کولیسٹرول کا علاج

کولیسٹرول کے علاج کے لئے درج ذیل اقدامات اور تدابیر کارآمد ثابت ہو سکتے ہیں:

صحیح خوراک: صحیح خوراک اہم ہے کولیسٹرول کو کنٹرول کرنے کے لئے۔ مخصوص طرح کے غذائی اشیاء کو روزانہ اپنی غذائی روزانہ میں شامل کرنا بہتر ہوتا ہے۔ ان میں سلمن، مچھلی، انڈے، سویا پروٹین، دالیں، سبزیاں، پھل، دھنیا اور انڈے کی سفیدی شامل ہیں۔

روزانہ مشقت: اپنے وقت کا کچھ وقت مشقت میں بھی گزارنا کولیسٹرول کو کم کرنے کے لئے مدد فراہم کر سکتا ہے۔ ہفتے میں کم از کم 150 منٹ مشقت کرنا موصوف ہوتا ہے۔

وزن کم کرنا: اگر آپ کا وزن زیادہ ہے تو وزن کم کرنا بھی کولیسٹرول کے سطح کو کم کرنے میں مدد فراہم کرتا ہے۔

تمباکو اور نشہ کی ترک: سگریٹ اور دوسرے نشہ آور عادات کولیسٹرول کے سطح کو بڑھاتے ہیں۔ ان سے بچنا اہم ہے اگر آپ کولیسٹرول کے مسائل کا شکار ہیں۔

دوائیں: کچھ مرتبہ آپ کو ڈاکٹر کی طرف سے کولیسٹرول کو کنٹرول کرنے کے لئے دوائیں دی جائیں گی۔ انہیں صرف اپنے ڈاکٹر کی مشورہ کے مطابق استعمال کریں۔

وٹامن ای اور فائبر کی مدد: وٹامن ای اور فائبر کے موجود ہونے سے کولیسٹرول کو کنٹرول کرنے میں مدد ملتی ہے۔ پھلوں، سبزیوں، دالوں اور پھولوں کے بیج میں ان دونوں کا بھرمار ہوتا ہے۔

کولیسٹرول کے سطح کا مشاہدہ: روزانہ کولیسٹرول کے سطح کا مشاہدہ کرنا اہم ہے۔ اپنے ڈاکٹر سے مشورہ کریں کہ آپ کو کتنا کولیسٹرول کنٹرول کرنا چاہیے۔

یہ طریقہ کولیسٹرول کے علاج کے لئے اہم اقدامات ہیں۔ البتہ، آپ کو کسی بھی دوائیں استعمال کرنے سے پہلے اپنے ڈاکٹر سے مشورہ کرنا بہتر ہوتا ہے اور ان کی رہنمائی میں عمل کرنا بہترین ہوتا ہے۔

کولیسٹرول کا علاج

کولیسٹرول کیوں بڑھتا ہے؟

کولیسٹرول کی سطح بڑھنے کے پیچیدہ باعثوں میں مختلف عوامل شامل ہیں۔ ان میں سب سے اہم عوامل مندرجہ ذیل ہیں:

غیر صحیح خوراک: غیر صحیح خوراک کولیسٹرول کی بڑھنے کا اہم عامل ہے۔ زیادہ چربیوں، چینی، میٹھے، مخصوص خوراک اشیاء اور پراکٹیکلن بنائی ہوئی غذائیں کولیسٹرول کے سطح کو بڑھاتی ہیں۔

موجودہ حیاتیاتی معمولات: عموماً عمر کے ساتھ ہماری جسمی عملیات تبدیل ہو جاتے ہیں۔ مثلاً، جسم میں زیادہ کولیسٹرول بننے لگتا ہے اور کمی کرنے کی صلاحیت کم ہوتی ہے۔

وراثت: وراثتی بنیاد پر بھی کولیسٹرول کے سطح میں تبدیلیاں ہوسکتی ہیں۔ اگر کسی کی خاندانی تاریخ میں کولیسٹرول کے امراض کے مریض ہوں تو اس کی صورت میں بھی کولیسٹرول کی بڑھتے کی بجائے خطرے کا امکان زیادہ ہوتا ہے۔

جنس: مردوں میں عموماً عورتوں کے مقابلے میں زیادہ کولیسٹرول پایا جاتا ہے۔

وزن: موٹاپے کے شکار افراد میں کولیسٹرول کے سطح بڑھنے کا خطرہ زیادہ ہوتا ہے۔

روزانہ مشقت کا عدم موجودگی: روزانہ مشقت کا کم ہونا بھی کولیسٹرول کے سطح کو بڑھاتا ہے۔

تنقیدی ماحول میں رہنا: روزانہ تنقیدی ماحول میں رہنے والے لوگوں کی صورت میں کولیسٹرول کے سطح بڑھنے کا خطرہ بڑھ جاتا ہے۔

دماغی امراض: کچھ دماغی امراض اور ہارمونل مسائل بھی کولیسٹرول کے سطح کو متاثر کرسکتے ہیں۔

یہ تھے کچھ عوامل جو کولیسٹرول کے سطح کو بڑھنے کا باعث بنتے ہیں۔ ان کا خیال رکھتے ہوئے صحیح خوراک، منظم مشقت، وزن کم کرنا اور برقرار معائنہ کولیسٹرول کے سطح کو کنٹرول کرنے میں مدد فراہم کر سکتے ہیں۔ اگر کولیسٹرول کے سطح میں مسئلے ہیں تو ڈاکٹر کی مشورہ لینا بہتر ہوتا ہے۔

