چنبل کا علاج

چنبل، جسے انگلش میں “hiccups” کہا جاتا ہے، عام طور پر ناخوشگوار ہوتا ہے لیکن اس کا علاج عموماً آسان ہوتا ہے۔ چنبل کے لئے درج ذیل چند عام طریقے استعمال کیے جاتے ہیں:

چنبل کا علاج

چنبل کا مستقل علاج

  1. پانی پیئیں: چنبل کے دوران پانی پینا اکثر اس کو روک دیتا ہے۔ ایک گلاس پانی لیں اور چھوٹے سوال میں چٹکی لیں یا چمچے کے ذریعے چٹکی لیں۔
  2. سوکھے نمک کا استعمال: ایک چھوٹا ٹکڑا سوکھا نمک زبان پر رکھیں اور آہستہ آہستہ چوسیں۔ اس سے چنبل کا خاتمہ ہوسکتا ہے۔
  3. تنفس کا انحصار: دم لیں اور پھر دیر تک باہر نکالیں۔ یہ جسم کو تنفسی نظام پر مرتب کرنے میں مدد دیتا ہے اور چنبل کو ختم کرسکتا ہے۔
  4. جھٹکے لگائیں: کچھ لوگوں کو چنبل ختم کرنے کے لئے جھٹکے لگانے سے فائدہ ہوتا ہے۔ آہستہ آہستہ زور سے ٹھپکیں یا اپنے کندھے کو ٹکرائیں تاکہ جسم کی توانائی کی رفتار میں تبدیلی پیدا ہو۔
  5. شہد استعمال کریں: اگر چنبل زیادہ دیر تک رہتا ہے، تو ایک چمچ شہد کھائیں۔ شہد باقی طریقوں کی مانند چنبل کو روک سکتا ہے۔
  6. آدھے چٹکے لیں: آدھے چٹکے لینے کا مطلب ہے کہ دم لیتے وقت نفس کی سمت تبدیل کریں۔ جب آپ چنبل کو روکنے کی کوشش کریں تو آدھا چٹکہ لیں، یعنی نفس کو بیرون نکالنے کی کوشش کریں لیکن پوری طرح نکال نہ پائیں۔ اس کو چنبل کو روکنے کا ایک طریقہ مانا جاتا ہے۔

چنبل کی بیماری

اگر چنبل طویل عرصے تک جاری رہتا ہے یا متعدد دنوں سے زیادہ مسلسل ہو رہا ہے، تو مناسب طبی مشورہ حاصل کرنا ضروری ہوسکتا ہے کیونکہ یہ ایک مسئلہ کا علامتی علامت بھی ہوسکتا ہے۔

چنبل کا علاج

چنبل کا دیسی علاج

دیسی علاجات میں چنبل کے لئے کئی قدیم ترین اور لوکل طریقے استعمال کیے جاتے آئے ہیں۔ یہاں کچھ اہم دیسی علاجات بیان کی گئی ہیں:

Chambal ka ilaj

  1. ضربہ مارنا: اس میں طاقت سے معتدل طور پر کھڑا ہو کر چھاتی پر زور سے ضربے مارنا شامل ہے۔ اس کا نتیجہ چنبل کے خاتمے کا ہوسکتا ہے۔
  2. آہستہ-آہستہ پانی پینا: چنبل کے وقت آہستہ آہستہ پانی پینا ایک عوارض ہوسکتا ہے۔ آہستہ آہستہ ایک گلاس پانی پیئں، جبکہ نفس کو لمبی عرصے تک لگائیں۔
  3. شکر کھانا: شکر چنبل کو روکنے کا موثر علاج ہوسکتا ہے۔ ایک چھوٹا ٹکڑا شکر زبان پر رکھیں اور اس کو ٹپکیں۔
  4. بیسن کا لہسنی ٹھیلا: ایک ٹھیلا بیسن لیں اور اس میں لہسن کا رس ڈالیں۔ اسے چبائیں یا نگلیں۔ یہ عمل چنبل کو روکنے میں مددگار ہوسکتا ہے۔
  5. دھوپ میں کھڑا ہونا: دھوپ میں کھڑے ہونا یا دھوپ کی طرف موڑنا بھی چنبل کے خاتمے کا ایک معتبر علاج ہوسکتا ہے۔
  6. ہرے ہرے برابر بلی کے بال: ہرے ہرے برابر بلی کے بال میں سے آہستہ آہستہ گھنٹی بجائیں اور اسے نگلیں۔ اس دیسی طریقے کو بعض لوگوں کا عملی تجربہ کرنے کے طور پر فائدہ مند بتایا گیا ہے۔
  7. دھاتوں کا برتن: چنبل کے وقت دھاتوں کے برتن کو آہستہ آہستہ پانی میں ڈبویں اور اس کو نگل لیں۔
چنبل کا دیسی علاج

چنبل کا روحانی علاج

روحانی علاجات چنبل کے لئے مختلف مذاہب و معتقدات میں موجود ہیں۔ یہاں کچھ عمومی روحانی علاجات بیان کی گئی ہیں:

چنبل کا دم

  1. قرآنی آیات پڑھنا: چنبل کے وقت قرآنی آیات پڑھنا ایک عملی روحانی علاج ہوسکتا ہے۔ آپ ہضم القرآن یا کوئی دیگر قرآنی سورہ کی رکعت پڑھ سکتے ہیں۔
  2. دُعا پڑھنا: دُعا پڑھنا ایک موثر روحانی علاج ہوسکتا ہے۔ اس وقت جب آپ چنبل کا شکار ہوں، آپ مخصوص دُعا جیسے “اللَّهُمَّ اكْفِنِي بِحَلَالِكَ عَنْ حَرَامِكَ وَأَغْنِنِي بِفَضْلِكَ عَمَّنْ سِوَاكَ” پڑھ سکتے ہیں۔
  3. تسبیح کے ذریعے دُعا کرنا: تسبیح یا روزہ درست کرنا بھی چنبل کے خاتمے کا روحانی علاج ہوسکتا ہے۔ آپ تسبیح پڑھتے ہوئے چنبل کی تشدد کو کم کرسکتے ہیں۔
  4. زیادہ نماز پڑھنا: روزانہ زیادہ نماز پڑھنا، خاصاً تہجد نماز، چنبل کو روکنے میں مددگار ہوسکتی ہے۔ نماز کے وقت قلبی اور روحانی تسکین کی حاصلی کی جاتی ہے جو چنبل کو ختم کرسکتی ہے۔
  5. آیات الشفاء کی تلاوت: چنبل کے وقت آیات الشفاء کی تلاوت کرنا بھی ایک روحانی علاج ہوسکتا ہے۔ جیسے سورہ الفاتحہ، سورہ الفلق اور سورہ الناس کو پڑھنے سے آپ چنبل سے نجات پا سکتے ہیں۔
  6. دُرُود شریف کی تلاوت: دُرُود شریف کی تلاوت کرنا ایک روحانی علاج ہوسکتا ہے۔ مخصوص طریقوں سے درود شریف کی تلاوت کرنے سے چنبل کا خاتمہ ممکن ہوسکتا ہے۔

یاد رہے کہ روحانی علاجات ایمانی معتقدات اور آداب کے تحت کام کرتے ہیں۔ علاج کے لئے قرآنی علاجات اور روحانی آمال کو مناسب مشاؤرت کے ساتھ استعمال کرنا چاہئے۔

چنبل کا روحانی علاج

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top