ghutno ka dard ka desi ilaj in urdu

گھٹنوں کا درد ایک عام صحت کا مسئلہ ہوتا ہے اور اس کی وجوہات مختلف ہو سکتی ہیں۔ آپ گھٹنوں کے درد کو خودی سے کم کرنے کے لئے مندرجہ ذیل دیسی طریقوں کا استعمال کر سکتے ہیں:

گرمائیں لگانا: گھٹنوں کے درد کو کم کرنے کے لئے گرمائیں لگانا ایک مفید طریقہ ہوتا ہے۔ گرم پانی کی بوتل یا گرم پانی کی جیبوں کو دردناک جگہوں پر رکھیں۔

زیتون کا تیل: زیتون کے تیل کو گھٹنوں پر مساج کرنا بھی درد کو کم کرنے میں مدد فراہم کر سکتا ہے۔

ریڑھ کی ہڈی کی مشکلیوں کا مقابلہ کریں: اگر گھٹنوں کے درد کی وجہ ریڑھ کی ہڈی کی مشکلات ہیں تو زیور آپکے لیے بہترین ہوتا ہے۔

مقوی غذائیں کھائیں: آپ کی دائیں کھوراک کو مقوی غذائیں شامل کرنا ضروری ہے۔ دودھ، پلٹو، انڈے، سبزیاں، اور پھل میں معدنیات، وٹامن، اور پروٹین پائے جاتے ہیں جو گھٹنوں کے درد کو کم کرنے میں مدد فراہم کرتے ہیں۔

غذائی تکمیلیں: اگر آپ کو کسی مخصوص معدنیات یا وٹامن کی کمی ہو تو ڈاکٹر کی مشورہ کریں اور ان کی مشورہ کردہ تکمیلیں استعمال کریں۔

ورزش اور انگھوڑالاں: گھٹنوں کو مضبوط کرنے کے لئے منظم ورزش اور انگھوڑالاں کرنا بہترین ہوتا ہے۔

سفید گھی اور شہد کا مخلوط استعمال کریں: سفید گھی اور شہد کو برابر مقدار میں ملا کر گھٹنوں پر مساج کرنے سے گھٹنوں کا درد کم ہو سکتا ہے۔

نمک کی کمی کا خصوصی خیال رکھیں: زیادہ نمک کی مصرف سے گھٹنوں کے درد میں اضافہ ہوسکتا ہے، اس لئے نمک کی مقدار پر خصوصی خیال رکھیں۔

استراحت کریں: گھٹنوں کے درد کی صورت میں استراحت کرنا بہتر ہوتا ہے تاکہ جسم کی مخصوص حالت کو بہتر کرنے کا موقع ملے۔

یہاں دیئے گئے تجربے دیسی طریقوں میں سے ہیں اور آپ کو اپنے مشکلات کے مطابق چننے چاہئیں۔ اگر

آپ کا درد زیادہ تکلیف دہ ہو یا درد میں کسی بڑی تبدیلی کا سبب بن رہا ہو، تو آپ کو ڈاکٹر سے مشورہ کرنا چاہئے۔

ghutno ka dard ka desi ilaj in urdu

ghutno ka dard ka yoga

گھٹنوں کے درد کو کم کرنے کے لئے کچھ یوگا آسانیوں کا استعمال کیا جا سکتا ہے۔ مندرجہ ذیل یوگا آسانیوں کو آپ اپنی روزانہ کارروائیوں میں شامل کر کے گھٹنوں کے درد کو کم کرنے کی کوشش کر سکتے ہیں:

تاداسنا (Tadasana) – پیچھے کی طرف لٹکنے والا پوز: اس آسانی میں کھڑے ہو کر سانس لیں اور ہاتھوں کو اوپر اٹھایا جائے۔

ویربھدراسن (Virabhadrasana) – یاؤ کی طرف جوانسنی والا پوز: ایک پائیوں کے سامنے جائیں اور دوسرے پائی کو پیچھے رکھیں۔ دونوں ہاتھ اوپر اٹھایا جائے اور جوانسنی کریں۔

وریشکوناسن (Vrikshasana) – درخت کی طرف موڑ کر کھڑا ہونے والا پوز: ایک پائی کو دوسرے پائی کی روانگی میں رکھیں اور اوپر کی طرف ایک ہاتھ اٹھایا جائے۔

ملآسن (Malasana) – کھچک بیٹھنے والا پوز: کھچک بیٹھیں اور ہاتھوں کو اوپر اٹھایا جائے۔