کولیسٹرول کیوں بڑھتا ہے؟

کولیسٹرول کنٹرول کرنے کے حیرت انگیز طریقے

کولیسٹرول کو کنٹرول کرنے کے لئے ایک حیرت انگیز طریقہ یہ ہے کہ آپ صحیح غذائی روزانہ اور مصروف زندگی طرز کو اپناتے ہیں۔ کچھ اہم اقدامات مندرجہ ذیل ہیں:

صحیح خوراک: غذائی اشیاء کا انتخاب اہم ہے کولیسٹرول کو کنٹرول کرنے کے لئے۔ سنکھی مواد، سُملو، مچھلی، مگرمچھ، سویا پروٹین، دالیں، سبزیاں اور پھل کو اپنی روزانہ کھانے میں شامل کرنا بہتر ہوتا ہے۔ غیر چکری گوشت کی بجائے سفید مشروم استعمال کرنا بھی کولیسٹرول کے سطح کو کم کرنے میں مدد فراہم کرتا ہے۔

منظم مشقت: ہفتے میں کم از کم 150 منٹ مشقت کرنا کولیسٹرول کو کنٹرول کرنے میں مدد فراہم کرتا ہے۔ مشقت کی اقسام میں چلنا، جوگنگ، سواری، سوئمنگ، رجمنٹ، اور ورزشی عملیات شامل ہیں۔

وزن کم کرنا: اگر آپ کا وزن زیادہ ہے تو وزن کم کرنا بھی کولیسٹرول کے سطح کو کم کرنے میں مدد فراہم کرتا ہے۔

تنباکو اور نشہ کی ترک: تمباکو اور دوسرے نشہ آور عادات کولیسٹرول کے سطح کو بڑھاتے ہیں۔ ان سے بچنا اہم ہے اگر آپ کولیسٹرول کے مسائل کا شکار ہیں۔

خشکیوں کا استعمال: خشک میوہ، مونگ پھلی، چانے، میٹھی بسن، گجر، اور بیل کو روزانہ استعمال کرنا بھی کولیسٹرول کے سطح کو کم کرنے میں مدد فراہم کرتا ہے۔

تیز پتے کا پانی: تیز پتے کے پانی کا استعمال بھی کولیسٹرول کے سطح کو کم کرنے میں مدد فراہم کرتا ہے۔

چھوٹے میں کرائے ہوئے پھول: کچھ چھوٹے میں کرائے ہوئے پھول مثلاً ماچھلی، سگریٹ، بیل کے چھلکے کو روزانہ استعمال کرنا بھی کولیسٹرول کے سطح کو کم کرنے میں مدد فراہم کرتا ہے۔

یہ تھے کچھ حیرت انگیز طرائق جو کولیسٹرول کے سطح کو کنٹرول کرنے میں مدد فراہم کر سکتے ہیں۔ البتہ، ڈاکٹر کی مشورہ لینا بہتر ہوتا ہے اور ان کی رہنمائی میں ان تدابیر کو اپ

نانا بہترین ہوتا ہے۔

کولیسٹرول کنٹرول کرنے کے حیرت انگیز طریقے


ہائی کولیسٹرول کا آسان دیسی علاج

ہائی کولیسٹرول کا آسان دیسی علاج درج ذیل ہے:

لہسن: لہسن کے استعمال سے کولیسٹرول کے سطح کو کم کیا جا سکتا ہے۔ چھوٹے چھوٹے ٹکڑوں میں کٹا ہوا لہسن کو گھی میں تل کر کھائیں یا پھر روزانہ صبح ناشتے میں ایک کلونجی کے ساتھ استعمال کریں۔

کلونجی (نگیلا سیڈ): کلونجی کا چھوٹا ٹکڑا صبح ناشتے سے پہلے استعمال کرنے سے کولیسٹرول کے سطح کو کم کرنے میں مدد مل سکتی ہے۔

زیتون کا تیل: زیتون کے تیل کا استعمال بھی کولیسٹرول کے سطح کو کم کرنے میں مدد فراہم کر سکتا ہے۔ اسے کھانے کی تیاری اور سلادوں میں شامل کرنا بہتر ہوتا ہے۔

میتھی دانہ: میتھی دانہ کو رات بھر بھگوکر صبح کھالی پیٹ استعمال کرنے سے کولیسٹرول کے سطح کو کم کیا جا سکتا ہے۔

صاحب دانہ: صاحب دانہ کا چھوٹا ٹکڑا رات بھر پانی میں بھگو کر صبح ناشتے سے پہلے کھانے سے کولیسٹرول کے سطح کو کم کیا جا سکتا ہے۔

تل کے استعمال سے پرہیز کریں: مونگ پھلی، مکھن، مکھنی چکری، گھی، اور دوسرے تلوں کا استعمال کم کرنا کولیسٹرول کے سطح کو کم کرنے میں مدد فراہم کر سکتا ہے۔

صحیح خوراک: صحیح خوراک بھی کولیسٹرول کے سطح کو کم کرنے میں مدد فراہم کرتا ہے۔ غذائی اشیاء کا انتخاب کرتے وقت چکری گوشت، چینی، میٹھے، سُملو، وغیرہ کی بجائے سفید مشروم، دالیں، سبزیاں، پھل، اور سویا پروٹین کو شامل کرنا بہتر ہوتا ہے۔

یہ دیسی علاج کولیسٹرول کو کنٹرول کرنے میں مدد فراہم کر سکتے ہی

ں۔ البتہ، اگر کولیسٹرول کے سطح میں زیادہ خرابیاں ہیں تو ڈاکٹر کی مشورہ لینا بہتر ہوتا ہے اور ان کی رہنمائی میں ان تدابیر کو اپلائی کریں۔

ہائی کولیسٹرول کا آسان دیسی علاج

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top