What is Cornstarch in urdu | Cornstarch in Urdu meaning

کارن سٹارچ، جو انگریزی میں “Cornstarch in urdu” کہلاتا ہے، ایک مخصوص قسم کا زرد رنگ کا پاﺅڈر ہے جو مکئی (کارن) کے دانے سے حاصل کیا جاتا ہے۔ یہ خوراکی استعمال کا ایک اہم اجزاء ہے اور کھانے کی پکوان بنانے کے لئے مستعمل ہوتا ہے۔ اس کو مختلف قسم کی روٹی، چپس اور میٹھائی بنانے میں استعمال کیا جاتا ہے۔

مکئی کا آٹا (Cornstarch) معمولاً مختلف مواد کی گاڑھائی پیدا کرنے کے لئے بھی استعمال ہوتا ہے۔ یہ خوبصورتی صنعت میں ایک اہم مواد ہے جو آرایشی اشیاء کی تیاری میں استعمال ہوتا ہے۔

یہ کارن سٹارچ عموماً بغیر رنگ یا خوشبودار مہک کے ہوتا ہے اور خوراکی مصنوعات میں مدد فراہم کرتا ہے۔ اس کا استعمال خوردنے کے تھکانے کو بہتر بناتا ہے اور مختلف ڈشز کے سواد کو بڑھاتا ہے۔

مکئی کا آٹا (Cornstarch) طبیعی طور پر گلوٹن فری ہوتا ہے، اس لئے وہ گلوٹن سے بچنے والے لوگوں کے لئے بھی مفید ہوتا ہے۔ اس کا استعمال گھریلو طبی خریداری میں بھی ہوتا ہے اور اس کو عموماً دکانوں سے آسانی سے حاصل کیا جا سکتا ہے۔

what is cornstarch in urdu
cornstarch in urdu

what is cornstarch and corn flour

کارن سٹارچ (Corn Starch) اور مکئی کا آٹا (Corn Flour) کا فرق دراصل ان دونوں کی تیاری کے طریقہ کار میں ہے۔ یہاں ان کا فرق اردو زبان میں بیان کیا گیا ہے:

کارن سٹارچ (Corn Starch):

کارن سٹارچ مکئی کے دانوں کے اندرونی حصے (انڈوسپرم) سے حاصل کیا جاتا ہے۔

اس کی روزانہ کھانے کی پکوان بنانے میں استعمال کی جاتی ہے جیسے کہ کھیر، سوپ، قیمہ، کٹلیٹ، اور پاکوڑے وغیرہ۔

یہ بڑھتی ہوئی پانی کو گاڑھا بناتا ہے اور خوردنے والے پکوان کو مخملی چکنا بناتا ہے۔

کھیر وغیرہ میں استعمال کی جاتی ہے تاکہ پکوان مخملی چکنا ہو جائے۔

مکئی کا آٹا (Corn Flour):

مکئی کا آٹا مکئی (کارن) کے دانوں کو پوری طرح سے پیس کر حاصل کیا جاتا ہے۔

اس کا استعمال گھریلو انداز میں بیکنگ اور پکوان بنانے میں ہوتا ہے۔

یہ روٹی، کیک، بسکٹ، مفت کھیر، اور مکئی کے حلوے میں استعمال کیا جاتا ہے۔

اس کا استعمال خصوصاً پکوان کی گاڑھائی بڑھانے کے لئے ہوتا ہے جو بیکری اشیاء میں مدد فراہم کرتا ہے۔

خلاصہ کرتے ہوئے، کارن سٹارچ مکئی کے اندرونی حصے سے بنتا ہے اور خوردنے والے پکوان کو مخملی بناتا ہے، جبکہ مکئی کا آٹا مکئی کے دانوں کو پیس کر حاصل کیا جاتا ہے اور بیکنگ اور پکوان بنانے میں استعمال ہوتا ہے۔

what is cornstarch and corn flour

what is cornstarch used for

کارن سٹارچ (Corn Starch) کو بہت سارے مختلف طریقوں سے استعمال کیا جاتا ہے۔ اس کا اردو میں استعمال درج ذیل ہے:

کھانے کی پکوان: کارن سٹارچ بہت سارے کھانے کی پکوانوں میں استعمال ہوتا ہے تاکہ انہیں مخملی چکنا بنائے۔ مثلاً کھیر، قیمہ، سوپ، کٹلیٹ، پکوڑے وغیرہ کو یہ گاڑھا بناتا ہے اور ان کا سواد بہتر بناتا ہے۔

سوس اور گریوز: کارن سٹارچ سوس اور گریوز بنانے کے لئے استعمال ہوتا ہے۔ اس کو پانی میں مکس کر کے سوس کو گاڑھا کیا جاتا ہے تاکہ وہ ٹھیک ٹھیک رہے۔

بیکنگ: کارن سٹارچ بیکری اشیاء کے تیار کردہ حصے میں مدد فراہم کرتا ہے۔ اس کے ذرائع سے روٹی، کیک، بسکٹس، پاؤڈرڈ سوگر، وغیرہ کی گاڑھائی بڑھتی ہے۔

سٹارچ سینٹ: کارن سٹارچ کو کھچی ہوئی چیزوں کو سٹارچ کے ذرائع سے پرچھائی جاتی ہے تاکہ وہ چمکدار اور روشن نظر آئیں۔

جلدی خرابیوں کا علاج: کارن سٹارچ کو جلدی خرابیوں جیسے چھالوں، خارش، سوزش، جلن، اور سیلن چھوٹوں کے علاج کے لئے استعمال کیا جاتا ہے۔

آرائشی اشیاء: کارن سٹارچ آرائشی اشیاء کی تیاری میں بھی استعمال ہوتا ہے۔ مثلاً مختلف دھاتی زیور، شامیانے، جوتے وغیرہ کی روشنی بڑھانے کے لئے استعمال کیا جاتا ہے۔

یہاں رکھنے والا نوٹ: کارن سٹارچ کا استعمال بنیادی طور پر خوراکی مصنوعات میں ہوتا ہے، اس کے علاوہ اس کو دوائیں یا خود سے استعمال کرنے سے قبل ضرورت کے مطابق ماہر ڈاکٹر یا تجویز دینے والے کی رہنمائی کرنا بہتر ہوتا ہے۔

what is cornstarch used for

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top