high cholesterol symptoms in urdu

بلند کولیسٹرول کی علامات اور علامات درج ذیل ہو سکتی ہیں:

دل کے امراض: بلند کولیسٹرول دل کے امراض کی خطرے کو بڑھا سکتا ہے، جیسے کہ دل کا دورانیہ بیماری یا قلبی دورانیہ بیماری۔ ان میں درد سینے میں، دل کی دھڑکن کا تیز ہونا، چکر آنا اور سانس لینے میں مشکل ممکن ہیں۔

رگوں کی کمی: بلند کولیسٹرول رگوں کو ڈھکیل کر رگوں کی کمی کی وجہ بن سکتا ہے جو جلدی اوررہائی کا سبب بنتی ہے۔ اس سے پائوں یا کمروں میں درد ہو سکتا ہے۔

چکتیاں: بلند کولیسٹرول جلد پر چکتیوں کی شکل میں نمودار ہو سکتا ہے جو خصوصاً آنکھوں کے نیچے پلکوں پر نظر آتی ہیں۔

چمچمے: بلند کولیسٹرول آپ کی جلد میں لکیریں یا چمچمے پیدا کر سکتا ہے جو خصوصاً چہرے کی جگہوں پر نمودار ہوتے ہیں۔

آنکھوں کی مسائل: بلند کولیسٹرول آنکھوں کی مسائل کو بھی بڑھا سکتا ہے جیسے کہ آنکھوں کی پٹی میں رگوں کی کمی یا آنکھوں کی جلد میں مسائل۔

پائوں میں سوزش: بلند کولیسٹرول رگوں کی کمی کی بنا پر پائوں میں سوزش کا سبب بن سکتا ہے جو چلنے میں مشکلیاں پیدا کرتی ہے۔

خون کی پگھلنے کی مشکلات: بلند کولیسٹرول رگوں کی کمی کی بنا پر خون کی پگھلنے میں مشکلات پیدا کر سکتا ہے جو زخموں کی بھرائی کو روکتی ہیں۔

یہ علامات اور علامات بلند کولیسٹرول کی وجوہات ہو سکتی ہیں، لیکن آپ کو اپنے ڈاکٹر سے مشورہ کرنا

high cholesterol symptoms in urdu

high cholesterol symptoms in females in urdu

خواتین میں بلند کولیسٹرول کی علامات اور علامات درج ذیل ہو سکتی ہیں:

دل کے امراض: بلند کولیسٹرول خواتین کی صحت کو خطرے میں ڈال سکتا ہے اور دل کے امراض کی بڑھتی ہوئی خطرے کو نشانہ بناتا ہے۔ اس میں درد سینے میں، دل کی دھڑکن کا تیز ہونا، سانس لینے میں مشکل اور تھکاوٹ شامل ہوسکتے ہیں۔

رگوں کی کمی: بلند کولیسٹرول رگوں کو جمع کرکے رگوں کی کمی پیدا کرسکتا ہے، جو خصوصی طور پر پاؤں یا کمروں میں درد، چکتیاں یا رگوں کی پھولاؤ، اور انجن (چھپا دل کا درد) کی شکل میں ظاہر ہوسکتے ہیں۔

جلدی علامات: خواتین میں بلند کولیسٹرول کی وجہ سے جلد پر چمچمے یا چکتیاں نمودار ہوسکتی ہیں، خصوصاً آنکھوں کے نیچے پلکوں کی جگہوں پر۔

آنکھوں کی مسائل: بلند کولیسٹرول خواتین کو آنکھوں کی مسائل کا شکار بنا سکتا ہے، جیسے آنکھوں کی پٹی میں رگوں کی کمی یا آنکھوں کی جلد میں مسائل۔

خون کی پگھلنے کی مشکلات: بلند کولیسٹرول کی وجہ سے خون کی پگھلنے میں مشکلات پیدا ہوسکتی ہیں، جو زخموں کی بھرائی کو روکتی ہیں اور جلد کی زلیلی کا شکار کرسکتی ہیں۔

ہارمونل تبدیلیاں: خواتین کی جسمانی تبدیلیوں کے دوران، مثلاً حمل اور مینوپاؤز کے وقت، کولیسٹرول کی مقدار میں تبدیلیاں ہو سکتی ہیں جو خصوصی طور پر انہیں لوگوں کے لئے خطرناک بناتی ہیں جو پہلے سے بلند کولیسٹرول کی شکایت رکھتے ہیں۔

بلند کولیسٹرول کے علامات کبھی بھی اہم نہیں ہوتی ہیں، بلکہ آپ کو اپنے ڈاکٹر سے مشورہ کرنا چاہئے تاکہ وہ مناسب تشخیص اور علاج فراہم کر سکیں۔

high cholesterol symptoms in females in urdu

high cholesterol symptoms in eyes in urdu

خواتین میں بلند کولیسٹرول کی علامات اور نشانیاں مندرجہ ذیل ہو سکتی ہیں:

دل کے امراض کی خطرہ: بلند کولیسٹرول خواتین کو دل کے امراض کا زیادہ خطرہ ہوتا ہے، جیسے کہ دل کی بیماری یا قلبی دورانیہ بیماری۔ اس میں سینے میں درد یا دباؤ، دل کی دھڑکن کی تیزی، تھکاوٹ، اور سانس لینے میں مشکل شامل ہوسکتی ہیں۔

رگوں کی کمی: بلند کولیسٹرول کی وجہ سے رگوں میں کمی پیدا ہوسکتی ہے جو پاؤں یا کمروں میں درد، چکتیاں، یا رگوں کی پھولاؤ کی شکل میں ظاہر ہوسکتی ہیں۔

جلدی علامات: بلند کولیسٹرول کی بنا پر جلد پر چمچمے یا چکتیاں نمودار ہوسکتی ہیں، خصوصی طور پر آنکھوں کے نیچے پلکوں کی جگہوں پر۔

آنکھوں کی مسائل: بلند کولیسٹرول خواتین کو آنکھوں کی مسائل کا سامنا کرنا پڑسکتا ہے، جیسے آنکھوں کی پٹی میں رگوں کی کمی یا آنکھوں کی جلد میں مسائل۔

پاؤں میں سوزش: بلند کولیسٹرول کی وجہ سے رگوں کی کمی پاؤں میں سوزش کا شکار کرسکتی ہے، جس سے چلنے میں مشکل پیدا ہوسکتی ہے۔

زہریلی مسائل: بلند کولیسٹرول کی بنا پر خواتین کو زہریلی مسائل کا زیادہ خطرہ ہوتا ہے، مثلاً زہریلی رگوں کی پھٹنے سے متعلق خطرہ بڑھ جاتا ہے۔

جوڑوں کی مشکلات: بلند کولیسٹرول کی بنا پر جوڑوں کی مشکلات کا خطرہ بڑھ جاتا ہے، جیسے کہ آرتھرائٹس (جوڑوں کی سوزش)۔

یہ علامات اور نشانیاں بلند کولیسٹرول کو ظاہر کرسکتی ہیں، لیکن یہ ضروری ہے کہ آپ اپنے ڈاکٹر سے مشورہ کریں تاکہ وہ درست تشخیص اور علاج کر سکیں۔

high cholesterol symptoms in eyes in urdu

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top