چنے

“چنے” ایک اردو زبان کا لفظ ہے جو اکثر دال یا چھولے کو ظاہر کرنے کے لئے استعمال ہوتا ہے۔ چنے دالوں کو اکٹھا کرنے کے لئے چھلنی یا چننے والی کوئی دوسری چیز استعمال ہوتی ہے تاکہ غیر ضروری مواد کو الگ کیا جا سکے اور صرف دال کی نرم ترین اور اچھی حالت کو منتخب کیا جا سکے۔ چنے اکثر پاکستان اور بھارت میں مشہور ہیں اور انہیں مختلف طریقوں سے پکایا جاتا ہے جیسے کہ چنے کی سبزی، چنے کی کھچڑی، چنے کی چاٹ، اور چنے کی دال وغیرہ۔ چنے ایک اہم پروٹین کی منبع بھی ہوتے ہیں اور ان کا سیحوی طور پر استعمال بھی کیا جاتا ہے۔

بالطبع! “چنے” (Chane) کو انگریزی میں chickpeas کہا جاتا ہے۔ چنے ایک قسم کے پھلیان ہیں جو دنیا بھر میں کھانے پکانے کے لئے وسیع انداز میں استعمال ہوتے ہیں۔ یہاں چنے کے بارے میں کچھ مزید تفصیلات ہیں:

غذائی قیمت: چنے غذائی طور پر بہترین قیمت رکھتے ہیں اور پلانٹ بیسڈ پروٹین، ڈائیٹری فائبر، وٹامنز، اور معدنوں کا عمدہ ذریعہ ہیں۔ ان میں فولیک ایسڈ، آئرن، فاسفورس، اور میگنیشیم کی زیادہ مقدار پائی جاتی ہے۔

انواع: چنے کی دو اہم انواع ہیں: دیسی اور کابلی۔ دیسی چنے چھوٹے ہوتے ہیں، رنگ میں گہرے ہوتے ہیں، اور ان کی مزیدار موقع کا ذائقہ ہوتا ہے، جبکہ کابلی چنے بڑے ہوتے ہیں، رنگ میں ہلکے ہوتے ہیں، اور ان کا ذائقہ آہنگ ہوتا ہے۔ دونوں اقسام کو مختلف اشیاء میں استعمال کیا جاتا ہے۔

آشپزی میں استعمال: چنے کو مختلف طریقوں سے استعمال کیا جاتا ہے۔ یہ مشہور مواد ہیں جو ہمموس (ایک مشرق وسطی ڈپ)، چنا مصالحہ (ایک بھارتی کڑی)، فلافل (ڈیپ فرائیڈ چنے کے پیٹیز)، اور سلاد میں استعمال ہوتے ہیں۔

صحت کے فوائد: چنے کئی صحت کے فوائد فراہم کرتے ہیں۔ ان کا استعمال خون کی شوگر کو نظم دینے، دل کی صحت کو بہتر بنانے، پائیں کی بیماریوں کو کم کرنے، اور وزن کی مدیریت میں مددگار ثابت ہوتا ہے کی بنا پر کیا جاتا ہے، یہ ان کی زیادہ فائبر کی موجودگی کی بنا پر ہوتا ہے۔

ثقافتی اہمیت: چنے کئی قسموں کی کھانوں اور ثقافتوں کا حصہ رہے ہیں۔ یہ وسطی مشرق، بھارتی، منطقہ حوالہ جاتی، اور جنوب ایشیائی کھانوں کا اہم حصہ ہیں۔

استعمال کی وسیع رنگت: چنے کو نہ صرف نمکین مگر میٹھے پکوانوں میں بھی استعمال کیا جاتا ہے۔ سوالیں کے علاوہ، ان کا استعمال چنے کا آٹا پر مبنی مٹھائیوں کو بنانے کے لئے بھی کیا جاتا ہے۔

کینزڈ اور خشک: چنے کی دو اقسام ہیں: کینزڈ اور خشک۔ کینزڈ چنے تیزی سے پکانے کیلئے آسانی پیدا کرتے ہیں، جبکہ خشک چنے پانی میں بھگونے کی ضرورت ہوتی ہے اور پھر ان ک

و پکانا ہوتا ہے۔

چنے

کالے اور سفید چنے کے استعمال سے صحت پر مختلف طبی فوائد

کالے اور سفید چنے دونوں اہم مواد کی منبع ہیں اور ان کے استعمال سے صحت کو مختلف طبی فوائد حاصل ہوتے ہیں۔

کالے چنے (Black Chickpeas) کے فوائد:

بڑھتی ہوئی قوتِ جسمانی (Energy Boost): کالے چنے آئرن کا اچھا ذریعہ ہوتے ہیں اور ان کا استعمال قوتِ جسمانی کو بڑھاتا ہے۔

کچنا کاری کی بنیاد (Base for Curry): یہ چنے کچنا کاری کی بنیاد بناتے ہیں جو آزادانہ سبزیوں کے ساتھ پکائی جاتی ہے۔

ڈائیٹری فائبر (Dietary Fiber): کالے چنے میں زیادہ مقدار میں ڈائیٹری فائبر پایا جاتا ہے جو ہضمی صحت کو بہتر بناتا ہے اور قبض سے بچاتا ہے۔

صحت مند دل (Heart Health): ان میں پوٹیشیم اور میگنیشیم کی زیادہ مقدار پائی جاتی ہے جو دل کی صحت کو بہتر بناتی ہے اور ہائی بلڈ پریشر کو کم کرنے میں مدد فراہم کرتی ہے۔