شیشنگاسن (Shishangasana) – سنگھ کی طرف جھکنے والا پوز: ہاتھوں کو اوپر کریں اور سانس لیں۔

بھدرکوناسن (Baddha Konasana) – بند پیچھواڑا پوز: پاؤں کو مل کر کھچک بیٹھیں اور ہاتھوں کو پیچھے کریں۔

سترنگ آسن (Setu Bandhasana) – پلک چھڑا کر لٹکنے والا پوز: پلک کو چھڑا کر لٹکیں اور ہاتھوں کو پیچھے کریں۔

یہ یوگا آسانیاں گھٹنوں کے درد کو کم کرنے میں مدد فراہم کر سکتی ہیں۔ البتہ، آپ کو ان آسانیوں کو درست طریقے سے کرنے کی پریکٹس کرنی چاہئے اور اگر آپ کو کوئی مشکل محسوس ہو تو یہ ضروری ہے کہ آپ ایک یوگا انسٹرکٹر کی رہنمائی لیں۔

ghutno ka dard ka yoga

ghutno ke dard ka ilaj

گھٹنوں کے درد کا علاج مندرجہ ذیل طریقوں سے کیا جا سکتا ہے:

غذائیں میں معدنیات کا شامل کریں: گھٹنوں کے درد کو کم کرنے کے لئے غذائیں جیسے کہ دودھ، دہی، گوشت، مچھلی، کالی مرچ، اور غیرہ میں معدنیات کا اچھا مقدار میں شامل کریں۔

فائبر کی زیادہ مقدار کا استعمال کریں: فائبر کی زیادہ مقدار کی غذائیں مثل سبزیاں، پھل، چھلکے والے دانے، اور پھولے ہوئے دانے کھائیں تاکہ گھٹنوں کے درد کو کم کرنے میں مدد مل سکے۔

وزن کم کریں: اگر آپ کا وزن زیادہ ہے تو وزن کم کرنا گھٹنوں کے درد کو کم کرنے میں مدد فراہم کر سکتا ہے۔

ورزش کریں: منظم ورزش کرنا گھٹنوں کے درد کو کم کرنے میں مدد فراہم کر سکتا ہے۔ لیکن ضروری ہے کہ آپ کسی پروفیشنل کے رہنمائی کے بغیر ورزش نہ کریں تاکہ درست طریقے سے کریں اور زیادہ مشکلات کا سامنا نہ کریں۔

آرام کریں: آرام کرنا گھٹنوں کے درد کو کم کرنے میں مدد فراہم کرتا ہے۔ اگر آپ کے گھٹنے درد کر رہے ہیں تو ان کو زیادہ استراحت دینے کی کوشش کریں۔

گرمائیں لگائیں: گھٹنوں کے درد کو کم کرنے کے لئے گرمائیں لگانا مفید ہوتا ہے۔ گرم پانی کی بوتل یا گرم تھیلا کو گھٹنوں کے نیچے رکھ کر اس کا استعمال کریں۔

تدلیل کریں: اگر گھٹنوں کے درد کی وجہ ریڑھ کی ہڈی کی مشکلات ہو تو طبی تدلیل کر کے معالج سے رہنمائی لیں۔

نمک کی مقدار پر خصوصی خیال رکھیں: زیادہ نمک کا استعمال گٹھیا جیسے مسائل کو بڑھا سکتا ہے، اس لئے نمک کی مقدار پر خصوصی خیال رکھیں۔

جونت کو گرم رکھیں: گھٹنوں کے درد کو کم کرنے کے لئے جونٹ کو گرم رکھنا مفید ہوتا ہے۔ گرم پانی کی بوتل سے مساج کرنا گھٹنوں کے درد کو کم کر سکتا ہے۔

استراحت کریں: اگر گھٹنوں کا درد بڑھ رہا ہے تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کے جسم کی ایک بڑی پریکشا کی ضرورت ہو سکتی ہے۔ کسی معالج سے رہنمائی لیں اور آرام کریں۔

یہ آپ کچھ طریقے ہیں جن کا استعمال کر کے آپ گھٹنوں کے درد کو کم کر سکتے ہیں، البتہ آپ کو اپنی ص

حت کی حالت کو مد نظر رکھ کر کسی ماہر معالج کی رہنمائی لینی چاہئیے۔

ghutno ke dard ka ilaj

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top