healthy food in urdu

صحت مند غذائیں

صحت مند غذائیں کھانے کے لئے اہمیت کا ادراک کرنا اہم ہے۔ نیچے دی گئی لسٹ میں کچھ صحت مند غذائیں دی گئی ہیں جو آپ کی صحت کو بہتر بنانے میں مدد فراہم کر سکتی ہیں:

پھل اور سبزیاں: انجیر، کیلے، سیب، نارنگی، انار، آم، گوجر، گوبھی، پالک، ٹماٹر، اور دیگر پھل اور سبزیاں آپ کی غذائیت کو بڑھاتی ہیں اور آپ کو مختلف وٹامنز، معدنیات، اور انٹی آکسیڈنٹس فراہم کرتی ہیں۔

مکئی کے پروڈکٹس: مکئی کے روٹی، مکئی کا دلیہ، اور مکئی کے پراٹھے وغیرہ غذائیت کو مضبوط کرتے ہیں اور اس میں فائبر کی بھرمار پائی جاتی ہے جو اچھی ہاضمہ کاری کے لئے مفید ہوتی ہے۔

دنیا کے پروڈکٹس: دالیں (مونگ، چنا، اور مصالحے دار دالیں) اور گندم کے پروڈکٹس (روٹی، نان، اور دال) مختلف معدنیات اور پروٹینز کی مقدار فراہم کرتے ہیں۔

دودھ اور دیری مصنوعات: دودھ، چھاچھ، دہی، پنیر، اور مکھن دودھ کے مصنوعات سے کالیشیم، پروٹین، اور وٹامن ڈی کی مقدار ملتی ہے جو ہڈیوں اور دندانوں کی مضبوطی کے لئے مفید ہوتی ہے۔

مچھلی اور لیموں کے مصنوعات: مچھلی میں اومیگا-3 فیٹ اسیدز پائے جاتے ہیں جو دل کی صحت کے لئے مفید ہوتے ہیں۔ لیموں کے جوس سے وٹامن سی کی مقدار فراہم ہوتی ہے جو انٹی آکسیڈنٹس کے ذریعے صحت کو بہتر بناتا ہے۔

درختی پھل اور سنگ کریں: اخروٹ، کاجو، بادام، اور انگور جیسے درختی پھل اور سنگ کریں مختلف طریقوں سے صحت کو بہتر بناتے ہیں اور غذائیت میں اضافہ کرتے ہیں۔

یہ صحت مند غذائیں آپ کی روزانہ کی غذائیت میں شامل کر کے آپ کی صحت کو بہتر بنانے میں مدد فراہم کر سکتی ہیں۔

healthy food in urdu

healthy lunch food in usa in urdu

امریکہ میں صحت مند دوپہر کی غذائیں

امریکہ میں صحت مند دوپہر کی غذائیں منوں میں مختلف مواد شامل کرتی ہیں جو صحت کو بہتر بنانے میں مدد فراہم کرتے ہیں۔ نیچے دی گئی فہرست میں کچھ امریکی صحت مند دوپہر کی غذائیں دی گئی ہیں:

گرین سلیڈ: یہ سلاد مختلف پھلوں اور سبزیوں کا مجموعہ ہوتا ہے جیسے کہ پالک، کھیرا، ٹماٹر، شملہ مرچ، اور کھوبصورتی۔ اس میں پروٹین کی بھرمار، فائبر، اور وٹامنز پائے جاتے ہیں۔

سنڈوچ: گرین سنڈوچ یا چکن یا ٹرکی سنڈوچ مختلف سبزیوں، پروٹین، اور صحت مند کٹلٹ کے ساتھ تیار کیا جاتا ہے۔

ویجیٹیبل سوپ: مختلف سبزیوں کا سوپ گرین سلیڈ کے ساتھ ایک مکمل دوپہر کی غذائیت ہو سکتا ہے۔

چکن یا ٹرکی برگر: ہلتھی برگر جس میں گرین سلیڈ، لیٹس، ٹماٹر، پیکلز، اور گرم چٹنی شامل کی جاتی ہیں۔

ویجیٹیبل پیزا: ویجیٹیبل پیزا جس میں صحت مند پراثہ، ٹماٹر، پیپرونی، کالی مون، اور اوریگینو شامل ہوتی ہیں۔

روٹی یا نان کے ساتھ مکئی کی پنیر ٹورٹیلا: مکئی کی پنیر ٹورٹیلا جس میں مکئی کی روٹی یا نان کے ساتھ مکئی کی پنیر، لیٹس، ٹماٹو، پیپر، اور چھاچھ شامل کی جاتی ہیں۔

پیسٹا: صحت مند پیسٹا جس میں ویجیٹیبلز، لوک، ٹماٹو سوس، اور پروٹین شامل ہوتے ہیں۔

یہ صحت مند دوپہر کی غذائیں امریکہ میں عام طور پر استعمال کی جاتی ہیں۔ آپ ان میں سے منتخب کر کے اپنی روزانہ کی غذائیت کو بہتر بنا سکتے ہیں۔

 healthy lunch food in usa in urdu

healthy lunch for diet in urdu

وزن کم کرنے کے لئے صحت مند دوپہر کی غذائیں

وزن کم کرنے کے لئے صحت مند دوپہر کی غذائیں منوں میں مختلف مواد شامل کرتی ہیں جو کم کیلوری اور زیادہ نیوٹرشنل ویلیو رکھتی ہیں۔ نیچے دی گئی فہرست میں کچھ وزن کم کرنے کے لئے صحت مند دوپہر کی غذائیں دی گئی ہیں:

گرین سلیڈ: یہ سلاد مختلف پھلوں اور سبزیوں کا مجموعہ ہوتا ہے جیسے کہ کھیرا، ٹماٹر، شملہ مرچ، اور انجیر۔ اس میں کم کیلوری اور زیادہ فائبر پائی جاتی ہے جو وزن کم کرنے میں مدد فراہم کرتی ہے۔

گرین ٹی: گرین ٹی میں اینٹی آکسیڈنٹس پائے جاتے ہیں جو میٹابولزم کو بڑھاتے ہیں اور وزن کم کرنے میں مدد فراہم کرتے ہیں۔

مکئی کی روٹی یا براؤن رائس: مکئی کی روٹی یا براؤن رائس کم کیلوری اور زیادہ فائبر کی مقدار فراہم کرتے ہیں جو لائن بیٹ کو کم کرنے میں مدد فراہم کرتی ہیں۔

لوکی کا سوپ: لوکی کا سوپ کم کیلوری مواد کا ایک اچھا ذرائع ہوتا ہے جو پیٹ کی گردابیں دور کرنے میں مدد فراہم کرتا ہے۔

مچھلی: مچھلی میں اومیگا-3 فیٹ اسیدز پائے جاتے ہیں جو وزن کم کرنے میں مدد فراہم کرتے ہیں۔

دال یا پلاؤ: دال یا پلاؤ میں پروٹین اور معدنیات کی بھرمار پائی جاتی ہے جو بھوک کو کنٹرول کرنے میں مدد فراہم کرتی ہیں۔

یہ وزن کم کرنے کے لئے صحت مند دوپہر کی غذائیں آپ کی روزانہ کی غذائیت کو صحت مند طریقے سے بہتر بنانے میں مدد فراہم کر سکتی ہیں۔

healthy lunch for diet in urdu

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top