vinegar in urdu

سرکا یا کیسے کہتے ہیں: سرکا ایک تیزابی مائع ہوتا ہے جو عموماً خوراک اور پکانے میں استعمال ہوتا ہے۔ سرکا کھٹائی مزے دار ذائقہ دیتا ہے اور اس کو گرمیوں میں پانی کے ساتھ مخلوط کرکے پیا جاتا ہے۔ سرکا کئی مختلف قسم کے ہوتے ہیں جیسے کہ سفید سرکا، سیب کا سرکا، انگور کا سرکا، اور بالز سرکا وغیرہ۔ سرکا کھانوں میں مکمل ذائقہ دینے کے علاوہ، اس کے بعض صحت کے فوائد بھی ہوتے ہیں جیسے کہ ہضم کی مدد، وزن کم کرنے میں مدد، اور خون کی شریعت کم کرنے میں مدد وغیرہ۔

بالز سرکا: بالز سرکا انگور کے رس کو بنانے سے حاصل ہوتا ہے اور اس کا رنگ سیاہ ہوتا ہے۔ یہ مختلف قسم کے کھانوں کی تیاری میں استعمال ہوتا ہے، خاص کرکٹ اور سلائیٹس میں۔

سیب کا سرکا: سیب کا سرکا سیب کے رس کو جب اس کی بھیگی ہوئی بھری بوٹل میں بنانے سے حاصل ہوتا ہے۔ یہ مختلف کھانوں میں چٹنی، سلاد ڈریسنگ، اور کیکس میں استعمال ہوتا ہے۔

سفید سرکا: سفید سرکا کھٹائی نمکینی کا ایک قسم ہوتا ہے جس کو چاول کی تیاری میں استعمال کیا جاتا ہے۔ اس کے علاوہ، یہ کھانوں میں ذائقہ دینے کے لئے بھی استعمال ہوتا ہے۔

انگور کا سرکا: انگور کا سرکا انگوروں کے رس کو بنانے سے حاصل ہوتا ہے۔ یہ مختلف کھانوں میں مزیداری اور ذائقہ دینے کے لئے استعمال ہوتا ہے۔

سرکا کے صحت کے فوائد: سرکا میں انٹی‌اوکسیڈنٹس پائے جاتے ہیں جو جلد کی صحت کو بہتر بناتے ہیں۔ اس کا استعمال ہضم کی مدد کرتا ہے، جسم کے زخموں کو جلد کرتا ہے، وزن کم کرنے میں مدد فراہم کرتا ہے، اور خون کی شریعت کم کرنے میں مدد دیتا ہے۔

ذکر کردہ سرکے کی تفصیلات صرف عام معلومات فراہم کرنے کے لئے دی گئی ہیں۔ مخصوص مصنوعات کے ساتھ مزید تفصیلی جانکاری حاصل کرنے کے لئے مقامی مارکیٹ یا طبی متخصص کی رہنمائی لینا بہتر ہوتا ہے۔

vinegar in urdu

vinegar sirka

جب آپ سرکا کے بارے میں بات کرتے ہیں تو اصول طور پر آپ سرکے کا مطلب ہے جو خوراک اور پکانے میں استعمال ہوتا ہے۔ اسے “سرکا” یا “سرکے” کے نام سے بھی جانا جاتا ہے۔ سرکا ایک تیزابی مائع ہوتا ہے جو مختلف فواقے، خوراک، اور پکانے میں استعمال ہوتا ہے۔

اس کی تیاری کے لئے عام طور پر انگور، سیب، یا اندرونی بھگی برتنوں کا استعمال کیا جاتا ہے۔ انگور کا سرکا، سیب کا سرکا، بالز سرکا، وغیرہ مختلف قسم کے سرکے میں موجود ہوتے ہیں جو اختلافی ذائقے اور مواصلات کے لئے استعمال ہوتے ہیں۔

سرکا کے مختلف انواع مختلف کھانوں کی تیاری میں اہم کردار ادا کرتے ہیں، جیسے کہ سلاد ڈریسنگ، چٹنی، مرینیشن، پکوڑے، اور دال وغیرہ۔ اس کے علاوہ، سرکا خوراک کی بہتری کے لئے استعمال ہوتا ہے اور کئی صحت کے فوائد بھی ہوتے ہیں، جیسے کہ ہضم کی مدد، آنتوں کی صحت، اور موثر وزن کم کرنے میں مدد فراہم کرنا۔

سرکے کی تفصیلات کو جاننے کے لئے، آپ اپنے مقامی مارکیٹ سے مختلف اقسام کے سرکے کی معلومات حاصل کر سکتے ہیں۔

vinegar sirka

vinegar ko ghar per kaise banaen

گھر پر سرکا بنانے کے لئے آپ مندرجہ ذیل طریقہ اختیار کر سکتے ہیں:

سفید سرکا بنانے کا طریقہ:

مواد:

1 کلو چاول (خشک)

2 لٹر پانی

طریقہ:

ایک پین میں پانی ڈال کر اسے ابالنے دیں۔

جب پانی ابال اٹھے تو اس میں چاول ڈال دیں۔

چاول کو پانی میں بھگو دیں اور پکنے دیں جب تک چاول نرم نہ ہو جائے۔

پکا ہوا چاول چھلکے اُتار کر رکھ دیں اور پانی کو کم کر دیں۔

اب اس چاول کو ٹھنڈا ہونے دیں اور اسے ایک برتن میں بھر کر رکھ دیں۔

اب اس برتن کو دھپ میں رکھ کر کچھ دنوں تک رکھ دیں۔

برتن کو دھپ میں رکھ کر چاول کو فرمائش دینے دیں تاکہ اس میں بھیگاوٹ پیدا ہو۔

کچھ دنوں بعد، آپ دیکھیں گے کہ چاول میں خمیر کی شکل بن چکی ہے جو سرکا کی کیک میں تبدیل ہو رہی ہے۔

اب اس خمیر کو ایک برتن میں رکھ کر دھپ میں اور چاول کی کیک کے کیک کیجیے تاکہ اس کا سرکا بننے لگے۔

تقریباً 3-4 ہفتوں بعد، آپ دیکھیں گے کہ خمیر میں بابلیں بننے لگی ہیں جو سرکا بننے کی نشانی ہوتی ہیں۔

خمیر کو چھلکوں اور بابلوں کے ساتھ چھان لیں اور سرکا تیار ہے۔

یہ طریقہ مخصوصاً سفید سرکے کی تیاری کے لئے ہے، بیلز سرکے یا دوسرے قسم کے سرکوں کی تیاری کے لئے مختلف طریقوں کا استعمال کیا جاتا ہے۔ تیار کردہ سرکا کو آپ مختلف کھانوں میں استعمال کر سکتے ہیں اور ذائقہ دینے کے لئے بھی استعمال ہوتا ہے۔

vinegar ko ghar per kaise banaen

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top