hernia in urdu

ہرنیا کی بنیادی معلومات:

ہرنیا ایک طبی حالت ہے جس میں جسم کے کسی حصے کی معزول انسانی جلد کی موڑن یا پیشابی نالی وغیرہ کی بنا پر کسی انسان کی بدن کی باہر آنے والی اعضاء کی کئی اقسام میں سے کوئی ایک جگہ سے باہر نکلتی ہیں۔ ہرنیا کی اصل وجہ عام طور پر بھاری چیزوں اٹھانے، زور دینے، زیادہ وزن، یا جسم کی غلط حالت کی وجہ سے اعضاء کے دبنے یا ڈبکنے کی بنا پر ہوتی ہے۔

ہرنیا کی علامتوں میں درد، سوزش، اور جلن شامل ہوتی ہیں، اور اگر یہ درست طریقے سے علاج نہ کی جائے تو یہ ایک سخت معمولی مشکل ہو جاتی ہے۔

ہرنیا کا علاج عام طور پر جراحی کے ذریعے کیا جاتا ہے جس میں جلد کی موڑن کو واپس اس جگہ پر رکھا جاتا ہے جہاں سے وہ باہر آ گئی تھی۔

اگر آپ کو ہرنیا کی شکایت ہے تو براہ کرم اپنے طبیب یا سرجن کی مشورہ حاصل کریں تاکہ ان کی رہنمائی میں اس کا درست علاج کیا جا سکے۔

hernia in urdu

belly button hernia in urdu

ناف کی ہرنیا:

ناف کی ہرنیا کی علامات:

ناف کی ہرنیا کی علامات مندرجہ ذیل ہو سکتی ہیں:

ناف کے ارد گرد درد: ناف کی ہرنیا کے مریض کو ناف کے ارد گرد درد محسوس ہوتا ہے، جو خصوصاً وقتی یہنیا کو دبایا گیا ہوتا ہے.

ناف کی شکل میں تبدیلی: ناف کی ہرنیا کی وجہ سے ناف کی شکل میں تبدیلی آ سکتی ہے. ناف کا پھولنا یا بڑھنا بھی ایک علامت ہو سکتا ہے.

سانپتی: ہرنیا کے موقع پر اسانپتی (بلونا) کا احساس محسوس ہوتا ہے.

معدے کی کھرب کی علامات: ناف کی ہرنیا کی وجہ سے معدے کی کھرب کی علامات بھی پیدا ہو سکتی ہیں، جیسے کہ اسیدیتی، بلچن، یا پیٹ کا درد.

ناف کی ہرنیا کا علاج:

ناف کی ہرنیا کا علاج عموماً جراحی طریقے سے کیا جاتا ہے. جراح کسی خصوصی عمل کے ذریعے ناف کو اس کی معمولی جگہ پر واپس رکھتا ہے اور موڑن کو دور کرتا ہے. جراحی کے بعد، مریض کو معمولی دیکھ بھال کی ضرورت ہوتی ہے تاکہ وہ جلد کی موڑن کے صحیح صورت میں صحتیاب ہو سکے.

ناف کی ہرنیا کو نظرانداز نہیں کیا جانا چاہئے، اور اگر آپ کو اس کی علامات محسوس ہوں تو براہ کرم اپنے طبیب یا سرجن کی مشورہ حاصل کریں تاکہ وہ مناسب علاج کی تشخیص کر سکیں.

belly button hernia in urdu

hernia ke nuksan in urdu

ہرنیا (Hernia) ایک میڈیکل مسئلہ ہوتا ہے جس میں آگے پھلنے والے عضلے کی سکن میں فائٹیگ (چھید) ہو جاتی ہے، جس سے عضلات کی مضبوطی کم ہوتی ہے اور جلد کی طرف سوزش کا خدشہ ہوتا ہے۔ یہاں کچھ ہرنیا کے نقصانات کو بیان کیا گیا ہے:

درد اور بے چینی: ہرنیا کے نقصانات میں درد اور بے چینی کی امکان ہوتی ہے. ہرنیا کی طرف پھلنے والی فائٹیگ عصبوں کو دباتی ہے، جس سے درد اور اذیت کا باعث بنتی ہے.

گل بلاں: گل بلاں ایک اہم نقصان ہوتا ہے جو ہرنیا کی صورت میں پیش آسکتا ہے. اگر ہرنیا خود بخود مناسب طریقے سے درست نہ کی جائے تو گل بلاں کی صورت میں عمل کرنے کی ضرورت پیش آسکتی ہے.

گلا کیں: ہرنیا کی صورت میں گلا کیں بھی پیدا ہو سکتی ہیں، جو کمیاب صورتحال میں ضروری ہوتی ہیں.

گنڈی: اگر ہرنیا کے نقصانات کو نظرانداز کیا جائے تو، یہ جلد کی سوزش (گنڈی) کا باعث بن سکتی ہیں.

گزرنے والے اعضاء کی مسائل: اگر ہرنیا کا معالجہ نہ کیا جائے تو،

hernia ke nuksan in urdu

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top