Apple benefits in Urdu

آپ شاید یہ کہاوت جانتے ہوں گے کہ “روزانہ ایک سیب ڈاکٹر کو دور رکھتا ہے۔” لیکن کیا واقعی سیب آپ کے لیے اچھے ہیں؟ اسنو وائٹ، جس نے زہر آلود سیب کھایا اور کوما میں چلا گیا، وہ دوسری صورت میں دعویٰ کر سکتا ہے۔ لیکن فرض کریں کہ آپ پریوں کی کہانی میں نہیں رہ رہے ہیں، سیب سب سے لذیذ اور صحت بخش پھلوں میں سے ایک ہے جسے آپ کھا سکتے ہیں۔

رجسٹرڈ غذائی ماہر امبر سومر، RD، LD کا کہنا ہے کہ “سیب ایک وجہ سے مقبول ہیں۔ “وہ چلتے پھرتے کھانا آسان ہیں، اور ان کا ذائقہ بہت اچھا ہے۔ لیکن جو بات زیادہ تر لوگ نہیں جانتے وہ یہ ہے کہ انہیں وقت کے ساتھ باقاعدگی سے کھانا صحت کو بڑا فروغ دے سکتا ہے۔ سومر نے سیب کے فوائد بتائے ہیں اور آپ کو بازار میں بشل کیوں لینا چاہئے۔ بواسیر کے علاج کے14 ٹوٹکے

سیب کے فوائد:

صحت مند جلد: سیب میں پائے جانے والے اینٹی‌اکسیڈنٹس جلد کو بہتر بناتے ہیں اور جلد کے دھوپ اور آلودگی کے نقصانات کو کم کرتے ہیں۔

چولسترول کنٹرول: سیب میں موجود فائبر اور پیکٹن کی وجہ سے چولسترول کی مقدار کو کنٹرول میں مدد دیتے ہیں، جو قلب کی صحت کے لئے مفید ہوتا ہے۔

وزن کم کرنے میں مدد: سیب کا استعمال وزن کم کرنے میں مدد دیتا ہے، کیونکہ اس میں کم کیلوری اور زیادہ فائبر پائی جاتی ہے جو بھوک کو کم کرتا ہے۔

سرطان کا خطرہ کم کرنا: سیب میں پائے جانے والے فلاونائیڈز اور اینٹی‌اکسیڈنٹس سرطان کے خطرے کو کم کرنے میں مدد فراہم کرتے ہیں۔

گردابہ کی صحت: سیب میں پائے جانے والا پیکٹن گردابے کی صحت کو بہتر بناتا ہے اور قبض کی مشکلات کو کم کرتا ہے۔

دل کی صحت: سیب کا استعمال قلب کی صحت کو بہتر بناتا ہے اور دل کے امراض کے خطرے کو کم کرتا ہے۔

دائمی آبادی کا خیرات مند: سیب میں موجود پیکٹن کی وجہ سے دائمی آبادی کو بہتری ملتی ہے اور پسینے کی مقدار کو کم کرتا ہے۔

بلڈ پریشر کنٹرول: سیب میں موجود پوٹاسیم بلڈ پریشر کو کنٹرول کرنے میں مدد فراہم کرتا ہے۔

ہڈیوں کی مضبوطی: سیب میں پائے جانے والا بوران کی وجہ سے ہڈیوں کی مضبوطی میں اضافہ ہوتا ہے۔

ہضم کے لئے مفید: سیب میں پائے جانے والا فائبر ہضم کو بہتر بناتا ہے اور قبض کی مشکلات کو کم کرتا ہے۔

نوٹ: یہ معلومات عام معلومات کے لئے دی گئی ہیں۔ کسی بھی نئے خوراک یا دوائیں استعمال کرنے سے قبل، اپنے طبیب کی مشورہ حاصل کریں۔

apple benefits in urdu

apple juice benefits in urdu

سیب کے رس کے فوائد:

ہضم کے لئے مفید: سیب کے رس میں موجود طبعی فائبر اور اینزائمز ہضم کو بہتر بناتے ہیں اور قبض کی مشکلات کو کم کرتے ہیں۔

ہڈیوں کی مضبوطی: سیب کے رس میں پائے جانے والا بوران ہڈیوں کی مضبوطی کو بڑھاتا ہے اور ہڈیوں کے مسائل کو کم کرتا ہے۔

صحت مند جلد: سیب کے رس میں موجود وٹامن سی جلد کی صحت کو بہتر بناتا ہے اور جلد کی چمک کو بڑھاتا ہے۔

وزن کم کرنے میں مدد: سیب کے رس کے اندر موجود طبعی فائبر کی وجہ سے بھوک کم ہوتی ہے، جو وزن کم کرنے میں مدد دیتا ہے۔

چولسترول کنٹرول: سیب کے رس میں موجود پوٹاسیم اور فائبر چولسترول کی مقدار کو کنٹرول میں مدد دیتے ہیں، جو قلب کی صحت کے لئے مفید ہوتا ہے۔

