throat infection گلے کی انفیکشن Meaning in urdu

Throat infection گلے کی انفیکشن meaning in urdu جب کسی شخص کے گلے میں بکتری یا وائرس کی بنا پر سوزش ہو تو اس کو گلے کی انفیکشن کہا جاتا ہے۔ اس کا عام علامت گلے کا درد، خرابی، سوزش یا کھرچاؤ ہوتا ہے، جو کھانے یا پانی پینے میں تکلیف پیدا کرتا ہے۔ یہ انفیکشن کافی عام ہے اور عموماً چھوٹی سی بیماری کے طور پر ختم ہو جاتی ہے، لیکن اگر تکلیف زیادہ ہو یا طویل عرصہ قائم رہے تو طبی مشورہ حاصل کرنا ضروری ہوتا ہے۔

تاہم، زبانوں اور اقوام کے بیچ ترجمہ میں مختلف لفظ استعمال ہو سکتے ہیں، اس لئے یہ توصیف صرف عام ہدایت ہے اور طبی تشخیص کے لئے ایک ماہر طب کا مشورہ حاصل کرنا بہتر ہوتا ہے۔

 throat infection meaning in urdu

throat infection symptoms

گلے کی انفیکشن کے علامات (throat infection symptoms) عموماً مندرجہ ذیل ہوتے ہیں:

سوزش یا دَرد: گلے کی انفیکشن کی وجہ سے گلے میں درد ہو سکتا ہے۔ یہ درد ہلکا سے شدید تک ہو سکتا ہے اور اکثر خصوصی طور پر کھانا چبانے یا پینے کے وقت احساس ہوتا ہے۔

خشکی یا کھارش: گلے کی انفیکشن کی وجہ سے گلے میں خشکی یا کھارش کا احساس ہوتا ہے جس سے آواز بھی بیٹھ سکتی ہے۔

بخار: گلے کی انفیکشن کے ساتھ بخار بھی شامل ہو سکتا ہے جو عام طور پر بدن کی دوسری جگہوں پر موجود انفیکشن کے باعث ہوتا ہے۔

پھولنے یا سوزش: گلے کی انفیکشن کے باعث گلے میں سوزش یا پھولنے کا احساس ہو سکتا ہے۔

بدبودار برف کی طرح بدبو: گلے کی انفیکشن سے آمیدوار رطوبت کے باعث گلے میں بدبو کا احساس ہو سکتا ہے۔

گلا سوجن: گلے کی انفیکشن کی وجہ سے گلا سوج سکتا ہے اور سواشیک طریقہ سے کھانا مشکل ہو جاتا ہے۔

چھینکیں یا نکسائیں: گلے کی انفیکشن کے مزید علامات میں سے ایک چھینکیں لینا یا نکسانا بھی ہو سکتا ہے۔

بدہضمی: گلے کی انفیکشن کی وجہ سے بدہضمی ہو سکتی ہے، جس کی وجہ سے کھانا چبانے میں مشکلات پیدا ہوتی ہیں۔

یہ علامات ہر شخص میں مختلف ممکن ہوتی ہیں اور عام طور پر زیادہ سے زیادہ ایک ہفتے سے دو ہفتے تک مدت رہتی ہیں۔ اگر آپ کو گلے کی انفیکشن کے علامات محسوس ہوں، تو زود سے زود اپنے ڈاکٹر سے رابطہ کریں تاکہ مناسب تشخیص اور علاج کی جا سکے۔

throat infection symptoms

throat infection symptoms home remedies

گلے کی انفیکشن کے علامات کے لئے چند گھریلو نسخے درج ذیل ہیں۔ یاد رہے کہ یہ نسخے ماہر طب کے مشورے کے بغیر استعمال کرنے سے پہلے کسی طبی ماہر کی مشورہ کا مطالعہ نہیں کرتے۔

نمکین پانی کے ساتھ گرگلنگ: گرم پانی میں 1/4 سے 1/2 چائے کچھ نمک ملا کر باندھ دیں اور اس سے گلے کی گرمائیں کریں۔ نمکین پانی سے گرگرانے سے گلے کی سوزش کم ہوتی ہے۔

شہد اور لیموں: ایک کھانے کا چمچ شہد اور ایک لیموں کا ایک آدھا رس ملا کر گرم پانی میں مکس کریں۔ اس مکسچر کو چباتے ہوئے استعمال کرنے سے گلے کی سوزش کم ہوتی ہے اور کھانسی میں آرام ملتا ہے۔

ادرک کی چائے: گرم پانی میں تازہ ادرک کے تکڑے دال کر چائے بنائیں۔ آپ اس میں شہد اور لیموں بھی شامل کر سکتے ہیں۔ ادرک کی چائے کے میدانی خواص سے گلے کے درد کا علاج ممکن ہوتا ہے۔

ہلدی والا دودھ: گرم دودھ میں ایک چائے کا چمچ ہلدی پاؤڈر ملا کر رات کو سونے سے پہلے پیجئے۔ ہلدی میں موجود مضاد جراثیم خصوصیات سے گلے کی انفیکشن کو کم کیا جا سکتا ہے۔

