مزاحیہ سواری، پکڑھنے والی مکھیوں کی چھاؤں، اور پکڑھ تھانیوں کی طرف سے لذیذ کھانوں کی بھی پیشکشیں ملتی ہیں۔

یہ جگہ علاقائی سیاحت کا اہم مقام ہے اور اسے مختلف شہروں سے زائرین کی تعداد زیادہ آتی ہے جو اس خوبصورت پیکنک سپوٹ کا لطف اٹھاتے ہیں۔ جنڈالہ واٹر فال پانی کے جھیلوں کے ذریعے پینے کے پانی کی فراہمی بھی کرتا ہے اور یہاں کی پیدائشی سرسبزی اس جگہ کی خوبصورتی کو مزید بڑھاتی ہے۔

یہ ایک موسمی سیاحت کا مقام بھی ہوتا ہے اور بہت سارے لوگ ہموار موسم میں اس جگہ کا دورہ کرتے ہیں تاکہ ان کا دل خوشی اور تازگی سے بھر جائے۔

جنڈالہ واٹر فال

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top