سرطان کا خطرہ کم کرنا: سیب کے رس میں موجود اینٹی‌اکسیڈنٹس سرطان کے خطرے کو کم کرنے میں مدد فراہم کرتے ہیں۔

کارڈیوویسکیولر صحت کو بہتر بنانا: سیب کے رس میں موجود فائبر، اینٹی‌اکسیڈنٹس، اور وٹامن سی کارڈیوویسکیولر صحت کو بہتر بناتے ہیں اور دل کے امراض کے خطرے کو کم کرتے ہیں۔

ہضمی نظام کو تسکین دینا: سیب کے رس میں موجود پیکٹن اور اینزائمز ہضمی نظام کو تسکین دینے میں مدد فراہم کرتے ہیں اور اپچ کو کم کرتے ہیں۔

نوٹ: یہ معلومات عام معلومات کے لئے دی گئی ہیں۔ کسی بھی نئے خوراک یا دوائیں استعمال کرنے سے قبل، اپنے طبیب کی مشورہ حاصل کریں۔

apple juice benefits in urdu

apple ka murabba ke fayde

سیب کا مربہ کے فائدے:

چولسترول کنٹرول: سیب کا مربہ چولسترول کی مقدار کو کنٹرول میں مدد دیتا ہے، جو قلب کی صحت کے لئے بہتر ہوتا ہے۔

ہضمی نظام کی بہتری: سیب کا مربہ طبعی فائبر کی بڑی مقدار پر مشتمل ہوتا ہے، جو ہضمی نظام کو بہتر بناتا ہے اور قبض کی مشکلات کو کم کرتا ہے۔

صحت مند جلد: سیب کا مربہ جلد کی صحت کو بہتر بناتا ہے اور جلد کی چمک کو بڑھاتا ہے۔

انتہائی آنتوں کی صحت کو بہتر بنانا: سیب کا مربہ آنتوں کی صحت کو بہتر بناتا ہے اور قبض کی مشکلات کو کم کرتا ہے۔

وزن کم کرنے میں مدد: سیب کا مربہ کم کیلوری اور زیادہ فائبر کی وجہ سے وزن کم کرنے میں مدد دیتا ہے اور بھوک کو کم کرتا ہے۔

بلڈ پریشر کنٹرول: سیب کا مربہ پوٹاسیم کی بڑی مقدار پر مشتمل ہوتا ہے جو بلڈ پریشر کو کنٹرول کرنے میں مدد دیتا ہے۔

اینٹی‌اکسیڈنٹس کی موجودگی: سیب کا مربہ اینٹی‌اکسیڈنٹس کی بڑی مقدار پر مشتمل ہوتا ہے، جو جسم کو آزاد رادیکلز کے نقصانات سے بچاتے ہیں۔

مزیدار ذائقہ: سیب کا مربہ مزیدار ذائقہ رکھتا ہے اور اسے کھانے سے لطف اُٹھایا جا سکتا ہے۔

کولیسٹرول کے سطح کو نیچے لانا: سیب کا مربہ کولیسٹرول کے سطح کو کم کرنے میں مدد فراہم کرتا ہے اور قلبی بیماریوں کے خطرے کو کم کرتا ہے۔

نوٹ: یہ معلومات عام معلومات کے لئے دی گئی ہیں۔ کسی بھی نئے خوراک یا دوائیں استعمال کرنے سے قبل، اپنے طبیب کی مشورہ حاصل کریں۔

apple ka murabba ke fayde

سیب: صحت مند، سستا، تلاش کرنا آسان ہے۔


سیب تقریباً ہر سپر مارکیٹ اور کسانوں کے بازار میں پائے جاتے ہیں۔ آپ انہیں لنچ باکس میں ڈال سکتے ہیں، انہیں پکنک کے لیے پیک کر سکتے ہیں اور انہیں چارکیوٹیری بورڈز میں شامل کر سکتے ہیں۔ ہو سکتا ہے وہ بیر، انگور یا کیوی کی طرح نظر آنے والے یا قیمتی نہ ہوں — لیکن یہ کم مہنگے اور تلاش کرنے میں آسان ہیں۔

اور کون جانتا تھا کہ شائستہ سیب میں بہت سے حیرت انگیز صحت کے فوائد ہیں؟ یہ آپ کے سالوں کو بڑھا سکتا ہے اور دائمی بیماریوں سے بچا سکتا ہے جو روزمرہ کی زندگی کو متاثر کر سکتی ہیں۔ انہیں پوری طرح کھائیں یا تازہ، تخلیقی سیب کی ترکیبوں کے ساتھ مزہ کریں۔ انہیں دلیا میں شامل کرنے کی کوشش کریں یا اسے ایک اضافی غذائیت بخشنے کے لیے سلاد پر ڈالیں۔ “سیب نے یقینی طور پر صحت مند غذا میں جگہ حاصل کی ہے،” سومر کہتے ہیں۔ “یہ ایک ایسا پھل ہے جو آپ کی صحت کو ایسے مثبت طریقوں سے متاثر کر سکتا ہے۔”

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top