what is curd in urdu

کریم یا دہی کو اردو میں “دہی” کہا جاتا ہے۔ دہی ایک دودھی مصنوعہ ہے جو عموماً دودھ کی مادہ خرابی کے باعث ساکھ کر تیار کیا جاتا ہے۔ دہی کو دودھ کے مسالاٹ اور مائکروبیولوجی سے تیار کیا جاتا ہے جو اسے مخصوص درجے تک فرمایا جاتا ہے۔ دہی کھانے کی عام مشہور مصنوعات میں سے ایک ہے اور اس کے مختلف فوائد بھی ہیں۔ دہی ہضمیہ نظام کو بہتر بناتی ہے، پروٹین، کیلشیم، وٹامن D اور دیگر ضروری عناصر کو فراہم کرتی ہے اور اس کے روزانہ استعمال سے صحت اور تندرستی کو بہتر بنایا جا سکتا ہے۔

what is curd in urdu
what is curd in urdu

Curd Benefits For Health

دہی یا کریم کے استعمال کے کئی صحت بخش فوائد ہیں۔ یہاں کچھ مخصوص فوائد درج ذیل ہیں:

ہضمیہ نظام کو بہتر بنانے کے لئے: دہی میں موجود پروبائوٹکس (مفید ایکٹیکٹریا)، جیسے لیکٹوباسلس اینٹراکٹیکس، ہضمیہ نظام کو بہتر بناتے ہیں اور معدے کی صفائی کرتے ہیں۔ اس کے استعمال سے قبض، گیس اور ہضمیہ کی دیگر پریشانیاں کم ہو سکتی ہیں۔

کیلشیم کی فراہمی: دہی کی چھوٹی مقدار میں کیلشیم موجود ہوتا ہے جو ہڈیوں کے لئے بہترین ہوتا ہے۔ اس کے روزانہ استعمال سے ہڈیوں کی مضبوطی میں اضافہ ہوتا ہے اور کمزور ہڈیوں کے خطرے کو کم کیا جا سکتا ہے۔

انسانی جسم کو مضبوط بنانے کے لئے: دہی میں پروٹین، وٹامن B12، میگنیشیم اور فاسفورس موجود ہوتے ہیں جو انسانی جسم کو مضبوط بناتے ہیں۔ اس کے استعمال سے جسم کی مختلف حصوں کی مضبوطی میں اضافہ ہوتا ہے۔

انسانی جسم کو تروتازہ بنانے کے لئے: دہی میں موجود پروٹین انسان کے جسم کو تروتازہ بناتا ہے اور اس کی مدد سے مختلف جسمانی وظائف کو درست طریقے سے کرنا زیادہ آسان ہوتا ہے۔

چولیسٹرول کنٹرول: دہی میں موجود فائبر اور پروٹین کی بنا پر چولیسٹرول کو کنٹرول کرنے میں مدد ملتی ہے اور اس کے روزانہ استعمال سے بلڈ پریشر کو بھی کنٹرول کیا جا سکتا ہے۔

وزن کم کرنے کے لئے: دہی کو وزن کم کرنے کے لئے بھی استعمال کیا جاتا ہے۔ اس میں پروٹین کی بھرمار ہوتی ہے جو بھوک کو کم کرتا ہے اور وزن کم کرنے میں مدد فراہم کرتا ہے۔

دماغ کی صحت کو بہتر بنانے کے لئے: دہی میں موجود وٹامن B12 دماغ کے لئے بہتری فراہم کرتا ہے اور اس کے استعمال سے دماغی توانائی میں اضافہ ہوتا ہے۔

قوت دل کو بہتر بنانے کے لئے: دہی میں موجود پوٹیشیم دل کو مضبوط بناتا ہے اور اس کے روزانہ استعمال سے دل کے امراض کے خطرے کو کم کیا جا سکتا ہے۔

دہی کا روزانہ استعمال ایک صحتمند زندگی کے لئے بہترین اشیاء میں سے ایک ہے اور اس کو اپنی روزمرہ کی زندگی میں شامل کرنا بہترین تصمیم ہوتا ہے۔

curd benefits

Curd Benefits for Skin

دہی (کریم) جلد کے لئے کئی فوائد رکھتا ہے۔ یہاں کچھ جلد کے لئے دہی کے فوائد کی تفصیل درج ذیل ہیں:

جلد کو موائسچرائز کرتا ہے: دہی میں پروٹین اور طبیعی چربیاں پائی جاتی ہیں جو جلد کو موائسچرائز کرتے ہیں اور اس کی خوبصورتی کو بہتر بناتے ہیں۔ دہی کو جلد پر لگانے سے جلد کا طبیعی موائسچر بیلنس برقرار رہتا ہے اور سکڑاؤ کے خطرے کو کم کیا جا سکتا ہے۔

