migraine pain in urdu

مائیگرین درد کو اردو میں “شقیقہ درد” یا “آدھے سر کا درد” کہتے ہیں۔ مائیگرین درد ایک ایسی صحتی مسئلہ ہے جس میں سر کے ایک طرف درد ہوتا ہے جو بہت تنگناک ہوتا ہے اور اس کے ساتھ دوسرے علامات جیسے کہ ٹھکاوٹ، روشنی اور آواز کی حس کی تبدیلی، قے، اور تشنج شامل ہو سکتے ہیں۔

مائیگرین کا درد عموماً ایک طرف سے شروع ہوتا ہے، اور یہ درد کسی بھی جانب ہو سکتا ہے۔ مائیگرین کے درد کی دوران زیادہ روشنی، شور، خشکی، یا تھکاوٹ سے اجتناب کیا جاتا ہے کیونکہ یہ علامات درد کو بڑھا سکتی ہیں۔

مائیگرین کی وجوہات عام طور پر تناول، خواب کی کمی، زہریلی غذائیں، زہریلی مواد کا مصرف، یا اندرونی ہارمونل تبدیلیاں ہوتی ہیں۔

اگر آپ کو مائیگرین درد کی شدید مشکلات ہو رہی ہیں تو بہتر ہوتا ہے کہ آپ اپنے ڈاکٹر کی مشورہ لیں تاکہ درست تشخیص اور علاج حاصل کر سکیں۔

migraine pain in urdu

totkay migraine pain in urdu

مائیگرین درد کو کم کرنے کے لئے کچھ ٹوٹکے جو اردو میں آپ کی مدد فراہم کر سکتے ہیں، مندرجہ ذیل ہیں:

ادرک کی چائے: ادرک کی چائے مائیگرین کے درد کو کم کرنے میں مدد فراہم کر سکتی ہے۔ ایک چمچ ادرک کو پیس کر ایک گلاس پانی میں ملا کر پینی ہے۔

پودینے کی چائے: پودینے کی چائے بھی مائیگرین درد کو کم کرنے میں مدد فراہم کر سکتی ہے۔ پودینے کی پتیوں کو ایک گلاس پانی میں ابال کر پینی ہے۔

خربوزے کا بیج: مائیگرین درد کے درمیان اگر آپ کو درد محسوس ہو تو خربوزے کے بیج کو گرم کر کے ایک کپڑے میں بندھ کر جبین پر رکھیں۔

سردائیں پٹیں: سردائیں پٹیں سر کی جگہ پر رکھنے سے مائیگرین کے درد کو کمی آ سکتی ہے۔

شہد اور ادرک کی ملاوٹ: شہد اور ادرک کی ملاوٹ بھی مائیگرین کے درد کو کم کرنے میں مدد فراہم کر سکتی ہے۔

جائفل کا تیل: جائفل کے تیل کو مائیگرین والی جگہوں پر مالیں تاکہ درد کم ہو سکے۔

قدرتی خشخاش: قدرتی خشخاش کے تخم کو پیس کر شہد کے ساتھ ملا کر کھانا بھی مائیگرین کے درد کو کم کرنے میں مدد دیتا ہے۔

سبز سبز سبزیاں: زیادہ تر سبزیاں، خصوصاً سپینچ، پالک، اور کریلا، مائیگرین کے درد کو کم کرنے میں مدد فراہم کرتی ہیں۔

یہ ٹوٹکے مائیگرین درد کو کم کرنے میں مدد فراہم کر سکتے ہیں، لیکن آپ کو یاد رہنا چاہئے کہ ہر شخص کی جسمیت اور حالات مختلف ہوتی ہیں، اور آپ کو اپنے ڈاکٹر کی مشورہ لینا چاہئے پہلے ان ٹوٹکوں کا استعمال کرنے سے۔

totkay migraine pain in urdu

left side migraine pain in urdu

“آدھے سر کا درد” جو کہ مائیگرین کی ایک قسم ہوتی ہے، عموماً سر کے ایک طرف کا درد ہوتا ہے۔ اگر آپ کو سر کے بائیں طرف درد ہوتا ہے تو آپ اسے “بائیں طرف کا آدھا سر درد” یا “بائیں جانب کا مائیگرین درد” کہہ سکتے ہیں۔ اس درد کی علامات عموماً سر کی بائیں جانب، آنکھوں کے ارد گرد یا جبین کی جانب پائی جاتی ہیں۔

آدھے سر کے درد کو کم کرنے کے لئے ہم پہلے ان معاونتی اقدامات کو اپنانے کا مشورہ دیتے ہیں، اور پھر بھی اگر درد مسلسل ہوتا ہے تو اپنے ڈاکٹر کی مشورہ لیں۔

آدھے سر کے درد کو کم کرنے کے لئے درج ذیل اقدامات اپنائیں:

آرام کریں: درد کی شدت کے دوران آرام کرنا بہتر ہوتا ہے۔ ایک دنا کمرے میں خاموشی اور آرام کی ماحول تخلیق کریں۔

دھیان دیں: دھیان دینے کی مشق کرنا مائیگرین درد کو کم کرنے میں مدد فراہم کر سکتا ہے۔

پانی کا زیادہ استعمال: روزانہ کم از کم 8 گلاس پانی پیئے تاکہ جسم کو خوبصورتیک سے ہدایت مل سکے۔

خوبصورت خواب کی ترتیب: کم سونے کی وجہ سے مائیگرین درد بڑھ سکتا ہے، لہٰذا کم از کم 7-8 گھنٹے کی مدت میں خوبصورت خواب کی ترتیب کریں۔

زہریلی غذائیں سے اجتناب: مائیگرین درد کے مریضوں کو زہریلی غذائیں سے پرہیز کرنا چاہئے، جیسے کہ چاکولیٹ، چائے، کافی، مصالحے دار خوراک، اور سرد شرابیں۔

روشنی سے اجتناب: زیادہ روشنی یا فلوریسنٹ لائٹ کے نیچے رہنے سے درد کم ہو سکتا ہے، اس لئے اپنے محیط کو دم کریں۔

غذائی اجزاء کی ترتیب: مائیگرین درد کو کم کرنے کے لئے منظم غذائی اجزاء کی ترتیب کریں، کمزور معدہ کی صورت میں ایک چھوٹے پیالے میں غذائی اجزاء رکھ کر انہیں کھائیں۔

مصنوعی رنگینیوں کی ترتیب سے اجتناب: مائیگرین کے مریضوں کو مصنوعی رنگینیوں کی ترتیب سے اجتناب کرنا چاہئے جیسے کہ مصنوعی رنگین لائٹوں کی ہوائیں، رنگین ٹیلی ویژن کے اشعار، وغیرہ۔

ریلیکسیشن اور جسمانی مشق: یوگا، معاشیات، تنفسی مشق، اور انگ پریسنگ مائیگرین کے درد کو کم کرنے میں مدد فراہم کر سکتے ہیں۔

دوائیں: اگر مائیگرین کے درد کی شدت بڑھتی ہے، تو ڈاکٹر کی مشورہ لیں۔ وہ آپ کو درست تشخیص دینے کے بعد مناسب دوائیں تجویز کر سکتے ہیں۔

یہاں تک کہ آپ اپنے ڈاکٹر کی مشورہ لیتے ہیں، کسی بھی نئی ٹیکنیک یا علاج کو آزمانے سے پہلے چاہئے کہ آپ ان کی معاونتیت چیک کریں۔

left side migraine pain in urdu

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top