گائے کا دودھ بڑھانے کا طریقہ

گائے کا دودھ بڑھانے کے لئے مندرجہ ذیل اقدامات کرنے سے آپ دودھ کی پیداوار کو بڑھا سکتے ہیں:

غذائیں اور پوشیدگی: گائے کے لئے صحیح غذائیں فراہم کرنا اہم ہے. ان کو بالنسڈ ڈائٹ دینے سے دودھ کی پیداوار میں اضافہ ہوتا ہے. پوشیدہ خوراک جیسے کہ مکھی کے پھول، خشک گھاس، مکئی کا پودا وغیرہ بھی دودھ کی پیداوار کو بڑھاتے ہیں.

صحیح پانی کی فراہمی: گائے کے لئے کافی پینی کا پانی مہیا کریں تاکہ ان کے جسم کی ہیٹ میں کمی نہ ہو. گرمیوں میں خصوصاً اس بات کا خیال رکھیں کہ گائے کا پانی کبھی خشک نہیں ہونا چاہئے.

صحیح دیکھ بھال: گائے کو منظم طریقے سے دیکھ بھال کریں۔ ان کی صفائی کو دھیان سے کریں اور ان کو وقتاً وقتاً دوائیں دیں جیسے کہ دودھ بڑھانے والی کامیاب تجویزات اور وٹامنز دینا.

سلائی کی تشہیر: دودھ بڑھانے کے لئے گائے کی سلائی کو برابر اوقات پر دورانیہ سلائی کرنا مددگار ثابت ہوتا ہے. سلائی کے دوران گائے کو مساج کریں تاکہ ان کی پروڈکشن سٹیمولیٹ ہو.

طبی مدد: اگر دودھ کی پیداوار میں کمی ہوتی ہے تو ماہر ماوئیت یا دودھ والے کو مشورہ لینا بہتر ہوتا ہے. وہ مناسب دوائیں یا اقدامات مخصوص طور پر تجویز کر سکتے ہیں.

ماوئیت کی زندگی کی شرائط: گائے کی زندگی کی شرائط بھی دودھ کی پیداوار پر اثر انداز ہوتی ہیں. گائے کو کم تناؤ کی محیط، دودھ بڑھانے والی مخصوص نسل کا انتخاب، اور موافق پرورشی شرائط مہیا کرنا بھی دودھ کی پیداوار میں اضافہ کرتا ہے.

یہاں بتایا گیا طریقہ عمومی مشورہ ہے۔ اس کے باوجود، آپ کی ماوئیت کے ماہر سے مشورہ لینا بہتر ہوتا ہے تاکہ آپ کی گائے کی خصوصی حالت اور ضروریات کے مطابق عمل کریں۔

گائے کا دودھ بڑھانے کا طریقہ

گائے بھینسوں کا دودھ بڑھانے کا دیسی نسخہ

گائے یا بھینس کے دودھ کی پیداوار بڑھانے کے لئے دیسی نسخے درج ذیل ہیں۔ یاد رہے کہ ان نسخوں کو استعمال کرنے سے پہلے یہ ضروری ہے کہ آپ کی ماوئیت کے ماہر یا دودھ والے کی مشورہ لیں تاکہ آپ کی جانور کی خصوصی حالت کے مطابق تجویز کی جا سکے۔

