15 + peanut benefits in urdu

مونگ پھلی، جو کہ انگریزی میں “Peanut” کہلاتی ہے، ایک مفید اور مغذی پھلی ہے جو پودے کے نیچے زمین میں پیدا ہوتی ہے۔ اس کی انگریزی نام “Groundnut” بھی ہے۔ مونگ پھلی کا تعلق مونگ پودے سے ہے اور یہ عموماً گرم خطے میں کاشت ہوتی ہے۔ نیچے دیئے گئے ہیں مونگ پھلی کے کچھ مفید فوائد:

مونگ پھلی کے فوائد

  1. غذائیت: مونگ پھلی مختلف مغذی عناصر سے بھرپور ہوتی ہے۔ اس میں پروٹین، فائبر، وٹامن اور معدنیات مثلاً وٹامن ای، وٹامن ب، منیزیم، فاسفورس، پوٹیشیم اور آہار شامل ہوتے ہیں۔
  2. قلبی صحت: مونگ پھلی میں پوٹیشیم کی بڑی مقدار ہوتی ہے جو دل کے لئے مفید ہوتی ہے۔ یہ خون کو پمپ کرنے اور بلڈ پریشر کو کنٹرول کرنے میں مدد فراہم کرتا ہے۔
  3. چولسٹرول کنٹرول: مونگ پھلی میں موجود فائبر کا استعمال کلیسٹرول کو کنٹرول کرنے میں مدد فراہم کرتا ہے اور اس کے ناقص چولسٹرول کی مقدار کو کم کرتا ہے۔
  4. مغنیزیم کی مدد: مونگ پھلی میں موجود مغنیزیم نئرونز کو مضبوط بناتا ہے اور دماغی صحت کو بہتر بناتا ہے۔
  5. بچوں کے لئے مفید: مونگ پھلی بچوں کے لئے بہترین غذائیت کا ذرائع ہوتی ہے۔ اس میں پروٹین، کیلشیم، آہار، اور دوسرے معدنیات پائے جاتے ہیں جو بچوں کے صحت مند نشونما کی حفاظت کرتے ہیں۔
  6. انسولین کنٹرول: مونگ پھلی کا استعمال دیابیٹیک مریضوں کے لئے بھی مفید ہوتا ہے، کیونکہ یہ انسولین کو کنٹرول کرتا ہے اور خون میں شوگر کی مقدار کو کم کرتا ہے۔
  7. چین بھراؤ کم کرنا: مونگ پھلی میں موجود معدنیات چین بھراؤ کو کم کرنے میں مدد فراہم کرتے ہیں اور اس کے نتیجے میں دل کی صحت میں بہتری آتی ہے۔
  8. ہڈیوں کی مضبوطی: مونگ پھلی میں موجود کیلشیم، منیزیم، پوٹیشیم، اور وٹامن دی ہڈیوں کی مضبوطی کے لئے مفید ہوتے ہیں اور ہڈیوں کو مضبوط بناتے ہیں۔

مذکورہ بالا فوائد کے علاوہ، مونگ پھلی کو مختلف طریقوں سے استعمال کیا جا سکتا ہے مثلاً مونگ پھلی کا تیل، مونگ پھلی کی چٹنی، مونگ پھلی کی چاٹ، اور دیگر مختلف پکوان میں استعمال کیا جاتا ہے۔

mungfali

مونگ پھلی اور یورک ایسڈ

مونگ پھلی میں یورک ایسڈ کا اہم حصہ ہوتا ہے جو ایک مخصوص قسم کا چربی ہوتا ہے۔ یہ ایک اہم اور ضروری اُن اسید کے سلسلے میں ہے جو انسانی جسم کے لئے ضروری ہوتے ہیں۔

یورک ایسڈ (Omega-6 Fatty Acid) جیسا کہ نام سے واضح ہے، اکثر ازرق کھانوں میں پایا جاتا ہے اور مونگ پھلی میں بھی موجود ہوتا ہے۔ یہ ایک پالمٹیک اُن اسید ہوتا ہے جو جسم کے لئے ضروری ہے۔ یورک ایسڈ کا انتظام مثبت طور پر جلد، بال، اور آنکھوں کی صحت کے لئے مدد فراہم کرتا ہے۔

مونگ پھلی میں یورک ایسڈ کی موجودگی کی وجہ سے، اس کا مصرف صحتی فوائد کو بڑھا دیتا ہے اور انسانی جسم کو انسولن کے میٹابولسم کے عمل میں مدد ملتی ہے۔ ایک مطالعہ میں ثابت ہوا ہے کہ یورک ایسڈ کے ذرائع کا استعمال انسولن کی کارکردگی کو بہتر بناتا ہے اور دیابیٹیک مریضوں کے خون میں شوگر کی مقدار کو کنٹرول کرنے میں مدد فراہم کرتا ہے۔

یورک ایسڈ کے ساتھ، اکثر چکنا سالنیک اُن اسیدوں کی بھی موجودگی مونگ پھلی کے فوائد کو مزید بڑھا دیتے ہیں۔ ان موجود چکنا سالنیک اُن اسیدوں کا استعمال دل کی صحت، دماغی صحت، اور ہڈیوں کی مضبوطی کے لئے بھی مفید ہوتا ہے۔

اختتاماً، مونگ پھلی ایک صحت بخش اور غذائیت سے بھرپور پھلی ہے جو یورک ایسڈ اور دیگر اہم اجزاء کا موجود ہونے کی بنا پر صحتی فوائد فراہم کرتی ہے۔ اسے معتدل تعداد میں کھانا اور مختلف طریقوں سے استعمال کرنا صحتیابی کیلئے بہتر ہوتا ہے۔

مونگ پھلی اور یورک ایسڈ

mong phali in english

مونگ پھلی کو انگریزی میں “Peanut” یا “Groundnut” کہا جاتا ہے۔

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top