raisins meaning in urdu

In Urdu, “raisins” are called “کشمش” (kishmish).

Raisins: کشمش (kishmish)

Dried Fruits: خشک پھل (khushk phal)

Sultanas: طرزین (tarzeen) – This term is also used for certain types of raisins.

Currants: کشمش کرنٹ (kishmish kurrant) – Currants are a specific type of dried grape.

Prunes: خشک الو (khushk aloo) – Prunes are dried plums.

Apricots: خوبانی (khobani) – Dried apricots are often referred to as “خشک خوبانی” (khushk khobani).

Dates: کھجور (khajoor) – Although not exactly raisins, dried dates are a type of dried fruit.

Figs: انجیر (anjeer) – Dried figs are known as “خشک انجیر” (khushk anjeer).

These terms should help you navigate discussions about different types of dried fruits in Urdu.

raisins meaning in urdu

raisins benefits in islam

اسلامی تربیت کے مطابق، کشمش (Raisins) کا خصوصی اہمیت ہے اور قرآنی آیات اور پروفیٹ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کی احادیث میں کشمش کے فوائد کی تصدیق کی گئی ہے۔

قرآنی آیات میں اشارہ: قرآن مجید میں کشمش کے فوائد کا ذکر کیا گیا ہے۔ سورة النحل (سورة 16:11) کی آیت میں ذکر ہے: “اس میں تمہاری پروردگار کی طرف سے شفا ہے۔” اس سے کشمش کی صحت کے لحاظ سے فائدے کی تصدیق کی گئی ہے۔

پروفیٹ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کی احادیث: حدیث میں بھی کشمش کے خصوصی فوائد کا ذکر کیا گیا ہے۔ پروفیٹ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے کشمش کو “سفید انگور” کے طور پر تسلیم کیا اور اس کے خصوصی فوائد کا بیان کیا۔

کشمش کے اسلامی فوائد میں شامل ہیں:

شفا بخش فوائد: کشمش میں کئی معدنیاتی عناصر اور وٹامنز پائے جاتے ہیں جو جسم کو شفا دینے میں مدد فراہم کرتے ہیں۔

صحت کی حفاظت: کشمش میں آنٹی آکسیڈینٹس پر غنی ہوتے ہیں جو جسم کی صحت کو بہتر بناتے ہیں اور مخصوص طور پر سرطان کے خلاف لڑنے میں مدد فراہم کرتے ہیں۔

قوت بدن: کشمش کا استعمال قوت بدن کو بڑھاتا ہے اور جسم کو توانائی فراہم کرتا ہے۔

دل کی صحت: کشمش میں پوٹیشیم اور فولیک اسید شامل ہوتے ہیں جو دل کی صحت کو بہتر بناتے ہیں۔

اسلامی طریقہ میں، کشمش کو اچھی طرح سے کھانا اور اس کے فوائد کا انعام لینا ایک صحت مند زندگی کا حصہ ہوتا ہے۔ یہ غذائی طور پر بہترین طریقہ ہوتا ہے کہ جسم کو معدنیاتی اور وٹامنز کی فراہمی کی اضافی سراب کریں اور جسم کو بیماریوں سے بچائیں۔

raisins benefits in islam

raisins benefits for health

کشمش کے صحت کے لحاظ سے فوائد:

معدنیات کی فراہمی: کشمش میں معدنیات کی غنی فراہمی ہوتی ہے، جیسے کہ پوٹیشیم، منیشیم، کیلشیم، اور آئرن. یہ معدنیات جسم کو مضبوط بناتے ہیں اور مخصوص طور پر ہڈیوں، دانتوں، اور نیورو مسکولر فنکشن کے لئے فائدہ مند ہوتے ہیں.

آنٹی آکسیڈینٹس: کشمش میں موجود آنٹی آکسیڈینٹس جیسے کہ فلاونوئڈز اور کیریٹنوئڈز جسم کو مخصوص طور پر آزاد ریڈیکلز سے بچانے میں مدد فراہم کرتے ہیں اور انسانی صحت کو بہتر بناتے ہیں.

چین کم کرنا: کشمش میں موجود مونو سیکسائیڈز چین کو کم کرنے میں مدد فراہم کرتے ہیں. یہ اینٹی ڈپریسنٹ خصوصیات رکھتے ہیں اور دل کی محسوس کریں چین کو کم کرنے میں مدد فراہم کرتے ہیں.