  1. دودھ بڑھانے کے لئے خوراک:
  • خشک گھاس کی پوری دنیا میں معروفی ہے کہ یہ دودھ کی پیداوار کو بڑھاتی ہے۔ اس لئے گائے کو خشک گھاس فراہم کریں۔
  • مکئی کے پودوں کا ٹکڑا، گوندھ کر گائے کو کھلاتے رہیں۔
  1. گوبرا کھلانا:
  • گوبرا (گائے کا کھورا) بھینس کو کھلایا جاتا ہے کیونکہ اس میں زیادہ پروٹین اور طاقت فراہم ہوتی ہے جو دودھ کی پیداوار بڑھاتا ہے۔
  1. مخلوط مویشی فیڈ:
  • مخلوط مویشی فیڈ بھینس کی پیداوار کو بڑھانے کا موثر طریقہ ہے۔ اس میں مختلف اجزاء شامل ہوتے ہیں جو دودھ کی پیداوار میں اضافہ کرتے ہیں۔
  1. گومٹی کا آخری پیشاپ:
  • گومٹی کا آخری پیشاپ (پھنا) گائے کو بڑھی ہوئی پیداوار دینے میں مدد فراہم کرتا ہے۔
  1. گوندھ کر کھانے میں تاثر:
  • مکئی کے پودوں کو گوندھ کر گائے کو کھلاتے وقت دودھ کی پیداوار کو بڑھانے کا طریقہ بھی اثر انداز ہوتا ہے۔
  1. کیلشیم کا مکمل مواد:
  • گائے کو کیلشیم کے مکمل مواد فراہم کریں جیسے کہ کیلشیم کاربونیٹ یا کیلشیم پوشیڈ کھول کر دینا۔
  1. معقول خوراک اور پانی کی فراہمی:
  • گائے کو منظم خوراک اور کافی پینی کا پانی فراہم کریں تاکہ ان کی صحت میں کمی نہ ہو۔

یاد رہے کہ گائے یا بھینس کی دودھ پیداوار کو بڑھانے کے لئے ان کی پرورش، صحت، اور خصوصیات کو درست سے دیکھ بھال کرنا بہت اہم ہوتا ہے۔ دیسی نسخے استعمال کرنے سے پہلے یہ بھی ضروری ہے کہ آپ کسی ماہر ماوئیت یا دودھ والے سے مشورہ کریں تاکہ آپ کی جانور کی خصوصی حالت کے مطابق مناسب تجویزات حاصل کر سکیں۔

گائے بھینسوں کا دودھ بڑھانے کا دیسی نسخہ

دودھ اور حیوانہ بڑا کرنے کا مجرب دیسی فارمولا گائے بھینس

دودھ اور حیوانے کی پیداوار کو بڑھانے کے لئے دیسی فارمولا مختلف عوامل پر مبنی ہوتا ہے جو پرورش، غذائیں، صحت، اور خصوصیات کو شامل کرتا ہے۔ یہاں ایک عام دیسی فارمولا دیا گیا ہے، لیکن یہ بہتر ہوتا ہے کہ آپ کسی ماہر دودھ والے یا ماوئیت سے مشورہ کریں تاکہ وہ آپ کی جانور کی خصوصیات اور پرورشی محیط کو مد نظر رکھ کر بہترین تجویزات دے سکیں۔

مخلوط مویشی فیڈ:
یہ فارمولا دودھ اور حیوانے کی پیداوار کو بڑھانے کے لئے استعمال کیا جاتا ہے:

مواد:

  • گندم کی چونک، 40 کلوگرام
  • بجری کی چونک، 25 کلوگرام
  • مکئی کی چونک، 20 کلوگرام
  • گوند کا آٹا، 7 کلوگرام
  • سرسوں کی کیک، 5 کلوگرام
  • سویا کی کیک، 2 کلوگرام
  • نمکین طلق، 1 کلوگرام

طریقہ:

  1. مواد کو اچھی طرح مکس کر لیں تاکہ یہ ایک ہموںی مخلوط بن جائے۔
  2. اس مخلوط کو دنیا بھر کی حیوانوں کو روزانہ دینے کی مدد کرنے والی کئی کمپنیوں کے مخلوط مویشی فیڈ کے ساتھ ملا کر کھلاتے وقت استعمال کیا جاتا ہے۔
  3. اس کو گائے یا بھینس کے لئے تیار شدہ خوراک کے ساتھ دینے سے دودھ کی پیداوار میں اضافہ ہوتا ہے۔

یاد رہے کہ دودھ اور حیوانوں کی پیداوار کو بڑھانے کا کام کسی مختص کو تعین کرنے کا کام ہوتا ہے اور یہ فارمولا عام ہے۔ آپ کو دودھ والے کی مشورہ لینا بہتر ہوتا ہے تاکہ آپ کی جانور کی خصوصیات اور پرورشی شرائط کے مطابق مناسب فارمولا تجویز کر سکیں۔

دودھ اور حیوانہ بڑا کرنے کا مجرب دیسی فارمولا گائے بھینس

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top