ridge gourd in urdu

Ridge gourd کو اردو میں “تورئی” یا “توری” کہتے ہیں۔ یہ ایک قدرتی سبزی ہے جو گرم خطے میں کاشت کی جاتی ہے۔ تورئی کا شکل چھچھوندر کے سمتھری کی طرح ہوتا ہے اور اس کے ریچھ کے ساتھ کھیلا جاتا ہے۔ اس کا ذائقہ نرم اور خوشبودار ہوتا ہے، جس کی بنا پر یہ بہت سارے پاکستانی گھرانوں میں مشہور سبزی ہے۔ تورئی کا استعمال آلو، پیاز، ٹماٹر، یا دال کے ساتھ بنائی جانے والی انوکھی مزیدار ہڈی دار سبزی ہے۔

ridge gourd in uric acid

تورئی (Ridge gourd) اور یورک ایسڈ کے درمیان کوئی مخصوص تعلق نہیں ہوتا ہے۔ تورئی ایک صحت بخش سبزی ہے جو ایورک ایسڈ کو آزاد کرنے میں مدد فراہم کرتی ہے، اگرچہ یہ مخصوص طور پر یورک ایسڈ کے خلاف کوئی علاج نہیں ہے۔

یورک ایسڈ ایک طبی مسئلہ ہے جو مثانے کے راستے کی بنا پر جوڑوں میں جمع ہو جاتا ہے۔ اس کی بنا پر گٹھیا (Gout) نامی بیماری پیدا ہوتی ہے جس میں جوڑوں کے درد، سوزش، اور پھولنے کی شکایت ہوتی ہے۔ اس بیماری کا علاج طبی دوا، مخصوص خوراکی پابندیاں، اور صحیح طرز زندگی سے ممکن ہوتا ہے۔

اگر آپ کو یورک ایسڈ یا گٹھیا کی شکایت ہے، تو ہمیشہ اپنے طبیب سے مشورہ کریں اور ان کی رہنمائی میں علاج کریں۔ تورئی کو کھانے سے پہلے بھی اگر آپ کوئی مسئلہ ہو تو اپنے طبیب سے رجوع کریں تاکہ ان کی مشورہ کے مطابق استعمال کریں۔

ridge gourd in uric acid

ridge gourd benefits

ریج گورڈ کے فوائد:

جگر کی حفاظت: ریج گورڈ، جگر کی صحت کو بہتر بنانے میں مدد فراہم کرتا ہے۔ اس میں موجود اینٹی آکسیڈنٹس جگر کو صاف کرنے اور اس کی تعمیر کو بہتر بنانے میں مدد فراہم کرتے ہیں۔

ہڈیوں کی مضبوطی: ریج گورڈ میں کیلشیم، میگنیشیم، پوٹیشیم اور وٹامن کے ذرائع کی بھرمار پایا جاتا ہے جو ہڈیوں کی مضبوطی کو بہتر بناتے ہیں اور ہڈیوں کے مسائل سے بچنے میں مدد فراہم کرتے ہیں۔

جلد کی حفاظت: ریج گورڈ میں وٹامن اے، سی اور اینٹی آکسیڈنٹس کی بھرمار پایا جاتا ہے جو جلد کی صحت کو بہتر بناتے ہیں اور جلد کے مسائل سے نجات دلاتے ہیں۔

آنکھوں کی حفاظت: ریج گورڈ میں کیئرٹینوئڈز کا ایک اچھا زرخیز ذرائع ہوتا ہے جو آنکھوں کی حفاظت کو بہتر بناتا ہے اور آنکھوں کے مسائل کے خلاف مدد فراہم کرتا ہے۔

دل کی حفاظت: ریج گورڈ میں فائبر کی بھرمار ہوتی ہے جو دل کی صحت کو بہتر بناتی ہے اور دل کے امراض سے بچنے میں مدد فراہم کرتی ہے۔

وزن کم کرنے میں مدد: ریج گورڈ کا استعمال وزن کم کرنے میں بھی مدد فراہم کرتا ہے کیونکہ اس میں کم کیلوریز ہوتی ہیں اور اس میں فائبر کی بھرمار ہوتی ہے جو بھوک کم کرنے میں مدد فراہم کرتی ہے۔

چین بھرمار: ریج گورڈ میں پائے جانے والے معدنیات جیسے پوٹیشیم کا استعمال دل کے دباؤ کو کم کرتے ہیں اور چین بھرمار کو بہتر بناتے ہیں۔

ہائی بلڈ پریشر کا مقابلہ: ریج گورڈ میں موجود پوٹیشیم، میگنیشیم اور فائبر ہائی بلڈ پریشر کے مریضوں کے لئے بہتر ہوتے ہیں اور ان کو کنٹرول کرنے میں مدد فراہم کرتے ہیں۔

انسلین کے سطح کو کنٹرول کرنا: ریج گورڈ میں موجود فائبر انسلین کے سطح کو کنٹرول کرنے میں مدد فراہم کرتا ہے اور شوگر کے مریضوں کے لئے بہتر ہوتا ہے۔

جمعیت کا مقابلہ: ریج گورڈ میں موجود فائبر جمعیت کو کم کرنے میں مدد فراہم کرتا ہے اور ہاضمہ نظام کو بہتر بناتا ہے۔