بخار سانس: گرم پانی کے بھاپ کو انسان کی ناک سے انسان کے منہ تک چھلکا لگا کر لینے سے جلد پر گرمائیں ہوتی ہیں اور گلے کی سوزش کم ہوتی ہے۔ آپ اس میں کچھ قطرے یوکلپٹس کا تیل بھی ملا سکتے ہیں۔

گرم پٹی: گلے کی درد اور سوزش کو کم کرنے کے لئے گرم پٹی کو گلے کے گردے پر رکھیں۔

ادھرم دھرم کرنا: پانی، ہربل چائے اور سوپ جیسی گرم مائعات کا زیادہ استعمال کرتے رہیں تاکہ گلے کی سوزش کم ہو اور گلا نم رہے۔

استراحت: اپنے جسم کے مزید سکون کو یقینی بنائیں تاکہ اس کی جڑنے والی انفیکشن کے خلاف مزاہمت کی جا سکے۔

ایئریٹنٹ سے بچیں: سگریٹ پینا، دوسرے کے دھواں کا اخراج، اور دیگر ماحولیاتی ایریٹینٹس سے پرہیز کریں جو گلے کی سوزش کو بڑھا سکتے ہیں۔

یہ طریقے گلے کی انفیکشن کے علامات کو کم کرنے میں مدد فراہم کر سکتے ہیں، لیکن براہ کرم یہ ذہن نشین کریں کہ یہ علامات کا اصل علاج نہیں ہیں۔ اگر آپ کے ع

لامات مزید برقرار ہوتے ہیں یا بہتر نہیں ہوتے ہیں تو یقینی بنائیں کہ آپ ماہر طب کی مشورہ کریں تاکہ انفیکشن کی وجہ کا تشخیص لگایا جا سکے اور مناسب علاج کیا جا سکے۔

throat infection symptoms home remedies
throat infection گلے کی انفیکشن Meaning in urdu

Throat infection گلے کی انفیکشن Treatment

گلے کی انفیکشن کے علاج کا موقعہ طبی تشخیص اور پیشہ ورانہ دوائیں ہوتا ہے۔ اگر آپ کو گلے کی انفیکشن کی علامات ہیں تو اپنے نزدیکی ڈاکٹر سے رابطہ کریں۔ وہ آپ کو درست تشخیص لگا کر مناسب علاج کا حکم دیں گے۔

عام طور پر گلے کی انفیکشن کے لئے استعمال ہونے والے عام دوائیں درج ذیل ہوتی ہیں:

آنٹی بائیوٹکس: آگر آپ کی انفیکشن بیکٹیریل ہو تو ڈاکٹر آپ کو آنٹی بائیوٹکس تجویز کر سکتے ہیں۔ ان کا استعمال صرف ڈاکٹر کی ہدایت کے مطابق کریں۔

انتہائی آرام دہ دوائیں: دَرد اور سوزش کو کم کرنے کے لئے ڈاکٹر آپ کو مخصوص دوائیں تجویز کر سکتے ہیں۔

گرمائیں کا علاج: گرم پانی کے بھاپ لینا یا گرمائیں کا علاج بھی گلے کے درد کو کم کرنے میں مدد فراہم کرتا ہے۔

گرگلنگ: نمکین پانی سے گلے کی گرمائیں کرنا یا موڑھ کے مشروبات سے گرگرانا بھی انفیکشن کے موسمی علامات کو کم کرتا ہے۔

ہومیوپیتھک دوائیں: کچھ ہومیوپیتھک دوائیں بھی گلے کی انفیکشن کے علاج میں استعمال کی جاتی ہیں، لیکن ان کا استعمال صرف معاون ہو سکتا ہے، اور ان کو ڈاکٹر کی مشورہ کے بغیر نہ لیں۔

رست کریں: گلے کی انفیکشن کے علاج کے دوران مکمل رست کرنا بہت اہم ہوتا ہے تاکہ آپ کے جسم کا امیون سسٹم مخصوص علاج کے مدد سے بہتری کا سامنا کر سکے۔

انفیکشن کے علاج کے علاوہ، آپ کو پانی اور غیر مزیدار مائعات کا زیادہ استعمال کرنا چاہئے تاکہ آپ کے گلے کا مخاط گاڑھا رہے اور آرام سے خراب نہ ہو۔

یاد رہے کہ انفیکشن کا خود سے علاج کرنا خطرناک ہو سکتا ہے، اور اگر آپ کو انفیکشن کے علاقمات بہت سنگین ہیں یا مدت طویل ہو گئی ہے تو آپ کو فوری طبی مدد حاصل کرنی چاہئے۔ گلے کی انفیکشن کے لئے اپنے نزدیکی ڈاکٹر یا اختصاصی ماہر کو دیکھانا ضروری ہے تاکہ آپ کو درست تشخیص اور مناسب علاج مل سکے۔

throat infection treatment

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top