سفید چنے (White Chickpeas) کے فوائد:

مخصوص پروٹین: سفید چنے پروٹین کا اچھا ذریعہ ہیں جو جسمانی مضبوطی اور موسلیں بنانے میں مدد فراہم کرتے ہیں۔

وزن کم کرنے میں مددگار: چنوں میں ڈائیٹری فائبر کی زیادہ مقدار پائی جاتی ہے جو بھوک کو کم کرتی ہے اور وزن کم کرنے میں مدد فراہم کرتی ہے۔

گلوکوز کنٹرول (Blood Sugar Control): سفید چنے انسولین کے متوازن انخلا کو برقرار رکھتے ہیں اور خون کی شوگر کو کنٹرول میں مدد فراہم کرتے ہیں۔

قلبی صحت (Heart Health): ان میں کینسیم اور میگنیشیم کی موجودگی دل کی صحت کو بہتر بناتی ہے اور ہائی بلڈ پریشر کو کم کرنے میں مدد فراہم کرتی ہے۔

فولیک ایسڈ (Folate): سفید چنے میں فولیک ایسڈ کی زیادہ مقدار پائی جاتی ہے جو حاملہ خواتین کے لئے بہترین طریقہ سے ضروری ہے۔

یہاں رہے کہ چنے کو اپنی ماہر طبی کو مشورہ کر کے شامل کریں تاکہ وہ آپ کی انفرادی صحت کو مد نظر رکھتے ہوئے مناسب طریقے سے استعمال کریں۔

کالے اور سفید چنے کے استعمال سے صحت پر مختلف طبی فوائد

لاہوری چنے بنانے کا طریقہ

لاہوری چنے ایک مشہور پاکستانی کھانے کی شاہی دال ہیں جو ذائقے میں مزیداری اور توانائی بھرپور ہوتے ہیں۔ ان کو تیار کرنے کا طریقہ مندرجہ ذیل ہے:

لاہوری چنے کی آپ پوٹی کیلئے چکیت کی ضرورت ہوتی ہے کیونکہ ان کو رات بھر بھگو کر رکھنا ہوتا ہے تاکہ وہ ابلنے میں آسانی سے پک جائیں۔

سامان:

1 کپ چنے (لاہوری چنے ہوتے ہیں)

پانی بھگونے کے لئے

2 بڑے پیاز (کٹا ہوا)

1/4 کپ تیل (گھی بھی استعمال کیا جاتا ہے)

1 چائے کا چمچ زیرہ پاؤڈر

1 چائے کا چمچ کالی مرچ پاؤڈر

1 چائے کا چمچ ہلدی پاؤڈر

1 چائے کا چمچ زیرہ (سبزی کو گرم کرنے کے لئے)

1 چائے کا چمچ سلت (سوادنے کے لئے)

1 چائے کا چمچ لہسن پیسٹ

1 چائے کا چمچ ادرک پیسٹ

1 چائے کا چمچ گرم مصالحہ پاؤڈر (گرم مصالحہ مختلف طرح کی چٹ پٹی ہوتی ہے، آپ جیسا پسند کریں)

1 کپ ٹماٹو پیسٹ (تازہ یا کنسرو براوند)

2 ہرا دھنیا (ترکاری کے لئے)

طریقہ:

چنوں کو رات بھر پانی میں بھگو دیں تاکہ وہ بھیگ جائیں۔

صبح کو، بھگو کئے ہوئے چنوں کو اچھی طرح سے دھو لیں۔

اب اچھی طرح سے پانی دال کر چنوں کو پکائیں تاکہ وہ نرم ہو جائیں۔

اب انھیں اچھی طرح سے چھلانے کر رکھ دیں۔

ایک پین میں تیل (گھی بھی استعمال کیا جاتا ہے) گرم کریں اور اس میں زیرہ پاؤڈر، کالی مرچ پاؤڈر، ہلدی پاؤڈر، اور زیرہ ڈال کر تھوڑی دیر تک بھون لیں تاکہ مصالحے کی خوشبو آئے۔

اب اس میں پیاز شامل کر کے پیاز کو بھون لیں جب تک وہ ہلکا سنگھا نے لگیں۔

اب اس میں لہسن پیسٹ اور ادرک پیسٹ شامل کر کے دوبارہ بھون لیں۔

ٹماٹو پیسٹ شامل کر کے اچھی طرح سے بھون لیں تاکہ تیل الگ ہو جائے اور مصالحے کا تیل نکلے۔

اب چنے شامل کر کے اچھی طرح مکس کریں۔

اب اس میں گرم مصالحہ پاؤڈر اور سلت شامل کر کے دوبارہ مکس کریں۔

چنوں کو چھوٹی آنچ پر بھون لیں تاکہ تیل اور مصالحے اچھی طرح سے جذب کریں۔

چنوں کو پانی کے ساتھ اچھی طرح سے ابل لیں تاکہ دال مکمل طریقے سے پک جائے۔

آخر میں ہرا دھنیا کاٹ کر چنوں پر چڑھا دیں اور تیار ہیں لاہوری چنے!

لاہوری چنے کو چاول یا روٹی کے ساتھ پیش کیا جا سکتا ہے اور یہ معمولاً سادہ چاٹنی کے ساتھ سرو کیا جاتا ہے۔ امید ہے کہ آپ کو یہ لاہوری چنے بنانے کی رسم پسند آئی ہوگی!

لاہوری چنے بنانے کا طریقہ

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top