multani mitti on face overnight

“Multani mitti” کو چہرے پر رات بھر کے کیسے استعمال کریں؟

ملتانی مٹی (ملٹانی کلے) یا فولرز ارتھ چرک کو چہرے پر رات کو بھر کے استعمال کرنے سے پوست کو فوائد حاصل ہو سکتے ہیں. نیچے دیے گئے طریقے کو اپنا کر آپ ملتانی مٹی کو چہرے پر استعمال کر سکتے ہیں:

طریقہ:

پہلے تو آپ کو یقینی بنانا ہوگا کہ آپ کی پوست مٹی سے متاثر نہیں ہوتی. آپ پہلے دن چند منٹ کے لئے مٹی کا ٹکڑا چہرے پر لگا کر چیک کر سکتے ہیں کہ کیا آپ کی پوست پر کوئی رد علامت ہوتی ہے.

پانی سے ملتانی مٹی کو مخلوط کر کے ایک ہلکا پیسٹ تیار کریں. پیسٹ کی مقدار اس پر منحصر ہوتی ہے کہ آپ کی پوست کتنی خشک ہے. پوست زیادہ خشک ہونے کی صورت میں، آپ کو دہی یا شہد کچھ چھٹائیں میں ملا کر پیسٹ تیار کر سکتے ہیں.

اب اس پیسٹ کو اپنے چہرے پر ہمواری سے لگائیں. آپ چہرے کے حسین حصوں جیسے کہ آنکھوں کے گرد کے حصے کو چھوڑ کر بقایا حصے پر پیسٹ لگا سکتے ہیں.

پیسٹ لگانے کے بعد اپنے چہرے کو کم سے کم 15-20 منٹ تک خشک ہونے دیں.

جب پیسٹ خشک ہو جائے، آپ اپنا چہرا دھو لیں. آپ کو چہرے کو دھونے کے لئے گرم پانی یا نرم پانی استعمال کرنا چاہئے.

پوست کو خشک کرنے کے بعد، اپنی معمولی موسمی مرطوب کرنے والی مرطوب کرنے والی کریم لگائیں.

نوٹ: ملتانی مٹی کو ہفتے میں دو بار یا ایک بار استعمال کیا جاسکتا ہے. اگر آپ کو اس کا اثر زیادہ دکھائی دیتا ہے تو آپ اس کی تعداد کم کرسکتے ہیں.

ملتانی مٹی کو چہرے پر رات بھر کے چھوڑنے سے پہلے ضروری ہے کہ آپ پوست کی سونے کی حالت کو مد نظر رکھیں اور کسی قسم کی خشکی یا تناؤ کا شکار نہ ہوں. اگر آپ کو ابھی بھی کوئی شکایت ہو تو پہلے ڈرمیٹولوجسٹ سے مشورہ کریں.

multani mitti on face overnight

multani mitti on face side effects

ملتانی مٹی کا چہرے پر استعمال کرنے کے کچھ ممکنہ جانب کار اثرات ہو سکتے ہیں. نیچے دی گئی باتوں کا خصوصی خیال رکھیں:

خشکی: ملتانی مٹی خود بخود آپ کی پوست کو خشک کر سکتی ہے. اگر آپ کی پوست خشک ہے تو یہ ممکن ہے کہ مٹی کا استعمال پوست کو مزید خشکی کرے.

تناسوب: ملتانی مٹی کا استعمال پوست کے تناسب کو متاثر کر سکتا ہے. اگر آپ کی پوست نرم ہے تو یہ ممکن ہے کہ مٹی کا استعمال پوست کو کھچک لے کر تناسوب میں تبدیلی لے آئے.

جلد کی حساسیت: آپ کی پوست جلد کی قسم کے مطابق مختلف طرح کی حساس ہوتی ہے. اگر آپ کی پوست زیادہ حساس ہے تو ملتانی مٹی کا استعمال پوست کی تحمل کی حد کو پار کر سکتا ہے اور جلد کی تکلیف پیدا کر سکتا ہے.