ریج گورڈ کے استعمال سے مختلف جسمانی امراض سے بچنا ممکن ہوتا ہے۔ یہ غذائیت اور صحت بخش پھ

ل ہے جو روزمرہ کی زندگی میں شامل کیا جا سکتا ہے۔

ridge gourd benefits

ridge gourd oil benefits for hair

ریج گورڈ کا تیل بالوں کے لئے فوائد:

بالوں کو مضبوط بناتا ہے: ریج گورڈ کا تیل بالوں کو مضبوط بناتا ہے اور ان کو تکونی چمکدار بناتا ہے۔

بالوں کو گھنا بناتا ہے: اس تیل میں پوٹیشیم، آئرن، اور زنک کی بھرمار پایا جاتا ہے جو بالوں کو گھنا بناتا ہے اور بالوں کے گرنے کو روکتا ہے۔

خشک بالوں کو نرم بناتا ہے: ریج گورڈ کا تیل خشک اور بے رونق بالوں کو نرم بناتا ہے اور ان کو سیلکی بناتا ہے۔

سر کی خشکی اور خارش کا علاج: اس تیل کو سر پر مساج کرنے سے سر کی خشکی اور خارش کم ہوتی ہے اور سردرد بھی کم ہوتا ہے۔

سر کے بیکٹیریا اور فنگل انفیکشن کا علاج: ریج گورڈ کا تیل سر کے بیکٹیریا اور فنگل انفیکشن کو ختم کرتا ہے اور سر کو صحت مند رکھتا ہے۔

بالوں کی جلد کو صحت مند بناتا ہے: اس تیل میں وٹامن اے اور اینٹی آکسیڈنٹس کی بھرمار ہوتی ہے جو بالوں کی جلد کو صحت مند بناتا ہے اور ان کو خراب ہونے سے بچاتا ہے۔

بالوں کے سپلٹ انڈز کا علاج: ریج گورڈ کا تیل بالوں کے سپلٹ انڈز کا علاج کرتا ہے اور بالوں کو موچھوں سے بچاتا ہے۔

بالوں کی اندرونی خوبصورتی کو بڑھاتا ہے: ریج گورڈ کا تیل بالوں کی اندرونی خوبصورتی کو بڑھاتا ہے اور ان کو چمکدار بناتا ہے۔

بالوں کی رونق کو بہتر بناتا ہے: اس تیل میں پوٹیشیم اور وٹامن اے کی بھرمار ہوتی ہے جو بالوں کی رونق کو بہتر بناتا ہے۔

بالوں کو زود خارا ہونے سے بچاتا ہے: ریج گورڈ کا تیل بالوں کو زود خارا ہونے سے بچاتا ہے اور ان کو نرم اور موٹا بناتا ہے۔

ریج گورڈ کا تیل بالوں کے لئے مفید ہے اور اس کا استعمال بالوں کی صحت کو بہتر بنا سکتا ہے۔ اس کو روزانہ مساج کرکے بالوں کی دیکھ بھال کی جا سکتی ہے۔

ridge gourd oil benefits for hair

ridge gourd plant

ریج گورڈ پلانٹ یا تورئی پودا:

ریج گورڈ پلانٹ، جو کہ اردو میں تورئی پودا بھی کہلاتا ہے، ایک قابلِ کاشت پودا ہے جو گرم خزاں اور گرم تھرمیوں میں پیدا ہوتا ہے۔ یہ پودا اصل طور پر اندھرا بھارت اور بنگلہ دیش میں پایا جاتا ہے، لیکن آجکل دنیا بھر میں مختلف خطوں میں کاشت کیا جاتا ہے۔

ریج گورڈ کی پلانٹ بڑھتی ہوئی لٹکدار دالیوں والی ہوتی ہے جو اندرونی خوبصورت گودے والے پھول دیتی ہے۔ اس کے پھل، جو کچھ حد تک چھلکے میں چھپے ہوتے ہیں، سبز رنگ کے ہوتے ہیں اور لمبی مچھلی کی شکل کے ہوتے ہیں۔ اس کے پھل کا رنگ پکتے ہوئے گہرا لال یا پیلا ہوتا ہے۔

ریج گورڈ پلانٹ ایک زیادہ نسیتی پودا ہوتا ہے اور اس کی کاشت کے لئے زیادہ سنگین محیط نہیں چاہئے۔ اس کی کاشت کے لئے دھوپ اور زرخیز مٹی کا انتخاب کیا جاتا ہے۔ ریج گورڈ پلانٹ کو بچوں سے لے کر بڑوں تک کئی صحت کے فوائد فراہم کرتا ہے، جیسے کے انسانی صحت، جلد اور بالوں کے لئے مفید ہوتا ہے۔ اس کے پھل کو بھونک کر بھی کھایا جا سکتا ہے اور اس سے مختلف پکوان تیار کیے جاتے ہیں۔

تورئی پودے کی کاشت کرنے سے گھریلو سطح پر زرخیز غذائی اجزاء فراہم کرنا ممکن ہوتا ہے، جو خود کاری اور صحت بخش طریقہ ہوتا ہے۔

ridge gourd plant

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top