سیگریٹ کی نشوانی کا اثر کم کرنا: تحقیقات نے دکھایا ہے کہ کشمش کا استعمال سیگریٹ کی نشوانی کو کم کرنے میں مدد فراہم کرتا ہے. کشمش میں موجود کئی معدنیاتی مادے، جیسے کہ پوٹیشیم، نکیل، اور منیشیم، کی وجہ سے جسم کو سیگریٹ کی نشوانی کے نقصانات سے بچانے میں مدد ملتی ہے.

ڈائجسٹو فائدے: کشمش میں پایا جانے والا ایک نیچرل انٹی اسید ہوتا ہے جو ڈائجسٹو نظام کو بہتر بناتا ہے اور اس کے سوزش کم کرتا ہے. یہ پیٹ کے درد اور چین کو کم کرنے میں مدد فراہم کرتا ہے.

بالوں کی صحت: کشمش میں موجود وٹامن ای، وٹامن سی، اور آئرن بالوں کی صحت کو بہتر بناتے ہیں اور بالوں کو گھنائیں بناتے ہیں.

یہ فوائد ہیں جو کشمش کے صحت کے لحاظ سے فوائد کو دیکھتے ہیں. یاد رہے کہ ہر قسم کی غذا کو معقولی مقدار میں استعمال کرنا بہترین ہوتا ہے اور اگر آپ کو کوئی خصوصی صحتی مسئلہ ہو تو ڈاکٹر کی مشورہ لینا بہترین ہوتا ہے.

raisins benefits for health

raisins benefits for weight loss

کشمش وزن کم کرنے میں فائدہ مند ہوسکتے ہیں جبکہ یہ معقولی مقدار میں صحیح طریقے سے استعمال کیے جائیں اور صحیح طریقے سے ورزش اور غذائی تدابر کے ساتھ ایک صحت مند زندگی کا حصہ ہوں. یہاں کچھ طریقے ہیں جن کے ذریعے کشمش وزن کم کرنے میں مدد فراہم کرتے ہیں:

کم کیلوری: کشمش کم کیلوری رکھتے ہیں اور پیٹ بھر کر ہوتے ہیں. آپ انہیں اپنی دائیں کھانے کے ساتھ اس چیز کی طرح استعمال کر سکتے ہیں جو آپ کی بھوک کو بھگاتا ہے.

فائبر کا مزیدار ذریعہ: کشمش میں فائبر شامل ہوتا ہے جو آپ کی بھوک کو کم کرنے میں مدد فراہم کرتا ہے. یہ آپ کو طویل عرصے تک بھاری محسوس کرنے سے بچاتا ہے اور وزن کم کرنے میں مدد فراہم کرتا ہے.

شوگر کی کنٹرول: کشمش میں پوٹیشیم اور منیشیم شامل ہوتے ہیں جو انسولین کے سطح کو کنٹرول کرنے میں مدد فراہم کرتے ہیں. انسولین کی درست کارکردگی کی بنا پر، چین کم کرنے میں مدد ملتی ہے.

انتہائی طرفدار مزیداری: کشمش خودبخود ایک طرفدار مزیداری ہیں اور وہ کھانے کا مواد سے لذیذی بڑھاتے ہیں، جس سے آپ کو کھانے کا مواد کو طویل عرصے تک مزیداری کا احساس ہوتا ہے اور آپ کم کھاتے ہیں.

متعدد غذائی عناصر: کشمش میں معدنیاتی مواد جیسے کہ پوٹیشیم، آئرن، کیلشیم، اور وٹامنز بھرپور مقدار میں پائے جاتے ہیں جو جسم کو صحت مند بناتے ہیں.

یہ فوائد کشمش کو وزن کم کرنے کے لئے ایک بہترین مواد بناتے ہیں. یاد رہے کہ کمی کھانے اور منظم ورزش کے ساتھ ایک صحت مند زندگی کا حصہ ہونا بہت اہم ہے. وزن کم کرنے سے متعلق کسی بھی سوال یا مشورہ کے لئے اپنے ڈاکٹر سے رائے لینا بہترین ہوتا ہے.

raisins benefits for weight loss

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top