الرجی: کچھ لوگوں کو ملتانی مٹی یا اس میں ملا کر استعمال ہونے والے مواد سے الرجی ہو سکتی ہے. اگر آپ پہلی بار ملتانی مٹی استعمال کر رہے ہیں تو پہلے دن ایک چھوٹے حصے پر ٹیسٹ کر کے دیکھیں کہ کوئی رد علامت نہیں آتی.

پھوڑے یا دانے: ملتانی مٹی کا زیادہ استعمال پوست پر پھوڑوں یا دانوں کی شکل میں نمایاں ہو سکتا ہے.

رنگ کی تبدیلی: زیادہ ملتانی مٹی کا استعمال پوست کی رنگ کو تبدیل کر سکتا ہے. خصوصاً جب پوست زیادہ سانولی ہو تو یہ ایک مخاطرہ ہو سکتا ہے.

اگر آپ ملتانی مٹی کا استعمال کرنے سے پہلے ان باتوں کا خصوصی خیال رکھتے ہیں تو آپ ان مسائل کو کم کر سکتے ہیں. بہتر ہوتا ہے کہ آپ پہلے اپنے ڈرمیٹولوجسٹ سے مشورہ لیں تاکہ آپ کو آپ کی پوست کی خصوصیات کے مطابق مشورہ دیا جا سکے.

multani mitti on face side effects

multani mitti on pimples overnight

ملتانی مٹی کو دانوں پر رات کو کیسے لگائیں؟

ملتانی مٹی (ملتانی کلے) دانوں کو کم کرنے کے لئے ایک موثر طریقہ ہوسکتا ہے. نیچے دیے گئے طریقے کو فالو کر کے آپ ملتانی مٹی کو دانوں پر استعمال کر سکتے ہیں:

طریقہ:

ملتانی مٹی کی پیسٹ تیار کریں: ملتانی مٹی کو پانی میں ملا کر ایک ہلکی پیسٹ تیار کریں. پیسٹ کی مقدار دانوں کی تعداد کے مطابق تعین کریں.

سفید کپڑے یا برش کو استعمال کریں: ملتانی مٹی کی پیسٹ کو دانوں پر لگانے سے پہلے، اپنے ہاتھوں کو صاف کریں اور ایک ہلکا سفید کپڑا یا برش لیں. اس کو پیسٹ میں ڈبوک کر دانوں پر لگائیں تاکہ اسے آسانی سے دھونا ممکن ہو.

پیسٹ کو دانوں پر لگائیں: سفید کپڑے یا برش میں ڈبوک کر لائے گئے ملتانی مٹی کی پیسٹ کو دانوں پر لگائیں. خصوصی طور پر ان دانوں پر جو پختہ ہیں یا پکنے والے ہیں.

پیسٹ کو خشک ہونے دیں: پیسٹ کو دانوں پر کم از کم 20-30 منٹ تک خشک ہونے دیں. خشک ہونے کے بعد، پیسٹ کو دھیان سے صاف پانی سے دھو لیں.

مرطوب کریم لگائیں: دانوں کی جگہ پر پیسٹ کو دھونے کے بعد، ملتانی مٹی کی پیسٹ کے بجائے معمولی موسمی مرطوب کرنے والی کریم لگائیں. یہ پوست کو نرم اور ترسیل دینے میں مدد فراہم کرتی ہے.

یہ طریقہ دانوں کو کم کرنے میں مددگار ہوسکتا ہے، لیکن یہ ضروری ہے کہ آپ پہلے ایک چھوٹے حصے پر پیسٹ کا ٹیسٹ کر کے دیکھیں کہ آیا آپ کی پوست پر کوئی رد علامت یا الرجی کی علامت نہیں آتی. اگر آپ کو کوئی ناخوشگواری محسوس ہو تو فوراً استعمال بند کر دیں اور ڈرمیٹولوجسٹ سے مشورہ لیں.

multani mitti on pimples overnight

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top