زخموں کو ٹھیک کرتا ہے: دہی کا مسالہ زخموں کو بہتر بنانے میں مدد فراہم کرتا ہے۔ دہی میں موجود لیکٹوباسلس اینٹراکٹیکس زخموں کی بھرائی اور مواد کو تصفیہ کرتے ہیں۔

چھائیوں کو کم کرتا ہے: دہی میں موجود ایلفا ہائیڈروکسی ایسڈ (ای ایچ اے)، جیسے لیکٹک ایسڈ، جلد کے رنگ میں بہتری کے لئے مدد فراہم کرتا ہے۔ روزانہ استعمال سے چھائیوں کی مشکل کم ہوتی ہے اور جلد کا رنگ گورا اور مساوی ہوتا ہے۔

جلد کے داغ دھبوں کو کم کرتا ہے: دہی میں موجود ای ایچ اے کے باعث داغ دھبوں کو کم کیا جا سکتا ہے۔ اس کا روزانہ استعمال جلد کے داغ دھبوں کو کم کرتا ہے اور چہرے کو صاف و شفاف بناتا ہے۔

دانے کم کرتا ہے: دہی کے مضبوط اینٹی بیکٹیریل خصوصیات کی بنا پر یہ جلد کے دانوں کو کم کرنے میں مدد فراہم کرتا ہے۔ دہی کو دانے والی جلد پر لگانے سے دانے کم ہوتے ہیں اور ان کے دوبارہ حل ہونے کے خطرے کو بھی کم کیا جا سکتا ہے۔

جلد کو مضبوط بناتا ہے: دہی میں موجود پروٹینز جلد کو م

ضبوط بناتے ہیں اور جلد کے اندر چمک لاتے ہیں۔ روزانہ دہی کے استعمال سے جلد کی مخصوص حصوں کی مضبوطی میں اضافہ ہوتا ہے۔

دھبے اور چھائیوں کو روکتا ہے: دہی میں پروٹین اور وٹامن بی12 کی بنا پر چھائیوں اور دھبوں کو روکنے میں مدد فراہم کرتا ہے۔

آنکھوں کے نیچے کالے داغ کو کم کرتا ہے: ٹھنڈی دہی کو آنکھوں کے نیچے لگانے سے آنکھوں کے نیچے کالے داغ کم ہوتے ہیں اور آنکھوں کے گولے کم ہوتے ہیں۔

دہی کا روزانہ استعمال جلد کی صحت اور تندرستی کو بہتر بناتا ہے اور اس کو اپنی جلد کی دیکھ بھال میں شامل کرنا بہترین تصمیم ہوتا ہے۔

curd benefits for skin

curd benefits for stomach

دہی (کریم) معدے کی صحت کے لئے بھی کئی فوائد رکھتا ہے۔ یہاں کچھ معدے کے لئے دہی کے فوائد کی تفصیل درج ذیل ہیں:

ہضمیہ نظام کو بہتر بنانے کے لئے: دہی میں موجود پروبائوٹکس، جیسے لیکٹوباسلس اینٹراکٹیکس، معدے کی صحت کو بہتر بناتے ہیں۔ دہی کے مصنوعہ میں موجود یہ مفید بکٹیریا معدے کے خراب ہوئے جراثیموں کو ختم کرتے ہیں اور معدے کے فنکشن کو بہتر بناتے ہیں۔

قبض کم کرنے میں مدد فراہم کرتا ہے: دہی میں موجود پروٹینز اور فائبر کی بنا پر قبض کم ہوتی ہے اور معدے کی صحت میں اضافہ ہوتا ہے۔ روزانہ دہی کے استعمال سے ہضمیہ نظام کو بہتر کرنے کے لئے مدد ملتی ہے اور معدے کے فنکشن کو بہتر بناتا ہے۔

دست استفادہ کی پریشانی کو کم کرتا ہے: دہی معدے کے فنکشن کو بہتر بنانے کے ساتھ ساتھ دست استفادہ کی پریشانی کو بھی کم کرتا ہے۔

گیس اور پیٹ درد کم کرتا ہے: دہی میں موجود پروبائوٹکس اور اینٹی-اینٹی اینٹراکٹیکس گیس کو کم کرتے ہیں اور پیٹ کے درد کو بھی کم کرتے ہیں۔

صحت مند بیکٹیریا کی تعداد میں اضافہ: دہی میں پروبائوٹکس کی بھرمار ہوتی ہے جو معدے میں مفید بیکٹیریا کی تعداد میں اضافہ کرتے ہیں اور معدے کے فنکشن کو بہتر بناتے ہیں۔

دہی کا روزانہ استعمال معدے کی صحت کو بہتر بناتا ہے اور اس کو اپنے روزمرہ کے خوراک میں شامل کرنا بہترین تصمیم ہوتا ہے۔

curd benefits for stomach
what is curd in urdu

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top